- Waardering
- 2.745
De begrafenis

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Steve had beter de rechtzaak laten gebeuren.
Benieuwd wat er nu volgt.
hij is nooit veroordeeld geweest, dus je kan niet zeggen dat hij een verkrachter was.
Hij is nooit veroordeeld geweest, dus je kan niet zeggen dat hij een verkrachter was.
het gerecht had blijkbaar wel genoeg aanwijzingen om het tot een proces te laten komen, dat zegt genoeg.
het gerecht had blijkbaar wel genoeg aanwijzingen om het tot een proces te laten komen, dat zegt genoeg.
Nu denk ik aan iets, in Engeland is er volgens mij laatst een wet voorgesteld waar de legal burden of proof geflipt wordt.
http://www.telegraph.co.uk/news/ukn...oman-said-Yes-under-tough-new-rape-rules.html
Geweldige regeldenk idd dat hij ook schuldig isRare situatie, maar door zelfmoord te plegen geloof ik nu wel dat hij schuldig is en die vrouw effectief verkracht heeft. Heb het trouwens altijd een wat vreemd persoon gevonden, met z'n nep-vrolijkheid.
Rare situatie, maar door zelfmoord te plegen geloof ik nu wel dat hij schuldig is en die vrouw effectief verkracht heeft. Heb het trouwens altijd een wat vreemd persoon gevonden, met z'n nep-vrolijkheid.
Moet je dan op je eerste date een afspraak vastleggen bij de notaris om daar 500 € te betalen voor een papiertje dat ie moet tekenen?Geweldige regel
Rare situatie, maar door zelfmoord te plegen geloof ik nu wel dat hij schuldig is en die vrouw effectief verkracht heeft. Heb het trouwens altijd een wat vreemd persoon gevonden, met z'n nep-vrolijkheid.

Idd, beter processen afschaffen en iedereen wegsteken vanaf er genoeg aanwijzingen zijn.
Er worden genoeg mensen vrijgesproken hoor.
Ken ook iemand die onterecht beticht is geweest van pedofilie, die mens is in een zware depressie gesukkeld door alle problemen die daaruit voortkwamen. Uiteindelijk bleek het verzonnen door degene die de klacht had neergelegd. Maar van de reputatie die je daarvan krijgt geraak je bijna nooit meer af, verzonnen of niet.
Of hij het wel of niet gedaan heeft laat ik er buiten maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is ergens onterecht van beticht te worden. Zeker als het halve land je kent. Kans bestaat natuurlijk wel dat hij het wel gedaan heeft, maar ik vind het verhaal van die vrouw ook maar vaag hoor.