hoi beste mensen weet iemand of sth van gg goed spul is ofniet,alvast bedankt voor jullie reactie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mugo24 zei:hoi beste mensen weet iemand of sth van gg goed spul is ofniet,alvast bedankt voor jullie reactie.![]()
DiRtY DeViL zei:leuk en aardag maar hoe onderscheid ik echt en nep en nog erger waar haal ik het vandaan
http://www.bloemist.nlen dat voor iemand van 110+ als startgewicht...zeer nette resultaten...DBC01 zei:Ik ben ruim 10kg zwaarder maar heb minder BF% dan toen ik 10kg lichter was.
RobertHosper zei:ken allen die van GS en Jintropin...GG moet nog eens gecheckt worden![]()
DBC01 zei:STH op zichzelf is een duur alternatief voor een leuk slankheidsproduct.
STH i.c.m. AAS/Slin is al jaren een enorm succes van hoog tot laag in de BB hierarchie: Droog groot worden wie wil het niet?
Zelf zet ik maar 3IU per dag van de GG STH want ik ben er supergevoelig voor. Ik merk er genoeg van. Ik gebruik er geen slin naast, is me te link, maar wat ik wel merk is dat m'n spieren een ander uiterlijk hebben gekregen dan met een AAS kuur zonder STH. van de kuur die ik nu doe (Deca/test gevolgd door Bold/test/trenbolone) weet ik de uitkomsten door ervaring en ik kan nu duidelijk zien dat de verhoudingen heel anders zijn.
M'n bovenlichaam oogt droger, ik ben groter dan na voorgaande kuren, heb dus progressie geboekt die er bijna niet meer uit te halen viel. Ik ben ruim 10kg zwaarder maar heb minder BF% dan toen ik 10kg lichter was. Ik ben toch van plan er nog een tijdje mee door te gaan om er het maximale uit te halen.
Topspul dus!