Fitness Seller

sth gg

super spul er zijn gebruikers die zweren dat t net zoon top spul is als gensci rodge heeft er hele goede ervaringen mee!

Zeker...minstens zo goed als al het andere dat verkrijgbaar is.

mugo24 zei:
hoi beste mensen weet iemand of sth van gg goed spul is ofniet,alvast bedankt voor jullie reactie.???

de sta van gg zijn de zelfde grondstoffen als die van gensci. gg maakt zelf geen sta komt gewoon bij gensci weg. dus super spul. ben er zelf ook mee bezig met de sta van gg en ga er super goed op.

Geen idee.

De igf van GG is wel prima spul. Sth wil ik toch dit jr nog eens proberen.

Ik heb die van mij bij de bloemist gekocht

heeeeeeeel erg bedankt kerel ??? maar wil geen pokon :p hebben hahaha maare bedankt voor de tip enne heb het gelezen wel lekker dicht bij :D d-h rulesss

Is het normaal als je van 5iu na 2m en half niks maar dan ook niks gemerkt hebt? Ik heb het in combi met test-bold-d-bol-slin en T3 gedaan, de sth 6 op 7. Ik heb zelfs niks van de nevenwerkingen gezien (pijnlijke vingers e.d.). Ik ben er mee gestopt omdat je vaak hoort: sth begin je pas zichtbaar resultaat te zien na 2 a 3m maar als je de eerste maand van je cycle als een speer vooruit schiet en de 6w erna zelfs wat achteruit gaat (zonder veranderingen dieet en wat dan ook). Ik was de sth 4w begonnen voor de cycle. Persoonlijk vind het een duur goedje dat weinig toegevoegde waarde geeft. Geef mij maar een goeie AAS cycle en ja met oa GG produkten want verder ben ik tevreden over hun roids

Mensen verwachten gewoon teveel van STH, waar je het wel aan merkt is dat je huid dunner/minder vet krijgt op de plekken waar je het zet! Nogmaals STH is superspul maar geen wondermiddel wat toch nog veel mensen denken!

Sorry maar als dat het enige is wat je van STH mag verwachten, dan vind ik het verre van superspul. Meningen verschillen nog steeds over het goedje trouwens, het zou volgens sommigen een goeie massabouwer zijn icm slin, t3 en androgenen. Heb ik echter niks van gemerkt en ik ben niet de enige

STH op zichzelf is een duur alternatief voor een leuk slankheidsproduct.
STH i.c.m. AAS/Slin is al jaren een enorm succes van hoog tot laag in de BB hierarchie: Droog groot worden wie wil het niet?

Zelf zet ik maar 3IU per dag van de GG STH want ik ben er supergevoelig voor. Ik merk er genoeg van. Ik gebruik er geen slin naast, is me te link, maar wat ik wel merk is dat m'n spieren een ander uiterlijk hebben gekregen dan met een AAS kuur zonder STH. van de kuur die ik nu doe (Deca/test gevolgd door Bold/test/Tren) weet ik de uitkomsten door ervaring en ik kan nu duidelijk zien dat de verhoudingen heel anders zijn.

M'n bovenlichaam oogt droger, ik ben groter dan na voorgaande kuren, heb dus progressie geboekt die er bijna niet meer uit te halen viel. Ik ben ruim 10kg zwaarder maar heb minder BF% dan toen ik 10kg lichter was. Ik ben toch van plan er nog een tijdje mee door te gaan om er het maximale uit te halen.

Topspul dus!

DBC01 zei:
Ik ben ruim 10kg zwaarder maar heb minder BF% dan toen ik 10kg lichter was.
en dat voor iemand van 110+ als startgewicht...zeer nette resultaten...
is 3iu trouwens niet zwaar klote om steeds te nemen van een 10iu vial...3.33iu lijkt me wat makkelijker....

nu nog de igf gg erbij...

Als ik 1 positieve opmerking kan geven ivm HGH dan is het misschien dit: Ik heb wel de indruk de gewonnen massa van mn vorige kuur makkelijker vast te houden. Normaal val ik na n cycle erg terug. Nu na 6w off heb ik nog niks moeten inleveren. Of het de HGH is of iets anders weet ik niet maar ik heb een sterk vermoeden dat HGH er wel voor iets zou kunnen tss zitten. Toch volgende keer maar een igf'je tss cycles...

ken allen die van GS en Jintropin...GG moet nog eens gecheckt worden:D

DBC01 zei:
STH op zichzelf is een duur alternatief voor een leuk slankheidsproduct.
STH i.c.m. AAS/Slin is al jaren een enorm succes van hoog tot laag in de BB hierarchie: Droog groot worden wie wil het niet?

Zelf zet ik maar 3IU per dag van de GG STH want ik ben er supergevoelig voor. Ik merk er genoeg van. Ik gebruik er geen slin naast, is me te link, maar wat ik wel merk is dat m'n spieren een ander uiterlijk hebben gekregen dan met een AAS kuur zonder STH. van de kuur die ik nu doe (Deca/test gevolgd door Bold/test/trenbolone) weet ik de uitkomsten door ervaring en ik kan nu duidelijk zien dat de verhoudingen heel anders zijn.

M'n bovenlichaam oogt droger, ik ben groter dan na voorgaande kuren, heb dus progressie geboekt die er bijna niet meer uit te halen viel. Ik ben ruim 10kg zwaarder maar heb minder BF% dan toen ik 10kg lichter was. Ik ben toch van plan er nog een tijdje mee door te gaan om er het maximale uit te halen.

Topspul dus!

kan er weinig aan toevoegen maar dat is wat sth met je lichaam uitsteekt.... je vorm wordt anders en hoe langer je het neemt hoe ronder je komt te staan..

succes verder

Terug
Naar boven