hoi beste mensen weet iemand of sth van gg goed spul is ofniet,alvast bedankt voor jullie reactie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oooooooooo...mooi zoIKKE zei:

bulker zei:kan er weinig aan toevoegen maar dat is wat sth met je lichaam uitsteekt.... je vorm wordt anders en hoe langer je het neemt hoe ronder je komt te staan..
succes verder
2aU zei:enige wat ik niet snap is dat jongens zulke kuurtjes kunnen betalen het is t*ring duur spul![]()
![]()
![]()

Infinity zei:

berrie zei:de sta van gg zijn de zelfde grondstoffen als die van gensci. gg maakt zelf geen sta komt gewoon bij gensci weg. dus super spul. ben er zelf ook mee bezig met de sta van gg en ga er super goed op.
Chemical zei:Als he bij gensci vandaan komt waarom dan een ander label erop doen en zelf de moeite doen om een goede naam op te bouwen als je ook gewoon de goede naam van gensci kan gerbruiken ?
Testo zei:Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.
En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.![]()

2aU zei:enige wat ik niet snap is dat jongens zulke kuurtjes kunnen betalen het is t*ring duur spul![]()
![]()
![]()

Leviathan zei:Overdag zit ik aan de sth en snachts verhuur ik mn kontje![]()

Testo zei:Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.
En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.![]()
emiel zei:dat weet je pas als het gechekt is GS heeft het laten nakijken in een labtest en ik denk niet dat ze gezamelijk inkopen.
Testo zei:Waarom zijn er al jaren geen tests te bekennen van GS en komt vriend Emiel zich wel op de bosrt kloppen over een test van de hgh van GS?
Lijkt me toch een stuk makkelijker te testen dan hgh,niet?
Als dat soort slome opmerkingen achterwege blijven hoef ik niet te posten,makkelijk zat.
Testo zei:Waar heeft je gabber het erover dat het hetzelfde is als gensci dan?
Ik zie Emiel alleen maar reageren op een quote van Hospik dat je dat pas weet als het gecheckt is en natuurlijk heeft GS het laten checken...![]()
Wel eens een klacht gelezen over de GG hgh?
Was deze opmerking nodig?
Nee......net zo min als mijn opmerking maar ik kom niet in een topic over GS blaten dat er iets van GG getest is en dat van GS niet....snappie?
maar ik kom niet in een topic over GS blaten dat er iets van GG getest is en dat van GS niet....snappie?