Fitness Seller

sth gg

bulker zei:
kan er weinig aan toevoegen maar dat is wat sth met je lichaam uitsteekt.... je vorm wordt anders en hoe langer je het neemt hoe ronder je komt te staan..

succes verder

en bulker is zéér rond hoor hehe :p

grtz

enige wat ik niet snap is dat jongens zulke kuurtjes kunnen betalen het is t*ring duur spul :( :( :(

berrie zei:
de sta van gg zijn de zelfde grondstoffen als die van gensci. gg maakt zelf geen sta komt gewoon bij gensci weg. dus super spul. ben er zelf ook mee bezig met de sta van gg en ga er super goed op.

Als he bij gensci vandaan komt waarom dan een ander label erop doen en zelf de moeite doen om een goede naam op te bouwen als je ook gewoon de goede naam van gensci kan gerbruiken ?

Chemical zei:
Als he bij gensci vandaan komt waarom dan een ander label erop doen en zelf de moeite doen om een goede naam op te bouwen als je ook gewoon de goede naam van gensci kan gerbruiken ?

kerel je moest eens weten hoeveel A-bedrijven ook white label hun spullen verkopen... voor lagere prijzen uiteraard..

Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.

En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.:rolleyes:

Testo zei:
Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.

En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.:rolleyes:

zie goede ervaringen met GG hgh en ken zeker 3 mensen die hun bloed regelmatig testen en door gebruik van de HGH van GG zijn hun IGF levels sky high dus moet wel goede shit zijn :D

Testo zei:

Je kan iemand wel quoten testo, maar dan moet je er wel op ingaan..jouw opmerking slaat juist helemaal nergens op..en dat jij ronny niet vertrouwd moet je zelf weten, maar hou nou eens op met dat te posten zonder dat je daar bewijzen voor hebt..wordt namelijk best wel vervelend om dat steeds te lezen..

Je moet duidelijk lezen grote vriend, want hij wat ik hieruit opmaak is dat hij zijn vraagtekens zet of het wel hetzelfde spul is..iedereen zegt hier wel dat het door Gensci gemaakt wordt, maar dat is allemaal bullshit..en als 2 kleine flesjes hetzelfde blauwe dopje hebben wil dat echt niet zeggen dat er hetzelfde in zit..
dus zie niet gelijk alles als een aanval bro..

grten Rico

emiel zei:
dat weet je pas als het gechekt is GS heeft het laten nakijken in een labtest en ik denk niet dat ze gezamelijk inkopen.

Waar heeft je gabber het erover dat het hetzelfde is als gensci dan?

Ik zie Emiel alleen maar reageren op een quote van Hospik dat je dat pas weet als het gecheckt is en natuurlijk heeft GS het laten checken...:rolleyes:

Wel eens een klacht gelezen over de GG hgh?

Was deze opmerking nodig?

Nee......net zo min als mijn opmerking maar ik kom niet in een topic over GS blaten dat er iets van GG getest is en dat van GS niet....snappie?

Testo zei:
Waarom zijn er al jaren geen tests te bekennen van GS en komt vriend Emiel zich wel op de bosrt kloppen over een test van de hgh van GS?

Lijkt me toch een stuk makkelijker te testen dan hgh,niet?

Als dat soort slome opmerkingen achterwege blijven hoef ik niet te posten,makkelijk zat.

waarom zou je HGH willen testen..je wilt denk ik wel graag weten of je de juiste vorm hebt..191-vs 192 aminozuren..ik weet ook dat zo een test meer als 1000 euro kost..waarom ze dat wel testen en andere spullen niet?..ik denk omdat ze over die andere spullen weten dat het wel goed zit..

wat zegt een labtest tegenwoordig nog hoor ik iedereen hier op het forum zeggen..ja dat kan je je idd wel eens afvragen..

de meeste mensen die een UG lab hebben zouden de resultaten toch niet posten als hij slecht uit de bus komt...en als iets getest wordt en het blijkt niet of wel goed te zijn zeggen mensen dat er mee gerommeld is..voor wie doe je het dan eigenlijk?..

men moet gewoon lekker allemaal zelf weten wat ze nemen al is dat nou human grade, GG of GS..kijk om je heen en probeer het uit..als het werkt blijf je lekker daarbij toch?..
maar niet gaan lopen zeiken over dat spullen niet goed zijn..want ik ben in het verleden ook weleens kilos afgevallen in een kuur met 100% origineel HG spul omdat ik teveel aan mijn kop had en het zelf verziekt had..

AAS zijn geen wondermiddelen wat iedereen denkt..ik voel niks na 3 weken..ja wat denk je dan dat je voelt?..dat je ineens superman bent..nee zo werkt het niet en de meeste gebruikers zullen dat wel met me eens zijn..

grten

Testo zei:
Waar heeft je gabber het erover dat het hetzelfde is als gensci dan?

Ik zie Emiel alleen maar reageren op een quote van Hospik dat je dat pas weet als het gecheckt is en natuurlijk heeft GS het laten checken...:rolleyes:

Wel eens een klacht gelezen over de GG hgh?

Was deze opmerking nodig?

Nee......net zo min als mijn opmerking maar ik kom niet in een topic over GS blaten dat er iets van GG getest is en dat van GS niet....snappie?

nee bro..IKKE zegt ergens dat het allemaal hetzelfde is als Gensci..daarop zegt Robert Hosper ..Mooi zo..en Emiel stelt daar zijn vraagtekens bij..

althans dat maak ik eruit op..

maar ik kom niet in een topic over GS blaten dat er iets van GG getest is en dat van GS niet....snappie?

Volgens mij heb ik de laatste tijd wel een paar post gezien van jou waarom GS niks test en GG wel..maar goed ik hou er weer mee op..spreek je later.....

Ik zei niet dat het zelfde was als jintropin.

Bedoelde dat GG en GS zelfde HGH is alleen andere label.
Jintropin is 191 AA amino's
GS en GG 192 volgens mij

De keuze voor mij tussen GS en GG hgh is de prijs die ik zou moeten betalen meer niet

Terug
Naar boven