hoi beste mensen weet iemand of sth van gg goed spul is ofniet,alvast bedankt voor jullie reactie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IKKE zei:Ik zei niet dat het zelfde was als jintropin.
Bedoelde dat GG en GS zelfde HGH is alleen andere label.
Jintropin is 191 AA amino's
GS en GG 192 volgens mij
De keuze voor mij tussen GS en GG hgh is de prijs die ik zou moeten betalen meer niet
flex170578 zei:Sommige mensen maken toch antilichamen tegen de 192 versie?
IKKE zei:Ik zei niet dat het zelfde was als jintropin.
Bedoelde dat GG en GS zelfde HGH is alleen andere label.
Jintropin is 191 AA amino's
GS en GG 192 volgens mij
De keuze voor mij tussen GS en GG hgh is de prijs die ik zou moeten betalen meer niet
dutch windmill zei:GS HGH is getest als 191 AA bro..
en hoe weet je dat het hetzelfde is..puur omdat ze allebei in een 2 ml vial zitten met een blauw dopje? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar puur op uiterlijk kan je natuurlijk nooit zo een conclusie trekken..
grten
IKKE zei:Omdat je ook met de fabrikant kan mailen die zegt dat er altijd een hoop naar 2 plaatsen in Nederland gaat.
Maar dat is verder ook niet belangrijk. Ze werken gewoon beiden en klaar.
OK dacht dat het 192 variant was...my bad!
Alleen maar betere kwaliteit!
TOP!
WHAHAH OMG wordt steeds grappiger hier.....zijn studies die totaal verschillende waarden aangeven...1 ervan zegt 30% de ander 0.4% waarbij de anti-bodies boven toegelaten niveau gaat bij 192aa...we maken zowiezo ook voor 191aa antibodies...IKKE zei:Klopt geloof dat iets van 5-10% er niet goed tegen kan.
begint met rode plekken rond de subcutaan injectie plekken.
dutch windmill zei:nee bro..IKKE zegt ergens dat het allemaal hetzelfde is als Gensci..daarop zegt Robert Hosper ..Mooi zo..en Emiel stelt daar zijn vraagtekens bij..
althans dat maak ik eruit op..
Ikke gaf gelukkig al antwoord en bedoelde dat helemaal niet,gab.
Volgens mij heb ik de laatste tijd wel een paar post gezien van jou waarom GS niks test en GG wel..maar goed ik hou er weer mee op..spreek je later.....
Die posts hadden geen negatieve inslag,ouwe....bedoelde ik posi.

Testo zei:Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.
En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.![]()
emiel zei:
emiel zei:Ventje...
BIJ deze GG is de BEST GS is shit en meer zal ik er niet meer over zeggen zodra ik wat zeg zijn er altijd een aantal bekenden die mij moeten aanvallen.

Chapeloere zei: