Fitness Seller

sth gg

IKKE zei:
Ik zei niet dat het zelfde was als jintropin.

Bedoelde dat GG en GS zelfde HGH is alleen andere label.
Jintropin is 191 AA amino's
GS en GG 192 volgens mij

De keuze voor mij tussen GS en GG hgh is de prijs die ik zou moeten betalen meer niet

Sommige mensen maken toch antilichamen tegen de 192 versie?

IKKE zei:
Ik zei niet dat het zelfde was als jintropin.

Bedoelde dat GG en GS zelfde HGH is alleen andere label.
Jintropin is 191 AA amino's
GS en GG 192 volgens mij

De keuze voor mij tussen GS en GG hgh is de prijs die ik zou moeten betalen meer niet

GS HGH is getest als 191 AA bro..

en hoe weet je dat het hetzelfde is..puur omdat ze allebei in een 2 ml vial zitten met een blauw dopje? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar puur op uiterlijk kan je natuurlijk nooit zo een conclusie trekken..

grten

dutch windmill zei:
GS HGH is getest als 191 AA bro..

en hoe weet je dat het hetzelfde is..puur omdat ze allebei in een 2 ml vial zitten met een blauw dopje? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar puur op uiterlijk kan je natuurlijk nooit zo een conclusie trekken..

grten

Omdat je ook met de fabrikant kan mailen die zegt dat er altijd een hoop naar 2 plaatsen in Nederland gaat.
Maar dat is verder ook niet belangrijk. Ze werken gewoon beiden en klaar.

OK dacht dat het 192 variant was...my bad!
Alleen maar betere kwaliteit!
TOP!

IKKE zei:
Omdat je ook met de fabrikant kan mailen die zegt dat er altijd een hoop naar 2 plaatsen in Nederland gaat.
Maar dat is verder ook niet belangrijk. Ze werken gewoon beiden en klaar.

OK dacht dat het 192 variant was...my bad!
Alleen maar betere kwaliteit!
TOP!

:rolleyes: WHAHAH OMG wordt steeds grappiger hier.....

IKKE zei:
Klopt geloof dat iets van 5-10% er niet goed tegen kan.

begint met rode plekken rond de subcutaan injectie plekken.
zijn studies die totaal verschillende waarden aangeven...1 ervan zegt 30% de ander 0.4% waarbij de anti-bodies boven toegelaten niveau gaat bij 192aa...we maken zowiezo ook voor 191aa antibodies...
Ik heb tijdje geleden hierover gepost op ar.com...zijn wel leuke reacties erop gekomen:
http://forums.steroid.com/showthread.php?t=244692

vind het zelf raar dat iedereen zegt dat je er dan rode plekken van krijgt....heeft eerder met inpurity en conserveermiddelen( m-Cresol ) te maken

Laatste tijd?

Ik was al een poos rustig omdat ik dat gezeik zat was en wie begint er weer met slome opmerkingen geven in een GG-topic?

Het verschil tussen Emiel en mij is dat ik megaveel positiefs over GS gepost heb en hij nog nooit iets posi over GG en als ie dan ff een sneertje kan geven zal ie het niet nalaten...k*tstreken zijn dat.

dutch windmill zei:
nee bro..IKKE zegt ergens dat het allemaal hetzelfde is als Gensci..daarop zegt Robert Hosper ..Mooi zo..en Emiel stelt daar zijn vraagtekens bij..

althans dat maak ik eruit op..

Ikke gaf gelukkig al antwoord en bedoelde dat helemaal niet,gab.

Volgens mij heb ik de laatste tijd wel een paar post gezien van jou waarom GS niks test en GG wel..maar goed ik hou er weer mee op..spreek je later.....

Die posts hadden geen negatieve inslag,ouwe....bedoelde ik posi.

Ik heb ook helemaal geen zin om weer ouwe koeien uit de sloot te halen maar Emiel zn opmerking was een dusdanige dat ik toch ff een reactie moest geven.;)

Zag na mn bovenstaande post dat ik nog een pagina vergeten was.:p

Ik stel voor dat jullie me gewoon een paar kits hgh van GG en een paar kits hgh van GS sturen, dan test ik het wel..... :p

Onpartijdig als ik ben zal ik een eerlijk oordeel vellen.

Testo zei:
Als GS dat dan ook zou doen met de rest van zn spullen zouden we al een stuk verder zijn.....dus deze opmerking slaat weer helemaal nergens op,kerel.

En testjes door BOS uit laten voeren zeggen me ook niks want die reputatie daar kennen we inmiddels wel.:rolleyes:

Inderdaad die testjes slaan nergens op in mijn ogen is het enkel vriendjes politiek en merk promoting!!

emiel zei:
Ventje...

BIJ deze GG is de BEST GS is shit en meer zal ik er niet meer over zeggen zodra ik wat zeg zijn er altijd een aantal bekenden die mij moeten aanvallen.

Je kan nou wel weer sarcastisch gaan doen met je ''ventje'' maar ok....als dat je blij maakt gun ik je dat plezier.

Ik heb nooit ergens beweerd dat GS shit is dus vraag me af waar je heen wil met zo'n post?

Is het nou zo moeilijk om gewoon met elkaar om te gaan hier zonder steken onder water te geven?

Het zou belachelijk zijn om te stoppen met posten vanwege dat gezeik dus ik hoop dat dat een loze kreet was...

Peace.:D

Terug
Naar boven