MuscleMeat

sth voor beginners of NIET?

en waarom niet?

ik zou het bvb graag aan mijn vader geven die nog nooit aas heeft gebruikt..

denk dat het een tijd terug als alleen voor profs werd gezien puur door de prijs en de verhalen die er toen waren qua bijwerkingen..

Ik zeg niet dat het veilig is of dat iedereen het maar moet gebruiken, maar ik zie geen wezenlijk verschil met een middel als bvb testosteron..

grten D.W.

dutch windmill zei:
en waarom niet?

ik zou het bvb graag aan mijn vader geven die nog nooit aas heeft gebruikt..

denk dat het een tijd terug als alleen voor profs werd gezien puur door de prijs en de verhalen die er toen waren qua bijwerkingen..

Ik zeg niet dat het veilig is of dat iedereen het maar moet gebruiken, maar ik zie geen wezenlijk verschil met een middel als bvb testosteron..

grten D.W.

Ben hier wel mee eens.
Onderdrukt geen axis en is mede daarom relatief veilig.
Zeker goed alternatief voor oudjes, beetje jonger te worden

Ik ben het er niet mee eens:D

Groeihormoon is zeker niet het hormoon voor de beginnende gebruiker. Het type gebruiker wordt gekenmerkt door een ruime ervaring waarbij GH vaak boven op andere steroïden gebruikt word.
En zeker met insuline zijn er grote risico's aan verbonden.

We hebben het hier niet over papa's en mama's maar over een beginnende sporter die nog geen kuurtjes heeft gedaan en dan zou je gewoon niet meteen moeten beginnen met hgh,plain and simple.

Je leert ook eerst lopen en gaat daarna pas leren rennen...

Testo zei:
We hebben het hier niet over papa's en mama's maar over een beginnende sporter die nog geen kuurtjes heeft gedaan en dan zou je gewoon niet meteen moeten beginnen met hgh,plain and simple.

meestal degene die beginnen met kuren zijn rond de 21 en hebben helemaal geen hgh nodig ja of belachelijke dosis :p

Idd....zit iemand al dik in de 30 wordt het een ander verhaal maar gasten rond de 20 jaar zonder enige ervaring met a.s moeten gewoon van hgh afblijven.

Testo zei:

Yo bro, nee we hebben het inderdaad over sporters..

maar dat lopen, rennen verhaal gaat natuurlijk niet op..want waarom staat AAS voor lopen en GH voor rennen?..

Ja kom op nou,bro....ik heb jou ook nog nooit een beginnende sporter hgh zien adviseren..

Je bent toch met me eens dat de MEESTE beginnende kuurders niet echt overlopen van veel knowhow dus ik zou die gasten eerst adviseren om rustig aan te beginnen met de normale middelen en dat is toch echt geen hgh in mijn ogen.

Gaan we kijken naar iemand die echt serieus bezig is,enorm veel weet over a.s,zn training en voeding dik voor elkaar heeft en wil gaan scoren op wedstrijdniveau wordt het een ander verhaal en ben ik het met je eens.

Maar de meeste beginners zouden er toch echt beter aan doen om niet meteen aan de hgh te gaan.

Tuurlijk dat ben ik wel met je eens, maar als je niet weet wat iemand zijn doelen zijn. Als iemand vet wilt verbranden bvb dan is GH echt niet een slechtere optie dan bvb winstrol.

Mijn insteek is dat het niet gevaarlijker is naar mijn mening dan de reguliere AAS en dat de vooroordelen vooral stammen uit de informatie van een paar jaar terug.

Ben ook volledig met je eens dat hgh niet schadelijker is....integendeel zelfs.

We lullen ook een beetje langs elkaar heen want we zijn het op zich wel eens,gab.:p

IMO is STH ook best gevaarlijk omdat je er heel hoog AAS bij moet zetten en denk dat je better eerst gewoon een paar "normale" kuren kan gaan doen en dan aan de STH.

je kan ook gh only zetten ???

• Topic Starter Topic Starter
ik ben geen beginnende sporter was maar ene vraag of je sth ook voor een eerste kuur kon gebruiken!

Mijn collega met bierpens ziet mijn buikie strakker worden van de HGH en wil nu ook HGH gaan zetten.

Ik beveel hem echt geen HGH aan hoor! :p

DBC01 zei:
Mijn collega met bierpens ziet mijn buikie strakker worden van de HGH en wil nu ook HGH gaan zetten.

Ik beveel hem echt geen HGH aan hoor! :p
maar dat is omdat je bang bent dat ie dan ook strak buikie krijgt:D

levrone1 zei:
ik ben geen beginnende sporter was maar ene vraag of je sth ook voor een eerste kuur kon gebruiken!

Nee,je vroeg of het goed was om in een eerste kuur te gebruiken en mijn antwoord blijft hetzelfde.

Terug
Naar boven