levrone1
Novice
- Waardering
- 0
hallo ik heb een vraag is STH ook goed voor beginners of juist helemaal niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dutch windmill zei:en waarom niet?
ik zou het bvb graag aan mijn vader geven die nog nooit aas heeft gebruikt..
denk dat het een tijd terug als alleen voor profs werd gezien puur door de prijs en de verhalen die er toen waren qua bijwerkingen..
Ik zeg niet dat het veilig is of dat iedereen het maar moet gebruiken, maar ik zie geen wezenlijk verschil met een middel als bvb testosteron..
grten D.W.
Testo zei:We hebben het hier niet over papa's en mama's maar over een beginnende sporter die nog geen kuurtjes heeft gedaan en dan zou je gewoon niet meteen moeten beginnen met hgh,plain and simple.
Je leert ook eerst lopen en gaat daarna pas leren rennen...

Testo zei:We hebben het hier niet over papa's en mama's maar over een beginnende sporter die nog geen kuurtjes heeft gedaan en dan zou je gewoon niet meteen moeten beginnen met hgh,plain and simple.
Je leert ook eerst lopen en gaat daarna pas leren rennen...
Testo zei:Ben ook volledig met je eens dat hgh niet schadelijker is....integendeel zelfs.
We lullen ook een beetje langs elkaar heen want we zijn het op zich wel eens,gab.![]()

maar dat is omdat je bang bent dat ie dan ook strak buikie krijgtDBC01 zei:Mijn collega met bierpens ziet mijn buikie strakker worden van de HGH en wil nu ook HGH gaan zetten.
Ik beveel hem echt geen HGH aan hoor!![]()

levrone1 zei:ik ben geen beginnende sporter was maar ene vraag of je sth ook voor een eerste kuur kon gebruiken!