Fitness Seller

stinken

hzw7500

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mijn moeder klaagt de laatste tijd over de 'stankgeur' die rond mijn kamer dwarrelt. Ze vindt het naar azijn en ammoniak ruiken.
En volgens haar is de geur ook af en toe naar mn dekens en kleren ingetrokken.
Ik ruik het tevens zelf ook wel na een harde training, dan is die geur niet te houden en tis alsof er letterlijk een azijnpisser tegen me aan heeft zitten pissen.
Ik douche me elke dag en na een goede nachtrust of trainingsessie 'stink' ik nog steeds,ben ten einde raad :(
Waar komt het door? En hoe geraak ik ervan af? Kan het door de whey komen? Please help me!

Laatst bewerkt:
Je kleren vaker wassen? Elke dag verse kleren?

zeep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, meer drinken en koolhydraten consumeren kan deze ammoniak geur opheffen. Heb het zelf in mindere mate ondervonden. Search eens door de bestaande posts voor bevestiging van deze constatering;)

Ammoniakgeur komt door de verbranding van eiwitten.

inderdaad:verbranding van eiwitten ipv koolhydraten.
verbranding van eiwitten: ofwel wordt er spier afgebroken om als energie te dienen ofwel eiwitten omdat je teveel eiwit en te weinig koolhydraten gebruikt.

Mijn moeder klaagt de laatste tijd over de 'stankgeur' die rond mijn kamer dwarrelt. Ze vindt het naar azijn en ammoniak ruiken.
En volgens haar is de geur ook af en toe naar mn dekens en kleren ingetrokken.
Ik ruik het tevens zelf ook wel na een harde training, dan is die geur niet te houden en tis alsof er letterlijk een azijnpisser tegen me aan heeft zitten pissen.
Ik douche me elke dag en na een goede nachtrust of trainingsessie 'stink' ik nog steeds,ben ten einde raad :(
Waar komt het door? En hoe geraak ik ervan af? Kan het door de whey komen? Please help me!

bedplasser? :D

nee komt gewoon door je voeding,ik heb het ook komt door allez dingen die je eet drinkt,sommige van die aroma's komen dan in je zweet terecht,dat droogt op en na een training of bij het opstaan (als je warm hebt) dan komt die geur vrij...moet je nerges zorgen om maken denk ik...

je kan ook altijd bij de apotheker achter een speciale zeep gaan die die "zweetgeurtjes" onder controle houd

Ik heb als ik aan de whey en weightgainer zit dat ik meer ga zweten snachts waardoor alles niet meer zo frisjes ruikt.
als je voldoende eet en drinkt op een dag en gewoon vooruit gaat dan zou ik me geen zorgen maken.

hm, kan het niet zijn omdat je tijdens je nacht nogal wat biogassen produceert?
goed ventileren is zowieso erg belangrijk.

mijn ma zeurt ook altijd dat het zo stinkt op mijn kamer, maar dat komt doordat mijn productie van biogas gewoon erg goed werkt.

meer koolhydraten eten

amoniak geur ---> teveel eiwitten aan het eten of catabool aan het werken

Hmm geen goed teken dacht ik. Volgens mij duid een ammoniakgeur op spierafbraak, dat is althans wat ik mij meen te herinneren...

Edit: kijk hier eens: Amoniakgeur-het waarom!! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

klopt, sprak laatst een man in een reform winkel die de marathon van NY had gelopen en het bij de finish naar amoniak geur rook omdat die mensen al hun spieren aan het verbranden en alles waren. dus kerel.. als jij ook zo ruikt.. ga meer eten :)

Terug
Naar boven