- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zit de hele dag alleen thuis, zo'n beetje te niksen. 
neezit de hele dag alleen thuis, zo'n beetje te niksen.
morgen ga ik weer trainen dus fiets ik 10min buiten![]()
je bent dringend toe aan een hond man![]()
als je te voet naar je gym gaat, ben je ook alweer 20minutjes langer buiten

hoe gaat die opmerking ook alweer? van `neem een kat` ofzo
kukishuutje dit is toch veel te lekker weer om zonder goede reden binnen te blijven?![]()

natuurlijk eerst wennen aan het zonlicht dan kun je een frisse lucht happen, een beetje bruinen, een vriendinnetje zoeken...
je kunt ook altijd terug naar mn eerste tip en een hond nemen, dan kun je gaan wandelen, en af en toe om wat voer voor het beest gaan, dan ben je toch al een paar uurtjes per maand buiten
En die kl***zak wou dat ik zijn stokken ging ophalen

nee hond begin ik niet meer aan. Had een jaartje of 2 terug de hond van mijn neef hier, omdat die op vakantie ging. Wat een troublesome time was dat heyEn die kl***zak wou dat ik zijn stokken ging ophalen
![]()
vriendin = time + money = what i don't have![]()

nou als je voor een vriendin geld nodig hebt, moet je een ander zoeken hoor, en tijd? die maak je wel vanzelf dan!
misschien een meidje van op je gym?![]()

wat je kan doen?
gewoon strak plannen, ik hou de vrijdag avond of zaterdag overdag gewoon vrij voor haar.

komt voor jou ook nog wel die fleur

aha kukidentje ik heb nog wel iets als je naar hier komt ik heb gister een kub of 3 mesy=t gehaald kun je diie mooi in mijn tuin komen inwerken ;heeft veel voordelen........ je bent buiten;is een goede training;jacky word niet moe;je hoeft zelf niet voor je eten te zorgen doe ik dan wel;kijk eens aan lijkt het je wat![]()

verdomme altijd weer die mikki ach ze weet niet wat ze mist aan jou![]()

een goeie mix in de morgen is een dag zonder zorgen![]()