AndroidHealthClinic

stoned

hey :wave:

:wave: hoi kuki

hoe gaat die opmerking ook alweer? van `neem een kat` ofzo???

:D
kukishuutje dit is toch veel te lekker weer om zonder goede reden binnen te blijven? :p

de wereld is mooi buiten hoor :aai:

ja idd goed weer, maar wat ik buiten gaan doen dan ???

natuurlijk eerst wennen aan het zonlicht dan kun je een frisse lucht happen, een beetje bruinen, een vriendinnetje zoeken...

je kunt ook altijd terug naar mn eerste tip en een hond nemen, dan kun je gaan wandelen, en af en toe om wat voer voor het beest gaan, dan ben je toch al een paar uurtjes per maand buiten

natuurlijk eerst wennen aan het zonlicht dan kun je een frisse lucht happen, een beetje bruinen, een vriendinnetje zoeken...

je kunt ook altijd terug naar mn eerste tip en een hond nemen, dan kun je gaan wandelen, en af en toe om wat voer voor het beest gaan, dan ben je toch al een paar uurtjes per maand buiten

nee hond begin ik niet meer aan. Had een jaartje of 2 terug de hond van mijn neef hier, omdat die op vakantie ging. Wat een troublesome time was dat hey :rolleyes: En die kl***zak wou dat ik zijn stokken ging ophalen :mad:

vriendin = time + money = what i don't have :(

nee hond begin ik niet meer aan. Had een jaartje of 2 terug de hond van mijn neef hier, omdat die op vakantie ging. Wat een troublesome time was dat hey :rolleyes: En die kl***zak wou dat ik zijn stokken ging ophalen :mad:

:roflol:

nou als je voor een vriendin geld nodig hebt, moet je een ander zoeken hoor, en tijd? die maak je wel vanzelf dan!
misschien een meidje van op je gym? :dunno:

@SanderM; ik vind jou ook aardig hoor :(

oke schatje, stuur ze maar via de pm! :troost:

jij mag dan misschien wel meer squatten maar ik zit teminste niet zo eenzaam binnen ;) wat je kan doen?
terrasje? vrienden buiten zitten, zwemmen... fietsen? wandelen met je biatch?

ik heb ook geen tijd voor een vriendin, in 1 week heb ik: 4x school, 2x stage, 2x werken, 5x trainen en zateradg avond zie ik mn maten áltijd! maar toch begin ik eraan :D gewoon strak plannen, ik hou de vrijdag avond of zaterdag overdag gewoon vrij voor haar.

allemaal bezet ??? :(
en mikki wees me af :treuren:

fack mikki :D

aha kukidentje ik heb nog wel iets als je naar hier komt ik heb gister een kub of 3 mesy=t gehaald kun je diie mooi in mijn tuin komen inwerken ;heeft veel voordelen........ je bent buiten;is een goede training;jacky word niet moe;je hoeft zelf niet voor je eten te zorgen doe ik dan wel;kijk eens aan lijkt het je wat???

aha kukidentje ik heb nog wel iets als je naar hier komt ik heb gister een kub of 3 mesy=t gehaald kun je diie mooi in mijn tuin komen inwerken ;heeft veel voordelen........ je bent buiten;is een goede training;jacky word niet moe;je hoeft zelf niet voor je eten te zorgen doe ik dan wel;kijk eens aan lijkt het je wat???

wat schuift het op? :eyebrow:

verdomme altijd weer die mikki ach ze weet niet wat ze mist aan jou ;)
:kiss:

een goeie mix in de morgen is een dag zonder zorgen :lick:

Terug
Naar boven