XXL Nutrition

Stoppen in kuur!?

Iron7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Beste dudes ,

In het begin van het jaar heb ik een flacon trendflow gebruikt , hier niet veel van gemerkt behalve een hoog libido. De gast waar ik het van had zei dat ik beter een nakuur kon nemen , dit heb ik niet gedaan!

Momenteel zit ik mijn 3de week winstrol only (60mg e.d) ik merk dat mijn libido drastisch laag is en krijg meer last van buik/lichaamsvet.

Ben nu aan het overwegen om te stoppen met winstrol en nolvadex te gaan nemen.
Hoe denken jullie hierover?

Alvast bedankt

en wat merk je aan de gains ? ga je er goed op vooruit of niet ?
Nolva is normaal niet nodig bij een winny maar als je op zeker wilt spelen kan je dit wel doen..

• Topic Starter Topic Starter
en wat merk je aan de gains ? ga je er goed op vooruit of niet ?
Nolva is normaal niet nodig bij een winny maar als je op zeker wilt spelen kan je dit wel doen..

2kg tot nu toe. Maar omdat ik met de bovenstaande problemen kamp wil ik weten of t verstandig is om de kuur niet af te maken en met nolva te beginnen puur om weer terug in de oude status te komen

Is je winny geen dbol?

Nee lijkt me sterk dat dit dbol is. Is gewoon winstrol van EPL.
Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat mijn test level te laag is dat is ook de reden om te stoppen met winstrol en met nolva gaan beginnen om mijn test opte krikken. Dit is dus ook de vraag is dit verstandig ?

Of gooi er test prop bij je kuur

Gooi er dan toch test p bij. Je waardes zijn volgens jou laag, maak er een deftige kuur van en doe daarna een goede nakuur. Of je nu stopt en ga aan de nolva gaat, of je gaat er test bij zetten en daarna nakuur. Kun je beter het laatste doen en hou je dr nog wat aan over.

ja als je eigen aanmaak toch al op zijn gat ligt kan je net zo goed test erin gooien en daarna nakuren !

Dit is helaas geen optie (financieel) . Dus dan nog even de 2weken afmaken? Of de nolva pakken? Is dit samen geen optie?

Denk eerder dat er iets mis is met je voeding. Al zou het dianabol zijn, hoef je nog niet vet te worden, hooguit wat vocht. Ik neem aan dat je dat verschil ziet?

Post eens een samenvatting van je wekelijkse trainingsschema. En hoeveel calorieën gaan er naar binnen per dag?

Zonder dit valt er niets over te zeggen...

Ik denk persoonlijk dat t niet geheel aan mijn voeding ligt. Ja ik heb mijn calorie inname verhoogt dit omdat ik tijdens de kuur gewoon veel meer honger heb!
Maar de rest is volgens mij een kenmerk van een te laag testlevel . Wie weet wat ik kan doen ?

Is onmogelijk te zeggen zonder bloedwerk. Laat je bloed prikken en je weet direct hoe het zit met je testosteron.

Klopt zonder bloedwerk is niets zeker. Maar kan ik niet de nolva en winnypakken?

is 60mg winstrol ook niet wat veel?

Terug
Naar boven