XXL Nutrition

Stoppen met blowen en roken, de moeite waard?

Natuurlijk is het de moeite waard, maar wil je het ook echt? Je zit midden in je uitgaansperdiode, dus geniet er lekker van.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is nou juist het dilemma.
Ik begin ook in november aan mij Roaccutane kuur, daarvoor moet ik bloed afnemen maar mij ouders weten nog niks van mijn blow/rook gedrag. Dat wil ik graag zo laten.

Hoelang van te voren is stoppen noodzakelijk als ik clean wil zijn onder die bloedtest?

Tijdens een Roa-kuur moet je sowieso niet te veel drinken, liefst helemaal niet.

lol ze gaan echt niet controleren op wiet

Dat is nou juist het dilemma.
Ik begin ook in november aan mij Roaccutane kuur, daarvoor moet ik bloed afnemen maar mij ouders weten nog niks van mijn blow/rook gedrag. Dat wil ik graag zo laten.

Hoelang van te voren is stoppen noodzakelijk als ik clean wil zijn onder die bloedtest?

Wiet en hasj zijn meestal 1 tot 2 weken aantoonbaar in zowel bloed als urine. Als er langdurig en veel is geblowd, kan dat enkele weken langer zijn. In zeer uitzonderlijke gevallen tot zes weken. Roken is niet aantoonbaar in bloed of urine alleen is het te zien aan je gebid en longen..

Wat een sip figuur ben je eigenlijk....

en als je ouders het komen te weten, krijg je dan straf ?

Wat een sip figuur ben je eigenlijk....
Jij bent lekker, internet held.

super-hero.jpg

Roken en blowen om vervolgens een topic aan te maken of het de moeite waard is om te stoppen, omdat je in je uitgaansperiode zit. :rolleyes:

wtf man.... veel kanslozer kan (bijna) niet

Ja joh, ik ben begonnen met roken en blowen speciaal zodat ik dit topic aan kan maken!

nee joh, gewoon lekker doorgaan tot je kanker hebt ;-)

ik zou gewoon zoiezo stoppen met allebei. Blowen gaat wel makkelijk als je op tijd bent alleen roken is ff moeilijker want ik grijp er ook nog wel eens naar en ik ben al lang gestopt

pff doe wat je niet kunt laten maar blow en rook niet dagelijks... Hou het bij 1*per week ofzo... of stop er mee

@ pat21
Zodat jij verder de Don kan spelen hier? Komop man, je kan nog een paar uur baas voelen op i=net voordat ej terug moet naar Real life om daar genadeloos gebashed te worden in de harde wereld die jou onderschijt.

you-have-failed-please-die.jpg

Terug
Naar boven