MuscleMeat

Stoppen met blowen en roken, de moeite waard?

Met sos ben ik al gekapt, ook heb ik zeker van andere snoepjes geproeft maar dat is niks voor mij.
Je weet zelf ook wel dat wiet niet goed voor je is.

Vergelijk het met andere party drugs en het is redelijk onschuldig. Het is niet een kwestie van beter of slechter, maar ik denk dat bodybuilding gericht je beter wiet kan roken dan bier drinken.

• Topic Starter Topic Starter
Je weet zelf ook wel dat wiet niet goed voor je is.

Vergelijk het met andere party drugs en het is redelijk onschuldig. Het is niet een kwestie van beter of slechter, maar ik denk dat bodybuilding gericht je beter wiet kan roken dan bier drinken.

En dit is nou precies het antwoord op mijn vraag, bedankt!

Beter wiet dan bier en beter niet dan wiet.

Haphap van wie ben jij een kloontje :roflol:

om maar niet te beginnen over nicknames he, grand theft auto 4 jE wEEt zElLuF!

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Met sos ben ik al gekapt, ook heb ik zeker van andere snoepjes geproeft maar dat is niks voor mij.
Probeer GHB, is de enige bodybuildvriendelijke drug.

Je moet je afvragen wat jij werkelijk wilt. Zie je niet de noodzaak om te stoppen dan gaat dit ook nooit gebeuren. Feit is wel dat een aantal zaken elkaar tegenwerken. Blowen en buff worden werkt elkaar tegen.
Daarnaast interesseren dingen je minder dan wanneer je nuchter bent. Dit kan nadelinge gevolgen hebben op een aantal zaken zoals bijvoorbeeld je studie.

fulltime blowen zuigt en is voor apatische losers.

Terug
Naar boven