Fitness Seller

Stoppen met blowen en roken, de moeite waard?

Is de moeite niet waard man. Lekker doorgaan je leeft potverdomme maar 1 keer en daar moet je van genieten ook.

kan je niet uitgaan zonder roken en blowen???
ik heb 4 jaar geblowd en gerookt, sinds ik begon met bb ben ik gestopt en ik mis het helemaal niet! ik voel me 100x fitter en sterker dan eerst!
zeker het stoppen waard ;)

Gast, kanker komt je niet aanwaaien...

Nee nee, dit was het functioneel gebruik van het woord makker. :p

Stoppen met blowen en roken en gewoon beginnen drinken , zoals alle echte venten! :thumbs:

Van wiet krijg je binnenkant borst.

Niet stoppen joh, lekker door blijven paffen totdat je al uitgeput bent met 3 traptreden en je longen zo zwart als de nacht zijn.

Je zit tenslotte in je uitgaansperiode!

stoppen is sowieso al de moeite waard omdat je een hoop geld kan uitsparen en daar andere dingen mee kan doen.

Omg ze maken tegenwoordig de stomste topics.

Ik doe geen enkel van de 2:cool: Zeker roken dat kost alleen maar geld man en je hebt er niets aan.

roken en blowen in je uitgaansperiode?:roflol:
als je in je uitgaansperiode zit mag je echt wel met wat beters komen hoor, cocaine, heroine, you name it!

als je in je uitgaansperiode zit mag je echt wel met wat beters komen hoor, cocaine, heroine, you name it!

Idd beter eens een keertje echt serieus van de kaart zijn en dagelijks niets, dan altijd van die flauwe kak te nemen.

ik maak de gains van mijn leven sinds ik wiet rook.

Neuh is t echt niet waar man, straks ga je nog echt daadwerkelijk groeien:O

• Topic Starter Topic Starter
Omg ze maken tegenwoordig de stomste topics.
om maar niet te beginnen over nicknames he, grand theft auto 4 jE wEEt zElLuF!

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Met sos ben ik al gekapt, ook heb ik zeker van andere snoepjes geproeft maar dat is niks voor mij.

Terug
Naar boven