XXL Nutrition

Stoppen met eigen trt en kuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
f**k die gains man! Die heb je uiteindelijk zo weer terug. Niemand vind jou een beter of leuker mens met een paar kg extra spier. Zit echt volledig tussen jouw oren dat het zo waardevol is.
Je bent toch met een reden gestopt? Je bent jezelf echt aan het bedriegen door recht te praten wat krom is.
En je zegt zelf zelfs dat je je nu gewoon goed voelt en nog geen problemen ondervind met je gains.. dus waar maak je je dan druk om? Je spreekt jezelf tegen.
Gaat ook toch niet per se om een ander? Ik kan mij goed voorstellen dat als jij veel gains verliest je niet lekker in je vel zit. Wat dan ook weer invloed heeft op jouw dagelijkse functioneren.

Ik snap overigens niet waarom je volledig off moet gaan. Op 120-150mg test-e kun je prima je gains behouden en tegelijkertijd een gezond leven lijden.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat ook toch niet per se om een ander? Ik kan mij goed voorstellen dat als jij veel gains verliest je niet lekker in je vel zit. Wat dan ook weer invloed heeft op jouw dagelijkse functioneren.

Ik snap overigens niet waarom je volledig off moet gaan. Op 120-150mg test-e kun je prima je gains behouden en tegelijkertijd een gezond leven lijden.
Het is voor mij ook meer het principe dat ik stopte door de depressie...en nu gevoel heb dat alles tegelijk komt...wil wel optimaal kunnen functioneren nieuw werk enz ...maar goed ben wel helder in me hoofd dat dan wel weer... Dus het is indd een twee strijd ..weet ook wel dat niemand geeft om hoe groot ik ben...zit indd tussen je oren

Het is voor mij ook meer het principe dat ik stopte door de depressie...en nu gevoel heb dat alles tegelijk komt...wil wel optimaal kunnen functioneren nieuw werk enz ...maar goed ben wel helder in me hoofd dat dan wel weer... Dus het is indd een twee strijd ..weet ook wel dat niemand geeft om hoe groot ik ben...zit indd tussen je oren
En wat dacht je dat er ging gebeuren als je off ging? Als je ergens depressief van gaat worden is off gaan na lange tijd.

Mits je voeding etc op orde is ben je waarschijnlijk gezonder op 120-150 test-e dan menig persoon van jouw leeftijd. Je maakt je letterlijk druk om niets. Komt waarschijnlijk door te veel of te weinig oestrogeen.

En wat dacht je dat er ging gebeuren als je off ging? Als je ergens depressief van gaat worden is off gaan na lange tijd.

Mits je voeding etc op orde is ben je waarschijnlijk gezonder op 120-150 test-e dan menig persoon van jouw leeftijd. Je maakt je letterlijk druk om niets. Komt waarschijnlijk door te veel of te weinig oestrogeen
Dat is ook..heb een afspraak bij anabolenpoli gemaakt maybe tot die tijd doorzetten met indd een kleine dosis en dan kijken via hun waar hun mee komen..

Dat is ook..heb een afspraak bij anabolenpoli gemaakt maybe tot die tijd doorzetten met indd een kleine dosis en dan kijken via hun waar hun mee komen..
Ben ook bij anabolen poli geweest zou gestopt blijven tot je die afspraak heb gehad.
Dan verder kijken, en na 5 weken off ben je verre van hersteld na 2 jaar blast cruise

Ik ben van mening dat het een goed leerproces is om gelukkig te zijn ondanks dat je niet in optimale shape bent. En jezelf niet afhankelijk stelt van een externe factor om gelukkig/tevreden of vrolijk te zijn. Als je die dingen kan zijn terwijl je volledig kaal gestript bent van alle externe factoren, dan kan niks jou nog ooit breken. Tevreden zijn met niks is heerlijk. Alles daarbovenop is een welkome bonus.

Ik ben van mening dat het een goed leerproces is om gelukkig te zijn ondanks dat je niet in optimale shape bent. En jezelf niet afhankelijk stelt van een externe factor om gelukkig/tevreden of vrolijk te zijn. Als je die dingen kan zijn terwijl je volledig kaal gestript bent van alle externe factoren, dan kan niks jou nog ooit breken. Tevreden zijn met niks is heerlijk. Alles daarbovenop is een welkome bonus.
Snap wat je bedoelt...zelfbeeld is een breker..maar goed het is een leerproces zoals je het goed hebt gezegt..thanks

Ja, wat niet van jou is, blijft niet. deal with it.
hoe was het ook al weer? “kuren is huren”

Waarom is mijn post nu weer verwijderd door een p*ssy boy moderator? Mag je tegenwoordig geen grapjes meer maken op dit forum?

Tevreden zijn met niks is heerlijk
Oké mr.Buddha, dus jij leeft ergens onder een brug als eens fucking zwerver? Wat een zweverig gelul allemaal.

Dat je niet afhankelijk wilt zijn van andere mensen kan ik goed begrijpen, maar in zekere zin ben je altijd wel ergens afhankelijk van. Daar is heel dit systeem op gebaseerd.

Haha wat een heerlijke dag word dit..als ik dit lees😂

Oké mr.Buddha, dus jij leeft ergens onder een brug als eens fucking zwerver? Wat een zweverig gelul allemaal.

Dat je niet afhankelijk wilt zijn van andere mensen kan ik goed begrijpen, maar in zekere zin ben je altijd wel ergens afhankelijk van. Daar is heel dit systeem op gebaseerd.
Als je het echt wil weten. Ja ik ben enkele keren dakloos geweest in het verleden. Heb jaren lang met bijna geen geld (1,65 per dag) en bezittingen geleefd (ook geen telefoon), zeer weinig afhankelijk geweest van dingen die jij noemt. Het bestaat. Ik raad het niet aan, maar er zijn mensen die dat wel echt meemaken, en daardoor bepaalde mentale/emotionele ontwikkelingen maken die de meeste mensen niet hoeven te ontwikkelen omdat ze gewoon normaal in de maatschappij functioneren zonder echt te hoeven overleven op een primitieve manier.
Maar ik ben alles behalve zweverig hoor. Eerder stoïcijns en veel te rationeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven