MuscleMeat

Stoppen met eiwitten, uitgezakt lichaam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Hey allemaal,
Ik vertelde een vriend van mij dat ik whey gebruikte, toen zei hij het volgende:

"Je moet geen eiwitshakes nemen, als je daar eenmaal mee stopt raak je uitgelubberd"

Ik geloofde dit niet maar, is dit waar?

Een vriend die mij zulke onzin vertelt, is meteen geen vriend meer ;) hahahaha wat een onzin

Moet je Intramusculair injecteren, dan blijft het langer en merk je bijna niks.

ot: /facepalm

Spieren kunnen slap worden maar dat heeft niks met eiwitshakes te maken.

Zonder eiwitten krijg je geen eens spieren, net als een bouwvakker geen huis bouwt zonder stenen.
Hij kan nog zo graag willen maar zonder stenen komt er geen huis...

LOL, als je plotseling stopt met trainen zonder af te bouwen en doorgaat met een food intake die op trainen is ingesteld ga je blubberen ja.

Voor de rest, wat een bullshit, zou geen adviezen meer aannemen van die vriend'

Spieren kunnen slap worden maar dat heeft niks met eiwitshakes te maken.

Zonder eiwitten krijg je geen eens spieren, net als een bouwvakker geen huis bouwt zonder stenen.
Hij kan nog zo graag willen maar zonder stenen komt er geen huis...

hoe doen ze dat met houten huizen dan???

heeft ook es iemand aan mij verteld, heb hem een mep gegeven

1,86 55kg...weet je het zeker.
totale onzin ja..maar hij is niet de enigste noob die poep praat

met 68 KG op 1.86 m. zou ik me niet al te veel zorgen maken om uitgelubberd te raken.

Dat terzijde, ik hoorde dat je juist weer strak zou worden als je elke dag pindakaas op je spieren smeert.

Onee daar gaan we weer met het pindakaas verhaal:roflol:

hahaaa oh lawdy lawd uitgeblubberd

waarom krijgen zulke mensen geen ban en ik een waarschuwing omdat ik hem ''troll'' wtf man hoe kan je zo dom zijn op dat te kunnen vragen, beetje logisch toch dat het niet waar kan zijn en dat je vriend een idioot is

waarom krijgen zulke mensen geen ban en ik een waarschuwing omdat ik hem ''troll'' wtf man hoe kan je zo dom zijn op dat te kunnen vragen, beetje logisch toch dat het niet waar kan zijn en dat je vriend een idioot is

+1 domme vragen, vragen om een dom antwoord :D maar we moeten het wel netjes houden met zijn allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven