XXL Nutrition

Stoppen met roken

Bitches... 3 jaar geleden van de ene op de andere dag gestopt.. geen pleister, pillen of andere zooi.. Als je wilt stoppen stop je NU! niet volgende week of nog na die ene peuk..

Precies. Ik ben 7 maanden geleden gestopt. Gewoon van het ene op het andere moment, niet meer roken, klaar.
Maar tot op de dag van vandaag heb ik iedere dag wel zin in een sigaret.

Precies. Ik ben 7 maanden geleden gestopt. Gewoon van het ene op het andere moment, niet meer roken, klaar.

Yups, dat blijft zo tot een jaar na stoppen ongeveer :p

Ik ben fysiek EN mentaal gestopt. Meeste mensen stoppen alleen fysiek omdat ze weten dat het slecht voor ze is. Maar aan de andere kant waren ze er mentaal nog lang niet mee klaar. Dat het het probleem bij de meeste mensen.

Jep, zoals de meesten hier zeggen moet je ineens stoppen.

Tijdje terug was het voor mij iedere dag blowen en roken. Eerst gestopt met iedere dag blowen-> Alleen nog in het weekend. Toen ben ik daarna nog maar 2 shaggies op een dag gaan roken, dat heb ik inmiddels ook opgegeven.

Blowen doe ik nog in het weekend, maar het is ook vakantie. Hier stop ik ook mee wanneer ik weer naar school ga.

Probeer ook op school/werk/andere plekken niet meer langs de rookzone's te gaan. Het rookverbod in horeca op 1 juli zal je goed moeten helpen. Gooi alle aanstekers en andere rookwaren weg en zeg tegen iedereen dat je gestopt bent. Wil je dan toch weer beginnen, dan kunnen de mensen om je heen het afraden. Want je wilt immers toch geen mietje zijn;)

It's a real mind****, maar kom op, je bent toch een bodybuilder?

Ik ben nu bezig (8 dagen gestopt), zonder hulpmiddelen of iets. Je gaat er niet dood aan, gewoon tanden op elkaar en doen. Zie je jezelf al met zo'n pleistertje op je arm lopen, om de ontwennings verschijnselen wat draagbaarder te maken :D Whaha zielig is dat. Het is wel zwaar k*t bdw, maar denk aan de goeie dingen: betere conditie, lichaamsgeur, smaak, meer honger, geld over, etc. Gewoon stoppen, niet b**chen

ben zinnens om mij te laseren, waarom is het bullshit denk je?

Sorry voor de late reactie.

Omdat het laseren bij mij maar ook bij meerdere rokers in mijn omgeving geen resultaat opleverde.
Echter de nicotine behoefte gestaag en gedisciplineerd afbouwen doet prima werken voor mensen die echt verslaafd zijn aan nicotine.

Ik ben nu bezig (8 dagen gestopt), zonder hulpmiddelen of iets. Je gaat er niet dood aan, gewoon tanden op elkaar en doen. Zie je jezelf al met zo'n pleistertje op je arm lopen, om de ontwennings verschijnselen wat draagbaarder te maken :D Whaha zielig is dat. Het is wel zwaar k*t bdw, maar denk aan de goeie dingen: betere conditie, lichaamsgeur, smaak, meer honger, geld over, etc. Gewoon stoppen, niet b**chen

Nou nou ..
Liever 'zielig' omdat ik pleistertjes gedragen heb dan nog steeds rokend zal ik dan maar denken toch ?!
En wat voor een roker jij was weet ik niet maar ik was een verstokte roker sinds mijn vroege jeugd.
En daar kwam ook nog eens een onsje wiet per maand bij gedurende de laatste 7 jaar vóór ik succesvol gestopt ben.
Nee ik vind mensen die pleisters nodig hebben alles behalve zielig.

Ik wil ook gaan stoppen, en als een pleistertje dan de oplossing is gaan we gewoon pleistertjes plakken. Zoals altijd geld alleen het resultaat.

Nou nou ..
Liever 'zielig' omdat ik pleistertjes gedragen heb dan nog steeds rokend zal ik dan maar denken toch ?!
En wat voor een roker jij was weet ik niet maar ik was een verstokte roker sinds mijn vroege jeugd.
En daar kwam ook nog eens een onsje wiet per maand bij gedurende de laatste 7 jaar vóór ik succesvol gestopt ben.
Nee ik vind mensen die pleisters nodig hebben alles behalve zielig.
Je rookte een ons wiet per maand, geurende 7 jaar? Damn, dan ben je pas echt een stakker :D

hoe lang rookte jij , niet lang denk ik?
Voor mensen die al 15 jaar of langer roken kan dit een goed hulpmiddel
zijn om te stoppen

na 5 jaar roken en een aantal mislukte stoppogingen nu eindelijk succesvol gestopt met dank aan het boek van Alan Carr! Fantastisch boek, je stop zekersteweten als je dat leest

vaak mis je iets in je mond
kun je rond sinterklaas-tijd van die chocolade sigaretten kopen :D

Rook nu circa 10 jaar en ben er blij mee.

Ik was echt een drankroker maar dat is me afgenomen. Ik ervaar nu hoe chill t is om buiten te roken. Je spreekt nog s iemand anders en er ontstaan vaak goede gesprekken. Vaak is de sfeer buiten nog beter dan binnen.

Ik haat die verongelijkte k*tbekken wanneer je per ongeluk nog een wolkje rook mee naar binnen neemt. Maar dat terzijde.

je kan net zo hard andere onbekenden aanspreken zonder n peuk. alles kan net zo hard zonder een peuk... het is allemaal aangeleerd en een kwestie van gewenning.

Terug
Naar boven