AndroidHealthClinic

Stoppen met stronglifts, wat nu?

Dusky

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik ben al sinds oktober bezig met Stronglifts 5x5 en het begint me nu aardig te vervelen. Ik raak gedemotiveerd door elke keer dezelfde oefeningen te doen. Vooral de barbell row ben ik meer dan beu, de overhead press gaat nog wel en squat, deadlift en bench press vind ik wel leuk om te doen.

Wat ik wel aantrekkelijk vond aan SL5x5 is dat het niet zo'n standaard saai standaard split schema is.

Dus iemand tips wat voor schema ik nu zal doen? Onderlichaam/bovenlichaam? Push/pull? Ik vind 3 keer per week wel de max wat ik wil trainen, meer tijd heb ik gewoon niet en die 3 keer per week heb ik zelfs de afgelopen weken niet eens gehaald.

Nog een paar dingen:

Ik vind compounds wel leuk om te doen en wat ik ook aangenaam vond aan SL5x5 is dat je niet 1,5u per keer in de sportschool bezig bent.

Ik wil in maart beginnen met een cut periode.

Laatst bewerkt:
Met 3x in de week zou ik push pull legs doen, alleen dat is in feite ook gewoon een split.

texas method, 5/3/1 wendler, madcow of gewoon push pull schema. Hangt er vanaf wat je doelstellingen zijn.
Zelf na SL een tijd texas method gevolgd maar gewone push pull voelde beter aan.

Terug
Naar boven