Fitness Seller

Straal bloed uit me bil na injectie

4500kcal vind ik nog redelijk bulken hoor kerel. Ga je nou niet lopen vergelijken met zo iemand. ach wat the hell, je weet zelf best wel hoe alles in elkaar zit, smeerlap. ;)
niw, veel succes met je kuur!! train eet en slaap en kom op en kom op en kom op!!

juriaan ik snap je heelmaal maar ik hoop dat je je niet te veel hebt ingesteld op die tien kilo want je dosis ligt geloof ik ook wat laag en kdenk niet dat je het echt INKICKEN kunt noemen zoals bij XTC wel het egval is. Het komt gewoon geleidelijk opzetten je kracht word meer en je massa neemt wat toe maar tis niet wat de meesten denken dat het is daarom veel teleurstellingen.

• Topic Starter Topic Starter
karperblues zei:
juriaan ik snap je heelmaal maar ik hoop dat je je niet te veel hebt ingesteld op die tien kilo want je dosis ligt geloof ik ook wat laag en kdenk niet dat je het echt INKICKEN kunt noemen zoals bij XTC wel het egval is. Het komt gewoon geleidelijk opzetten je kracht word meer en je massa neemt wat toe maar tis niet wat de meesten denken dat het is daarom veel teleurstellingen.

Nou die 10 kg mag ok toch hopelijk wel halen als je in een eerste kuur op 250 test enth 200 deca en 35 d-boll gaat. Je reageert in een eerste kuur altijd lekker omdat je receptoren nog ''schoon'' zijn, ik ben nu na 2 weken 5 kg zwaarder dus de 10 moet ik toch wel kunnen halen. Maar de tijd zal het leren.

Juriaan

Even voor de gene die me deze karma gaf:

Straal bloed uit me bil... 19th November 2003 09:12 AM Op je 19e aan de roids... tsss...

Je bent wel stoer om je naam er niet bij te zetten, verder ben ik bijna 21 en denk ik dat jezelf niet helemaal weet waar je het over hebt.

ff terug ontopic.... Die straal bloed hoeft helemaal niet te betekenen dat je in of door een ader bent gegaan. Je kunt bloed hebben en je kunt geen bloed hebben. Je gaat nog altijd door weefsel heen wat gaat bloeden. Dat het een adres moet zijn is BS.

soulreaver zei:
Juriaan, beachboys kuren ook niet.

Beachboys zijn ook niet ouder als 30 en min 10 kg zwaarder als hun eigen lengte bij een laag vet %. Sorry ik soul ik blijf grenzen verleggen lieverd :p

Robin zei:
ff terug ontopic.... Die straal bloed hoeft helemaal niet te betekenen dat je in of door een ader bent gegaan. Je kunt bloed hebben en je kunt geen bloed hebben. Je gaat nog altijd door weefsel heen wat gaat bloeden. Dat het een adres moet zijn is BS.

Kee thanx Bro's, na het prikken komt er standaard een druppie bloed alleen deze keer een straal dus denk kijken wat jullie ervan vonden.

al die men´s health be-ach boys zijn allemaal nog naturel :rolleyes:
Discussie over kuren/niet kuren voor juriaan hebben we nu wel gehad, denk dat het ook niet nodig is om er steeds nog opmerkingen over te maken.
Juriaan is straks in januari een mooie be-ach boy. Op naar texel dan maar :D

D. zei:
al die men´s health be-ach boys zijn allemaal nog naturel :rolleyes:
Discussie over kuren/niet kuren voor juriaan hebben we nu wel gehad, denk dat het ook niet nodig is om er steeds nog opmerkingen over te maken.
Juriaan is straks in januari een mooie be-ach boy. Op naar texel dan maar :D

Texel here we come, bitches get ready whahahah

YOUR A MOTHER****ING PIMP :P Jur! :D

Als je kuurt moet je vreten, zo veel mogelijk, om zoveel mogelijk massa te pakken en een solide frame te bouwen. Een beeldhouwer kan zijn werk ook niet op een kiezelsteen doen, maar heeft eerst een flink blok steen nodig.

Mbt. het bloeden, normaliter komen er een paar druppeltjes bloed uit, niet veel, pas wanneer je door een ader heen bent gegaan of erin zit komt er meer bloed mee. Zolang je maar niet in de ader injecteerd.

soulreaver zei:
Als je kuurt moet je vreten, zo veel mogelijk, om zoveel mogelijk massa te pakken en een solide frame te bouwen. Een beeldhouwer kan zijn werk ook niet op een kiezelsteen doen, maar heeft eerst een flink blok steen nodig.

Mbt. het bloeden, normaliter komen er een paar druppeltjes bloed uit, niet veel, pas wanneer je door een ader heen bent gegaan of erin zit komt er meer bloed mee. Zolang je maar niet in de ader injecteerd.

Nee dat zeker niet jij hebt me duidelijk gemaakt dat ik goed moet terugtrekken en wanneer er een luchtbelletje in de spuit komt je in spierweefsel zit en niet in een ader :)

Juriaan zei:
Pcies ik heb een jongen in de gym van 68 naar 86 kg zien gaan en er 83 van over zien houden en hij was naar verhouding echt huge geworden, daarom ga je er te veel van verwachten

Ik bulk niet, ik weet dat jullie nogal bulkgek zijn maar graag respect voor mijn keuze ik zit rond de 4500 kcal met 320 gram eiwit ong dagelijks. Ik groeide als ik bulte voorheen alleen maar vet en dan kost het maar wat kilo's beachboys zijn nooit vet :p

Zag deze post staan!
Welke AAS heeft rutger gebruikt dan?

Laatst bewerkt:
tokkel zei:
Zag deze post staan!
Welke AAS heeft rutger gebruikt dan?

Dat was rutger niet, rutger weegt 74 kg.

Rutger en gebruiken? Dan zou ie wel een stuk groter zijn. Neem mij maar, mijn omtrek borst rug is nu rond de 4 cm groter als die van rutger alleen ik ben een stuk langer dus lijk slanker. En dit is mijn eerste kuur, rutger is clean.

Trouwens wie ben jij, ken ik jou want jij schijnt mij te kennen.

Check je PM ik heb je pm gestuurd en PM gaarne wel even terug want ik weet dat je dit gelezen hebt.

Juriaan

Laatst bewerkt:
ee ik had 4 dage gelede ook straal bloed het spoot er echt uit ... kmoes opdat moment best lache zag er echt maf uit...doet wel wat meer pijn als normaal maar kvoel er nu bijna nix meer van ...groieteklaas

lol klaas
zeg juriaan zou je dan eens willen fotos posten? om zo eens het verschil te kunnen zien? na de kuur natuurlijk? er wordt hier ook gepraat over een jongen die kuurde toen hij 68kg woog? maar grm 68? heeft ie dan eigenlijk wel ooit 2maand natuurlijk BB gedaan?

Mr.BakBier zei:
lol klaas
zeg juriaan zou je dan eens willen fotos posten? om zo eens het verschil te kunnen zien? na de kuur natuurlijk? er wordt hier ook gepraat over een jongen die kuurde toen hij 68kg woog? maar grm 68? heeft ie dan eigenlijk wel ooit 2maand natuurlijk BB gedaan?

Die jongen ken ik verder niet, ik heb hem alleen zien groeien. Wat betreft mijzelf ik ben nu 6 kg zwaarder maar niet veel groter, denk veel water van de d-boll mijn rug is iig wel een stuk gegroeid en mijn armen 1 cm nu. Na de kuur zal ik wel wat voor en na foto's plaatsen.

Juriaan

Terug
Naar boven