Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
karperblues zei:juriaan ik snap je heelmaal maar ik hoop dat je je niet te veel hebt ingesteld op die tien kilo want je dosis ligt geloof ik ook wat laag en kdenk niet dat je het echt INKICKEN kunt noemen zoals bij XTC wel het egval is. Het komt gewoon geleidelijk opzetten je kracht word meer en je massa neemt wat toe maar tis niet wat de meesten denken dat het is daarom veel teleurstellingen.
Juriaan zei:
soulreaver zei:

Robin zei:ff terug ontopic.... Die straal bloed hoeft helemaal niet te betekenen dat je in of door een ader bent gegaan. Je kunt bloed hebben en je kunt geen bloed hebben. Je gaat nog altijd door weefsel heen wat gaat bloeden. Dat het een adres moet zijn is BS.
D. zei:al die men´s health be-ach boys zijn allemaal nog naturel
Discussie over kuren/niet kuren voor juriaan hebben we nu wel gehad, denk dat het ook niet nodig is om er steeds nog opmerkingen over te maken.
Juriaan is straks in januari een mooie be-ach boy. Op naar texel dan maar![]()
soulreaver zei:Als je kuurt moet je vreten, zo veel mogelijk, om zoveel mogelijk massa te pakken en een solide frame te bouwen. Een beeldhouwer kan zijn werk ook niet op een kiezelsteen doen, maar heeft eerst een flink blok steen nodig.
Mbt. het bloeden, normaliter komen er een paar druppeltjes bloed uit, niet veel, pas wanneer je door een ader heen bent gegaan of erin zit komt er meer bloed mee. Zolang je maar niet in de ader injecteerd.

Juriaan zei:Nee dat zeker niet jij hebt me duidelijk gemaakt dat ik goed moet terugtrekken en wanneer er een luchtbelletje in de spuit komt je in spierweefsel zit en niet in een ader![]()
Juriaan zei:Pcies ik heb een jongen in de gym van 68 naar 86 kg zien gaan en er 83 van over zien houden en hij was naar verhouding echt huge geworden, daarom ga je er te veel van verwachten
Ik bulk niet, ik weet dat jullie nogal bulkgek zijn maar graag respect voor mijn keuze ik zit rond de 4500 kcal met 320 gram eiwit ong dagelijks. Ik groeide als ik bulte voorheen alleen maar vet en dan kost het maar wat kilo's beachboys zijn nooit vet![]()
tokkel zei:Zag deze post staan!
Welke AAS heeft rutger gebruikt dan?
Mr.BakBier zei:lol klaas
zeg juriaan zou je dan eens willen fotos posten? om zo eens het verschil te kunnen zien? na de kuur natuurlijk? er wordt hier ook gepraat over een jongen die kuurde toen hij 68kg woog? maar grm 68? heeft ie dan eigenlijk wel ooit 2maand natuurlijk BB gedaan?