AndroidHealthClinic

Strakke buik???

elkinga

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Kan iemand mij advies geven om mijn buik strak te krijgen. Ik heb geen dikke buik maar er zit vooral bij mijn navel een kleine vetlaag. Ik ben 1,90 en weeg ongeveer 92 kilo. Ik heb nergens zichtbaar vet alleen dus bij mijn buikstreek. Maar nu wil ik graag dat vet snel kwijt raken zonder voor de rest af te vallen. Iemand advies??:cool:

Je kan niet plaatselijk vet verbranden dus of je zal toch of cardio + gezond eten moeten doen of er schijt aan hebben :D

Gebruik de zoekfunctie van het forum, lees de stickies over voeding/training en je komt alles te weten wat je wilt weten!

Je kan niet plaatselijk vet verbranden dus of je zal toch of cardio + gezond eten moeten doen of er schijt aan hebben :D

Dat wist ik een aantal dagen geleden nog niet.... Shame on me! :D

Ik heb mijn voeding al aangepast, val overal af, maar heb nog steeds een beetje love-handles... Ik dacht, dat train ik er wel 'even' af! ...

Niet dus!

naar mijn weten is er ook ooit een artikel gepost dat bij training van een bepaald lichaamsdeel dat daar 10% meer vet verbrand werd dan bij andere delen

• Topic Starter Topic Starter
Dat wist ik een aantal dagen geleden nog niet.... Shame on me! :D

Ik heb mijn voeding al aangepast, val overal af, maar heb nog steeds een beetje love-handles... Ik dacht, dat train ik er wel 'even' af! ...

Niet dus!

Die lovehandles zijn sowieso moeilijk weg te trainen toch? Gelukkig heb ik daar geen last van:p

je zal het eerder bij bepaalde hormonen moeten zoeken. Je kan visolie proberen, en alcohol wat minderen.

• Topic Starter Topic Starter
je zal het eerder bij bepaalde hormonen moeten zoeken. Je kan visolie proberen, en alcohol wat minderen.
Ik drink helemaal geen alchohol, wel eet ik vooral savond vaak nog wat om half 10/ 10 uur. Dat zal ook niet goed zijn denk ik? En visolie wat zou dit kunnen doen dan?

Hmmz.. Dat van die alcohol wordt toevallig vandaag in De Telegraaf tegengesporken, haha... :D

19. Bier helpt je afvallen
Studies tonen aan dat mensen die - weliswaar met mate - bier drinken, minder overgewicht vertonen dan niet-drinkers. Bier bevordert immers de stofwisseling. Een glas bier bevat bovendien minder calorieën dan bijvoorbeeld dezelfde hoeveelheid appelsap.

Terug
Naar boven