XXL Nutrition

'Strategiewijziging PvdA: ontspoorde allochtonen hard aanpakken' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het probleem van populisme is dat de politiek uitspraken doet die 'het volk' wil horen maar die niet uitvoerbaar of onrealistisch zijn zoals iedereen salarisverhoging.

Dat zal wel meevallen denk dat eerst moet worden gekeken naar allerlei uitgaven die niet goed vallen bij een groot deel van de bevolking. En een politicus die uitspraken doet die niet nagekomen worden zal hoogstwaarschijnlijk ook afgestraft worden.

Lol. Als je precies deed wat 'het volk' roept dan wordt het 1 grote chaos. Democratisch elitisme FTW!

Mee eens, er zal altijd een verschil blijven tussen wil en uitvoering maar dat is ook geen realitisch beeld. Wel zal er een kleiner verschil zijn tussen de bevolking - politiek en de politiek is er toch voor ons ? En niet voor de politici die alles uitstippelen ?

Dat is nou juist het hele probleem van het populisme, de retoriek van hét volk, alsof het een uniform geheel zou zijn.

Een meerderheid dan of tenminste een gedeelte. In ieder geval praktische politiek en geen idealistische politiek dat hoop ik dat ontstaat door populistische politici. Zowel links als rechts populistische daar zit geen verschil in qua opzet.
 
Met zulk soort retoriek verliest de PvdA in iedergeval mijn stem.
 
Gaat er nu dan wel een boerkaverbod komen? Nu ze hebben gezien dat vriendelijk blijven niet helpt?

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 04:58 ----------

Edit je kan nog zo rustig tegen ze zijn, vroeg of laat zijn toch de poppen aan het dansen:

(Weet iemand trouwens of dit echt een marokkaans meisje is of dat het weer haatzaaïng is?)

http://www.youtube.com/watch?v=tpB1Oq3VZUU
 
Laatst bewerkt:
Haha, dit is toch wel heel erg mooi van de PvdA. Het mooiste dat ik in jaren van ze heb gezien. Wat is dit een oerstom iets om te zeggen van zo'n partij.
Hetgeen wat je jaren hebt volgehouden als partij dus eigenlijk als waardeloos verklaren, met als redenatie dat de aanpak van het huidige kabinet (je oppositie) zo goed is :roflol:
Op deze manier raken ze alleen maar aanhangers kwijt. En denk maar niet dat ze er leden bij gaan krijgen, want mensen die voor een harde aanpak zijn, kiezen doorgaans niet voor de PvdA.

En zo graven ze verder en verder hun eigen graf.
 
Gaat er nu dan wel een boerkaverbod komen? Nu ze hebben gezien dat vriendelijk blijven niet helpt?

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 04:58 ----------

Edit je kan nog zo rustig tegen ze zijn, vroeg of laat zijn toch de poppen aan het dansen:

(Weet iemand trouwens of dit echt een marokkaans meisje is of dat het weer haatzaaïng is?)

http://www.youtube.com/watch?v=tpB1Oq3VZUU

1-0 voor meisje:roflol:
 
Haha, dit is toch wel heel erg mooi van de PvdA. Het mooiste dat ik in jaren van ze heb gezien. Wat is dit een oerstom iets om te zeggen van zo'n partij.
Hetgeen wat je jaren hebt volgehouden als partij dus eigenlijk als waardeloos verklaren, met als redenatie dat de aanpak van het huidige kabinet (je oppositie) zo goed is :roflol:
Op deze manier raken ze alleen maar aanhangers kwijt. En denk maar niet dat ze er leden bij gaan krijgen, want mensen die voor een harde aanpak zijn, kiezen doorgaans niet voor de PvdA.

En zo graven ze verder en verder hun eigen graf.

Misschien spelen ze een gniepig spelletje?

@Angelus, kindje had van mij even mogen afkoelen, in de vriezer. Wat een rotkind zeg, brutaal nest. Al vind ik de opmerking, met je ogen die naar boven wijzen wel geniaal.
 
Back
Naar boven