XXL Nutrition

striemen!!!!!

beachman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoi
hebben er hier meer mensen last van striemen bij de oksel?
het wordt steeds erger bij mij..
dit houdt toch in dat je spieren sneller groeien dan je lichaam gewend is?
wel goed teken dan...
hoe zit het bij jullie?
gr

Die striemen gaan niet weg dus zoon goed teken is het niet maar in een vroeg stadium heb je er geloof ik wel een middeltje voor.

pff gebruik de search functie is zeg.

striemen zijn straie

vit.e kan je proberen maar zal niet veel gaan helpen

Laatst bewerkt:
Het heeft er wel mee te maken dat je spieren sneller groeien, maar het is vooral de onderhuid die de snelle toename van massa niet kan compenseren. Als je ze eenmaal hebt krijg je ze niet meer weg, maak je er niet druk om het hoort erbij ;) .

Het gaat niet meer weg, het zijn scheurtjes/ littekens in de onderhuid. Het ziet er niet uit, maargoed. Zonnebanken zou helpen, en je kan proberen de huid soepel te houden met een creme, waar evt vitamine E inzit.

beachman zei:
hoi
hebben er hier meer mensen last van striemen bij de oksel?
het wordt steeds erger bij mij..
dit houdt toch in dat je spieren sneller groeien dan je lichaam gewend is?
wel goed teken dan...
hoe zit het bij jullie?
gr

ik heb een zalfje besteld en ga het deze maand testen je hoort van me of het gewerkt heeft:P

laat maar horen :D, want striemen zijn lelijk :(

het hoeft geen goed teken te zijn..

zegt ook deels wat over de rekbaarheid van je huid..

maar om schade te beperken vitamine E..

Even een klein vraagje tussendoor, als je geen striemen krijgt wil dat dan zeggen dat je spieren niet maximaal groeien of kunnen je spieren ook maximaal groeien zonder dat je striemen krijgt omdat je een flexibelere huid hebt oid?

@Glenn GX, bedankt en ik was niet helemaal nuchter bij het posten, heb het even aangespast :)

Laatst bewerkt:
je zin is een beetje vaag. Maar ja, sommigen zijn gevoeliger voor het krijgen van striae dan anderen.

De één krijgt ze wel, de ander niet. Zalfjes en lotions werken niet ter voorkoming en ook niet als bestrijding als je ze al hebt. Uitleg: het is een scheur in je onderhuid en zalfjes etc. die je bij de drogist kunt kopen reiken niet zo diep. Wat je kan proberen is smeren met tretinoin, dit is echter wel een medicijn ( Dus alleen op recept). Ook dit middel zal ze echter niet laten verdwijnen, hoogstens wat minder zichtbaar maken.

ik gebruik het nu 3 weken en het helpt maar een klein beetje. Ik wacht het resultaat wel af na 8 weken ofzow. k*t straie

ik heb ook striemen,striemen da gaat niet meer weg gaan hoor. heb al alles geprobeerd vit E ,zalfjes,awel het help helemaal niks,is alleen maar geld verspilling helpt toch niet

Als ik het ging insmeren dan werd het zelfs erger bij mij

Tretinoine 0,1%

das beste middel tegen striemen en puisten heb ik van meerderen gehoord zelf gelukkig nog nooit nodig gehad

Striae voorkomen

Meestal ontstaan striemen als gevolg van bepaalde hormonen in je lichaam die van invloed zijn op je onderhuidse bindweefsel, bv. het zwangerschapshormoon en mannelijk geslachtshormoon. Aanleg speelt ook een rol. Verder ontstaan striemen bij (te) snelle groei: in de puberteit, zwangerschap, in geval van plotselinge gewichtstoename en wanneer je fanatiek aan krachttraining doet. Als iemand anabole steroïden gebruikt, kan het gebruik van deze middelen ook de oorzaak zijn. Deze middelen bootsen namelijk de werking van het mannelijk geslachtshormoon na.

zoals eerder door verschillende mensen hier is aangegeven weggaan zal het nooit wel kun je het verminderen.door onder andere douchen droogt je huid uit, daarom moet je je huid zacht houden.bodylotion insmeren kan, vitamine e creme kan.in begin zal de striae rood zijn na verloop van tijd zal het minder zichtbaar worden, word het witter.

Ik heb ze ook bij me oksel en boven arm et ziet er nie uit
is er helemaal niks tegen wat egt helpt ?

ik heb t ook rond me borst / oksel en t word steeds erger en erger insmeren helpt niet

is er iemand weleens naar een dermateloog geweest of dokter ?

laser behandeling of zo

ik heb er van wel 2 cm breed op die plaats, who cares! lelijk, no way. Zo valt het extra op dat je goed vooruit gaat.

Terug
Naar boven