- Waardering
- 14
jij snapt het

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb een zalfje besteld en ga het deze maand testen je hoort van me of het gewerkt heeft![]()
ik gebruik het nu 3 weken en het helpt maar een klein beetje. Ik wacht het resultaat wel af na 8 weken ofzow. k*t straie

ik heb ook nog een vraagje.Interresant om hier over te lezen ik ben nieuw hier en heb ook het striemen "probleem" en kwam hier ook op dit forum om er wat over te weten te komen en ben nu veel wijzer thanks hiervoorik heb ook nog een vraagje.
Ik heb dus zelf striemen bij mij zit het vooral op me linkerbovenarm lengte van me biceps daar is heel erg ! en het trekt ook door naar de borstkas 1 lijn.
Aan me rechterkant zit het ook op bovenarm maar veel minder maar nu komt het dus ook aan me rechterborstspier (van oksel naar borst) en ik vind dit erg vervelend en ik weet dat er niks aan te doen als je eenmaal hebt maar kan je verder voorkomen / het erger worden door lichter/minder te gaan trainen of maakt dat niet uit ?
Ik hoor het graag.

zoals je gelezen hebt is het teken dat je huid de massa (spiergroei) niet aan kan dus je zou zeggen rustiger trainen.
ik heb ze ook toen ik begonne met fitnesse werden het steeeeds meer toen ben ik wat rustiger aan gaan doen is minder snel verder gegaan, maar nu ben ik weer een een bulking stage dus train als een gek en EET als een gek
grtz moj0
Trouwens, voor de mensen die het 'straie' noemen: het is 'striae'.
Maar nevermind.
Ik heb het ookmaar niet van spiergroei maar gewoon van vet(groei).
Jammer dat het niet meer weggaat, ik vind het nou niet bepaald mooi.

Heb het gehad op m'n armen maar dat is gewoon weggetrokken hoor![]()
Het zijn een soort lichte littekens. M'n onderarmen zaten vroeger onder de littekens ivm kattekwaad en bramenstruiken, zie ik nu weinig meer van terug. Eigenlijk niks.Het gaat toch nooit helemaal weg? Volgens mij kan het wel vervagen maar niet helemaal wegtrekken... je scheurt je huid uit als het ware.