MuscleMeat

striemen!!!!!

hmm sinds gister heb ik weer 2 nieuwe ontdekt, boven op mn traps, best lelijk opzich...
die bij mn oksels vond ik nog wel cool, maar deze zijn best k*t

:rolleyes: heb er ook last van onder mn oksels links gaan ze zelf zo'n 12 cm door

striemen zijn de shit!

ik heb ook striemen:banana:

Ik heb ook striemen aan mijn oksels, maar dat zie je niet tenzij je ja armen boven je uit steekt. Het zijn enerzijds trofeeën, maar anderzijds best lelijk.

heb ze ook op mn lats, biceps en bovenbenen.

zoo ik wist neit dat er zoveel mensen er last van hadden ook (ook een ernstige vorm)
hebben jullie ook weleens getwijfelt stoppen of keihard doorgana en iedere x verder door scheuren ?

tuurlijk, ik wil dr meer!

ik heb ze op mijn onderrug, biceps en quads. ook mijn billen (door het brutal squatten :cool:) Ik vind het nou niet echt mooi...

Maar gelukkig verkleuren ze.

Ik heb ze ook aan mn oksels en mn bovenbenen. Vroeger vond ik het erg, nu weet ik beter ;)

Interresant om hier over te lezen ik ben nieuw hier en heb ook het striemen "probleem" en kwam hier ook op dit forum om er wat over te weten te komen en ben nu veel wijzer thanks hiervoor :) ik heb ook nog een vraagje.

Ik heb dus zelf striemen bij mij zit het vooral op me linkerbovenarm lengte van me biceps daar is heel erg ! en het trekt ook door naar de borstkas 1 lijn.

Aan me rechterkant zit het ook op bovenarm maar veel minder maar nu komt het dus ook aan me rechterborstspier (van oksel naar borst) en ik vind dit erg vervelend en ik weet dat er niks aan te doen als je eenmaal hebt maar kan je verder voorkomen / het erger worden door lichter/minder te gaan trainen of maakt dat niet uit ?

Ik hoor het graag.

Interresant om hier over te lezen ik ben nieuw hier en heb ook het striemen "probleem" en kwam hier ook op dit forum om er wat over te weten te komen en ben nu veel wijzer thanks hiervoor :) ik heb ook nog een vraagje.

Ik heb dus zelf striemen bij mij zit het vooral op me linkerbovenarm lengte van me biceps daar is heel erg ! en het trekt ook door naar de borstkas 1 lijn.

Aan me rechterkant zit het ook op bovenarm maar veel minder maar nu komt het dus ook aan me rechterborstspier (van oksel naar borst) en ik vind dit erg vervelend en ik weet dat er niks aan te doen als je eenmaal hebt maar kan je verder voorkomen / het erger worden door lichter/minder te gaan trainen of maakt dat niet uit ?

Ik hoor het graag.

zoals je gelezen hebt is het teken dat je huid de massa (spiergroei) niet aan kan dus je zou zeggen rustiger trainen.

ik heb ze ook toen ik begonne met fitnesse werden het steeeeds meer toen ben ik wat rustiger aan gaan doen is minder snel verder gegaan, maar nu ben ik weer een een bulking stage dus train als een gek en EET als een gek :D

grtz moj0

zoals je gelezen hebt is het teken dat je huid de massa (spiergroei) niet aan kan dus je zou zeggen rustiger trainen.

ik heb ze ook toen ik begonne met fitnesse werden het steeeeds meer toen ben ik wat rustiger aan gaan doen is minder snel verder gegaan, maar nu ben ik weer een een bulking stage dus train als een gek en EET als een gek :D

grtz moj0

Dankje voor je imput ik ben alleen niet net begonnen met fitnessen ik ben al een tijdje bezig ik heb ook een vrij lichte huid misschien kan het daarom ook erger lijken dan het daadwerklijk is ?

Trouwens, voor de mensen die het 'straie' noemen: het is 'striae'.

Maar nevermind. :)

Ik heb het ook :( maar niet van spiergroei maar gewoon van vet(groei).

Jammer dat het niet meer weggaat, ik vind het nou niet bepaald mooi.

Trouwens, voor de mensen die het 'straie' noemen: het is 'striae'.

Maar nevermind. :)

Ik heb het ook :( maar niet van spiergroei maar gewoon van vet(groei).

Jammer dat het niet meer weggaat, ik vind het nou niet bepaald mooi.

Heb het gehad op m'n armen maar dat is gewoon weggetrokken hoor;)

Bij mij is het helemaal weggetrokken terwijl er toch echt flinke strepen over m'n armen liepen.. Weet niet of het bij iedereen wegtrekt :dunno: Het lijkt me dat je huid gewoon "oprekt" na verloop van tijd.

Het gaat toch nooit helemaal weg? Volgens mij kan het wel vervagen maar niet helemaal wegtrekken... je scheurt je huid uit als het ware.
Het zijn een soort lichte littekens. M'n onderarmen zaten vroeger onder de littekens ivm kattekwaad en bramenstruiken, zie ik nu weinig meer van terug. Eigenlijk niks.

Heb het ook bij m'n rechtertiet+oksel. Oorlogswonden.

Terug
Naar boven