- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat toch nooit helemaal weg? Volgens mij kan het wel vervagen maar niet helemaal wegtrekken... je scheurt je huid uit als het ware.
.Als je wat ouder bent laten die scars je er nog iets "ouder" uitzien, wat dan minder leuk is

Het gaat niet meer weg, het zijn scheurtjes/ littekens in de onderhuid. Het ziet er niet uit, maargoed. Zonnebanken zou helpen, en je kan proberen de huid soepel te houden met een creme, waar evt vitamine E inzit.
Ik heb ze ook bij me oksel en boven arm et ziet er nie uit
is er helemaal niks tegen wat egt helpt ?
Interresant om hier over te lezen ik ben nieuw hier en heb ook het striemen "probleem" en kwam hier ook op dit forum om er wat over te weten te komen en ben nu veel wijzer thanks hiervoorik heb ook nog een vraagje.
Ik heb dus zelf striemen bij mij zit het vooral op me linkerbovenarm lengte van me biceps daar is heel erg ! en het trekt ook door naar de borstkas 1 lijn.
Aan me rechterkant zit het ook op bovenarm maar veel minder maar nu komt het dus ook aan me rechterborstspier (van oksel naar borst) en ik vind dit erg vervelend en ik weet dat er niks aan te doen als je eenmaal hebt maar kan je verder voorkomen / het erger worden door lichter/minder te gaan trainen of maakt dat niet uit ?
Ik hoor het graag.
Bij mij is het helemaal weggetrokken terwijl er toch echt flinke strepen over m'n armen liepen.. Weet niet of het bij iedereen wegtrektHet lijkt me dat je huid gewoon "oprekt" na verloop van tijd.
Als je wat ouder bent laten die scars je er nog iets "ouder" uitzien, wat dan minder leuk is![]()

Jij beest.ik heb striemen nu dus op mn traps, onder mn oksels, b ij mn heupen, op mn reet en ze beginnen nu lichtelijk bij mn biceps te komen...
misschien iets te fanatiek aan t knallenachja, je leeft maar 1x
ik heb striae op me benen, lies maar die zijn vant groeien, zie je niets meer van tenzij je heel dicht kijkt
Achteraan op me schouders aan men oksels heb ik ook kleintjes en op men onderrug, ook paar kleintjes op men biceps. Who cares

of eventueel andere oplossingen
liever kwijt dat rijk