XXL Nutrition

Strijd tegen Terrorisme en middelen voorhanden voor beide partijen ...

Little Me

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Naar aanleiding van een ander topic wil ik hier even dieper op ingaan .

Waarom gaan wij ons bemoeien in al die landen ? Is het enkel opdringen van onze democratische gedachte onder het mom van de strijd tegen het terrorsisme of is het een beetje van beide zaken .

Inderdaad wat zitten al die landen in godsnaam in Afghanistan enzo te doen ?

Welke wapens hebben fanatieke groeperingen voorhanden en wat kan de westere wereld hieraan doen ? Na het zien van de film Lord Of War begin je toch serieuze te denken ....( en ja het is een film dus niet helemaal geloven ) maar er zal zeker waarheid achter zitten .

Is deze situatie uitzichtloos of mogen we ons aan een eindgevecht verwachten waarin waarschijnlijk niemand de winnende hand krijgt ?

het einde is nabij.......bekeer u, nu t nog kan !

toch?

• Topic Starter Topic Starter
Little Me zei:
Is deze situatie uitzichtloos of mogen we ons aan een eindgevecht verwachten waarin waarschijnlijk niemand de winnende hand krijgt ?

Daar loopt zowat elk godsdienstgeschil op uit,
enige verschil met de geschiedenis: de wapens van nu zijn iets geavanceerder.

no godsdiensten just give me science . lord of war ...mooie film :p

Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook gezien ja. Welcome to reality. Al sinds de oertijd slachten mensen elkaar af hoor, nooit opgevallen? Als ze het niet met AK-47's doen doen ze het wel met machettes of stenen daar in Afrika, kijk naar de Hutu's en de Tutsi's.

Net als drugs houd je de internationale wapenhandel toch niet tegen. Is het trouwens niet verbijsterend dat die Afrikanen niet zelf in staat zijn om wapens te fabriceren? Bizar hoe onontwikkeld dat continent toch is.

Het beste wat je hieraan kunt doen is je er zo weinig mogelijk van aantrekken. Je hebt het toch niet in de hand. Idioten als Bush en de meerderheid die destijds in de VS voor hem hebben gestemd zijn verantwoordelijk alsook alle regeringen van andere landen die uit opportunisme 'the war on terror' steunen.

money, money, money ...

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Ik heb hem ook gezien ja. Welcome to reality. Al sinds de oertijd slachten mensen elkaar af hoor, nooit opgevallen? Als ze het niet met AK-47's doen doen ze het wel met machettes of stenen daar in Afrika, kijk naar de Hutu's en de Tutsi's.

Net als drugs houd je de internationale wapenhandel toch niet tegen. Is het trouwens niet verbijsterend dat die Afrikanen niet zelf in staat zijn om wapens te fabriceren? Bizar hoe onontwikkeld dat continent toch is.

Ja de film vond ik echt knap , ok er zal op zen amerikaans wel veel extra show bijzitten , toch het concept heeft mij even stil doen worden .

Inderdaad is afrika zijn het ( in die film althans ) en in het echt ook wel denk ik nog stammen uit de chaka zulu tijd ...

Toch bijzonder dat de wet zo rekbaar is en die corruptie alom ... :eek:

Terug
Naar boven