Fitness Seller

Strikeforce HW Semi-Finals

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
Morgen is het weer zover. Dan gaat het Strikeforce Heavyweight Tournament verder met de halve finales.

BARNETT (30-5) VS. KHARITONOV (18-4)
'Babyface' Barnett neemt het deze ronde op tegen hard-hitter Kharitonov. Barnett heeft al vaker uitgesproken dat hij de finale zou halen en het op zal nemen tegen Silva. Maar dan moet hij eerst langs Kharitonov, die zijn vorige partij zeer makkelijk won van Andrei Arlovski. Barnett heeft zijn plaats te danken aan een overwinning op Rogers, door hem te submitten.

SILVA (16-2) VS. CORMIER (8-0)
Wie kan de upcoming man stoppen? Beest Silva neemt het op tegen de vervanger van Alistair Overeem, Daniel Cormier. Cormier's vorige ronde tegen Jeff Monson was er een om niet snel te vergeten. Het gemak waarmee hij won was indrukwekkend. Nog indrukwekkender is de dominantie van Silva, die zijn tegenstanders werkelijk tot pulp slaat. Kijk maar naar zijn vorige partij tegen de legende Fedor, die door de dokter gestopt werd.

Overige partijen:
Ronaldo Souza (14-2-1) vs. Luke Rockhold (7-1)
Mo Lawal (7-1) vs. Roger Gracie (4-0)
Pat Healy (26-16) vs. Maximo Blanco

Preliminary card:
Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Rafael “Feijao” Cavalcante vs. Yoel Romero
Evangelista “Cyborg” Santos vs. Jordan Mein
Amanda Nunes vs. Alexis Davis
Dominique Steele vs. Chris Mierzwiak

interesseert me eigenlijk niet meer nu overeem deruit is :p

• Topic Starter Topic Starter
Heheee

Die mening heb ik eigenlijk ook, maar ik ben benieuwd naar Silva. Geweldenaar.

Ooooh, wist ik niet. Goede shit. Ik ben vooral benieuwd naar die partij tussen Kharitov en Barnett. Jacare ook, die is altijd vet. King Mo vs Roger Gracie belooft ook een spektakel te worden.

Kharitonov zal wel verliezen en dan gereleased worden door SF

Mooie theorie.

Nou de finale partij is snel bepaald :eek:

Twee eerste ronde overwinningen.
Silva viel mij erg tegen.

Ik vind SF partijen sowieso een stuk minder om te zien dan UFC. Het lijkt toch of er een ander niveau heerst en als je op het eerste gezicht kijkt, denk je ook niet direct aan atleten. Dan doel ik alleen op het voorkomen van de halve finalisten dit keer. Zegt overigens niets over de vechterskwaliteiten, maar het oogt allemaal wat minder. Overeem was een uitzondering wat dat betreft in de HW categorie van SF.

Jammer dat Overeem er voor de halve finale uit moest, want als ik afga op de laatste partijen had Overeem wat mij betreft ZEKER in de finale gestaan.

sow, heeft cormier bighead silva even te kakken gezet :roflol: Compleet outclassed...

heb trouwens opgevangen dat dit event zo'n financiele ramp was dat de kans bestaat dat de final gewoon niet eens doorgaat...

Laatst bewerkt:
sow, heeft cormier bighead silva even te kakken gezet :roflol: Compleet outclassed...

Daar verbaasde ik mij dus ook over. Ik dacht eigenlijk dat zonder Overeem, Silva dit toernooi zou kunnen pakken???

Barnett vs Cormier is ook behoorlijk 50/50. Barnett overleefde in zijn halve finale partij de stand up ook maar net.

jezus leek meer op een Strikeforce Challangers dan een semi-finale.
Dit had Overeem ook geblesseerd kunnen doen. Gek hoe het niveau ineens naar een dieptepunt lijkt te zijn gedaald.

Cormier zei na afloop dat Silva echt helemaal niets is vergeleken met Cain Velasquez, waar hij dagelijks mee traint. Blijkt maar weer wat voor een beest Velasquez is. Ik ben benieuwd naar de finale, ik neig toch naar Barnett.

Cormier zei na afloop dat Silva echt helemaal niets is vergeleken met Cain Velasquez, waar hij dagelijks mee traint. Blijkt maar weer wat voor een beest Velasquez is. Ik ben benieuwd naar de finale, ik neig toch naar Barnett.

Volgens mij heeft Cormier ook een breuk in zijn hand opgelopen.

Terug
Naar boven