damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
ik ben er zeker , ben dan net thuis als het goed is,
iemand stream alvast?
Heb je die niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben er zeker , ben dan net thuis als het goed is,
iemand stream alvast?
waar is het ergens op het net te zien? en zo nergens, wil degene die ze gaat posten er geen uitslag bij plaatsen?!!!?
ik heb er trouwens een heel naar gevoel over dat er iets mis gaat, dat we geen overeem-fedor zullen gaan zien. wie nog meer?

De gevechten beginnen in de USA om 10pm west coast time.Het tijdsverschil is 6 uurtjes.
Dus de gevechten beginnen NEDERLANDSE TIJD zondagochtend om 06.00 uur.

Ik vertrouw erop dat damocell morgen wel een linkje naar de wedstrijd online gooit (zonder SPOILERS)![]()

zat ik maar niet op het werk, dan kon ik al die filmpjes checken :/
Zou het aantal replies in dit topic een maatstaf kunnen zijn voor de wereldwijde belangstelling voor het tornooi? 133 posts voor dit subforum is enorm...

Ik neem aan dat het om 7 uur Nederlandse tijd begint? Tijdsverschil met de westkust is namelijk 9 uur. En als het tijdsverschil 6 uur zo zijn zou het om 4 uur beginnen.

als overeem doorgaat en fedor dan vechten die 2 tog op een andere datum tog? dus niet 3 partijen net als bij k1

)Toch is die Fedor wel een held!
Als je hem ziet staan zou je hem geen kwartje geven en toch zo'n fokkin linke baas!

Volgens mij begint het om 4 uur 'snachts. Begint namelijk over 13 en een half uur.
http://sports.sho.com/#/mma/events/strikeforce-heavyweight-grand-prix
Beetje vaag dat ze twee tijdzones aangeven op de site.
---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------
Ik vind het wel beter dat het niet op 1 avond is. Ten minste geen uitgebluste finale en niet zoals bij de K1 dat 1 van de 2 al kapot gestompt is door een lastigere loting.