Fitness Seller

Wie word de StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight Champion 2011?

Peiling Peiling Wie word de StrikeFoce World Grand Prix HeavyWeight Champion?

• Totaal stemmers
    125
  • Topic Starter Topic Starter
28koapl.jpg

wat een GIGANTISCH hoofd heeft die antonio zeg! nondeju!

wat een GIGANTISCH hoofd heeft die antonio zeg! nondeju!

Flinke vuisten ook :D

Hier een filmpje van enkele uren voor de weigh-ins. Big Foot weegt normaal tussen de 285 en 290lbs vertelt z'n coach.

http://www.youtube.com/watch?v=mHgYTiLLzXI

De belangrijkste dingen volgens iemand die Portugees spreekt:

- André Benkei (Bigfoot's coach) says his normal fighting weight is between 285 and 290 pounds. He drops all the excess weight to come down to 265, then gains it back before the fight.

- He talks about how much weight fighters who train with him (or used to, he left ATT) drop and gain back to fight: Thiago Alves drops 8kg (17lbs), JZ and Tibau usually drop around 24-26 pounds, Tibau holding the record of 28 pounds.

- Bigfoot hasn't eaten any sugar or salt for the last 2 months, and for the past week has only been eating salad (with no sauce) and salmon and drinking distilled water. He also says he respects Fedor a lot but only outside the cage, once they get in he's fighting for his livelihood.

- The scratching you see towards the end of the video is to open up his pores (they close when he whipes himself with the towel) and sweat faster. He's only one pound over before entering the sauna.

Fedor is vast niet bang

Dat denk ik ook niet :) Het laatste gevecht van Bigfoot tegen Mike Kyle was niet echt indrukwekkend, en Kyle is nog eens 30lbs lichter dan Fedor. Toch kreeg Kyle hem tegen de grond met 1 stoot, alleen kon hij niet finishen. Normaal gesproken zal Fedor deze vrij eenvoudig moeten winnen.

Hier een preview van de openingsceremonie: http://bcove.me/jvjzkwn6

Laatst bewerkt:
Dat denk ik ook niet :) Het laatste gevecht van Bigfoot tegen Mike Kyle was niet echt indrukwekkend, en Kyle is nog eens 30lbs lichter dan Fedor. Toch kreeg Kyle hem tegen de grond met 1 stoot, alleen kon hij niet finishen.
Normaal gesproken zal Fedor deze vrij eenvoudig moeten winnen.

Normaal gesproken misschien wel.. maar straks word het "Big Foot" showtime.:D

ik hoop dat bigfoot hem sloopt

Moeilijk he? om niet te spoileren!

Maar waarom dan geen filmpjes? Anders moet je alsnog in spoilers zoeken naar de filmpjes en dan weet je de uitslag toch al!?!

Deze sectie is voor het bespreken van gevechten die nog moeten komen. Elke post/filmpje die ook maar enigszins de uitslag zou kunnen verklappen mag hier niet gepost worden. Normaal worden er na een evenement in de spoilers/resultaten sectie 2 topics aangemaakt, 1 met alleen video's en geen resultaten en een ander topic waarin alle resultaten besproken worden. Dat dat nu niet is gebeurd is zonde.

@Fedorheld: Bedankt voor je PM om 6:11u vanmorgen met de uitslag in de titel. Helaas voor jou had ik het hele evenement al gezien voordat ik op DBB kwam, dus je bent voor niets om 6u opgestaan op zondag om me speciaal een PM te sturen. Forever alone, geniet van je ban.

Haha, ja die fedorheld pm had ik ook, misschien ook een ban op ip erbij voor straf?

fedorheld bij mij ook langs geweest. Leuk he iets waar mensen naar uit kijken verklappen, wat heb je er aan?

lol had um ook gekregen.. gelukkig ben ik niet op dbb op zoek gegaan naar filmpjes van de wedstrijden !

.

Haha, ja die fedorheld pm had ik ook, misschien ook een ban op ip erbij voor straf?

fedorheld bij mij ook langs geweest. Leuk he iets waar mensen naar uit kijken verklappen, wat heb je er aan?

lol had um ook gekregen.. gelukkig ben ik niet op dbb op zoek gegaan naar filmpjes van de wedstrijden !

.

Verstandig. Ik probeer ook altijd DBB te vermijden voordat ik de wedstrijden heb gezien, is vaak het beste.

De eerste helft van het StrikeForce World Grand Prix zit erop.
Voor de video's van deze partijen zonder spoilers check:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...12-februari-2011-videos-geen-spoilers-268057/

Op 9 april 2011 gaat de 2e helft van start met de hoofdpartijen

Alistair Overeem vs Fabricio Werdum
Brett Rogers vs Josh Barnett

Alistair en Fabricio zijn volop aan het trainen, naar deze partij kijk ik nu al naar uit.

Hoe het met Brett Rogers en Josh Barnett gesteld is zou ik niet zo weten, iemand die het wel weet?

Normaal worden er na een evenement in de spoilers/resultaten sectie 2 topics aangemaakt, 1 met alleen video's en geen resultaten en een ander topic waarin alle resultaten besproken worden. Dat dat nu niet is gebeurd is zonde.

Tja helaas was ik nog niet zover en papachico was mij met 1 topic in resultaten net iets voor geweest. Idd zonde dat het nog niet was gebeurd
maar ja was ook pas 13.00 uur.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...12-februari-2011-videos-geen-spoilers-268057/

:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven