MuscleMeat

Strikeforce: Noons vs. Diaz II Oct. 9 *resultaten en spoiler topic*

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Strikeforce on Showtime: Noons vs. Diaz II set for Oct. 9

Strikeforce: San Jose is an upcoming mixed martial arts event that is to be held by Strikeforce on October 9, 2010 at the HP Pavilion in San Jose, California, United States.

Main Card
•Welterweight Championship bout: Nick Diaz vs. KJ Noons
•Women's Welterweight Championship (135 lbs) bout: Sarah Kaufman (c) vs. Marloes Coenen
•Middleweight bout: Matt Lindland vs. Luke Rockhold

http://www.youtube.com/watch?v=PRDdcmvc6gg

Strikeforce_San_Jose_Poster.jpg

Laatst bewerkt:
Diaz vs Noons, nice. Komende UFC is toch weinig aan ben ik bang.

• Topic Starter Topic Starter
En.....marloes coenen.

Ja tegen Kaufman. Ken ik verder niet. Kijk net ff op wiki.
record van 12-0, waarvan 9 op KO en 3 op decision. Zou ook een paarse band BJJ hebben, maar dat zie je aan die lijst niet.

Coenen staat op 21-4. KO: 3, en Subm 12. Laatste partij ging ze KO. Wat ze in totaal 2 x deed. Nog nooit verloren op Subm.
Laatse x dad ze KO ging, was tegen Cristiane Santos. Geen schande om van deze gozer te verliezen.
Denk dat ze gezien de statistieken maar naar de grond moet gaan.

Laatst bewerkt:
Leuke pot. Hopen dat Noons hem keihard KO klopt.

• Topic Starter Topic Starter
bah, ik heb mijn twijfels bij die beslissing bij diaz vs noons; diaz' gezicht lag helemaal open en hij kon maar 1 takedown doen. De beslissing zal er ook wel mee te maken hebben dat hij voor een thuispubliek vocht.

Ik vraag me bovendien af of hij al ooit iemand geraakt heeft met die rechtse hoek. Man I hate ring antics

Wat een ondankbaar publiek bij de match van Marloes Coenen, aangename partij om naar te kijken, even dacht ik dat ze zou verliezen met een TKO due to strikes. Mooie armbar! Ook cool dat ze zo sportief is op het einde, wat een verschil bij die eikel van een Diaz

Laatst bewerkt:
Papachico, blind en bitter.

Vond Noons ontzettend tegenvallen. Je zou kunnen zegen dat hij Diaz vaker raakte, maar ik vind die laffe aanraak bodyshots met alleen rechts of links heel snel achter elkaar uitvoeren, niet mee tellen.
Noons miste ook heel vaak, als hij een harde stoot wilde geven. Diaz is een rare vogel ,maar had wel gelijk: Hij heeft boxend gewonnen van de "boxer" Noons.

Coenen idd een spannend gevecht, die Kaufman is behoorlijk sterk. Coenen had eigelijk geen voordeel in de clinch. Het aftikken was lastig te zien, dus gewoon pech.
Ben benieuwd naar haar volgende fight (in stikeforce dan)

Vond Noons ontzettend tegenvallen. Je zou kunnen zegen dat hij Diaz vaker raakte, maar ik vind die laffe aanraak bodyshots met alleen rechts of links heel snel achter elkaar uitvoeren, niet mee tellen.
Noons miste ook heel vaak, als hij een harde stoot wilde geven. Diaz is een rare vogel ,maar had wel gelijk: Hij heeft boxend gewonnen van de "boxer" Noons.

Coenen idd een spannend gevecht, die Kaufman is behoorlijk sterk. Coenen had eigelijk geen voordeel in de clinch. Het aftikken was lastig te zien, dus gewoon pech.
Ben benieuwd naar haar volgende fight (in stikeforce dan)

waarschijnlijk tegen miesha tate,best lekker wijf trouwens:)

:D ik ben inderdaad wat bevooroordeeld tegenover die Diaz dudes... maar geef toe dat die rechtse hoek op niks gelijkt

In de totale vechtstats had Noons meer klappen geland dan Diaz. Maar goed, ik kan wel begrijpen dat Diaz dit gevecht won. Noons heeft trouwens een gebroken kaak en hand.

What a fight

wtf ja 3000 dollar is niks

Schandalig om vrouwen een schijntje te betalen.

Ja ik was er ook naar aan het kijken, ze zal er nog aan toesteken, ik hoop voor haar dat ze de volgende keer wel deftig betaald wordt

Niet normaal he?
Coenen word kampioen en krijgt een lullige $3000.
Kaufmann verliest en strijkt mooi $50.000 op.
Hoop het ook voor haar, zal ook wel met de titel in je zak.;)

Terug
Naar boven