Fitness Seller

stromba op 19e

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Ik heb van een vriend die gestopt is met bodybuilding stromba gehad, 25 pillen.

Ik ben nu 19 jaar en vroeg me af of kwaad kon omdat ik overal lees dat je tot je 21ste groeit en anabolen/steroide je groeischijven sluiten.

Nu vroeg ik me af is dit niet te testen of je nog groeit zonder allerlij scans bij het ziekenhuis.

Ik heb het gekregen dus vind eerlijk gezegt ook wel leuk om eff te proberen alleen gaat mijn gezondheid voor alles !

Graag jullie meningen iedereen alvast bedankt

je groeischijven zijn misschien al wel zo'n beetje dicht op je 19e, maar ik zou me drukken maken over het endocriene systeem dat pas na je 21e af is.

Ik ken het middel niet, weet ook niet of 25 tabs aanzet (mijn verwachting is van niet), maar ik zou zeggen:

NIET GEBRUIKEN.

Stromba is gewoon winny (stanozolol)

25 pillen heb je niet veel, voor een kuurtje van 6 weken moet je toch rekenen op een pilletje of 160 a 170 (uitgaande van 10mg per tab, kuur van 6 weken 40mg ED)

25 tabs :D

is de moeite niet...hou ze nog enkele maanden /jaren bij en als je er wat meer over denkt te weten post een deftig kuurschema,zal je veel verder mee komen dan 25 stromba pillen :D

• Topic Starter Topic Starter
Endocriene is dus een hormonen balans als ik me niet vergis.
Maar in principe zou ik dus wel zeer kort kuurtje kunnen doen na me 21ste ?

Moet toch wel wat kunnen met die pillen ?:D
dat ik misschien in weekie net beetje meer kracht krijg ofzo ?

Gast, gewoon geduld hebben tot je 21 bent..:)

Niet doen!

Dat is het niet waard. Gebruik liever creatine of zo.
Ik snap wel dat hij ze heeft weggegeven want hier kan niemand iets mee!!

Ik zou ze niet eens bewaren maar op een party verkopen als XTC. :D

lol haha bedankt voor de tip :D
Nouja hij had wel meer hij spuite ook maar dit waren de restjes zeg maar omdat ie gestopt was.
Heb ook Vendetta gekregen en revenge v2 dat wel leuk is en tribulus

Nou dan eigelijk laatste vraag, want ik ga dan in ieder geval wel wachten tot me 21ste want vind het dan inderdaad niet waard.

Kan ik die pillen dan bijv wel gebruiken om wat kracht snel bij te winnen als ik bijv op bepaald gewicht blijf haken ? ( op me 21ste uiteraard )

Nou dan eigelijk laatste vraag, want ik ga dan in ieder geval wel wachten tot me 21ste want vind het dan inderdaad niet waard.

Kan ik die pillen dan bijv wel gebruiken om wat kracht snel bij te winnen als ik bijv op bepaald gewicht blijf haken ? ( op me 21ste uiteraard )

nee...

te weinig, ik heb het idee dat je er precies niets van merkt

Ok bedankt iedereen dan weet ik genoeg.

die 25 pillen zullen niks aan jou kracht veranderen
w8, lees en beslis dan pas of je 'eventueel' iets gaat gebruiken (op of na je 21ste)

Tja.. de kliko erin..

wat je wel kan doen is 2 dagen 12.5 tabs nemen,dan zal je wel wat kracht bijhebben,maar das dan weer niet zo gezond voor je lever :D

nee gewoon laten liggen of doorverkopen aan iemand die al bezig is met een kuur maar te weinig heeft...

Ik heb van een vriend die gestopt is met bodybuilding stromba gehad, 25 pillen.

Ik ben nu 19 jaar en vroeg me af of kwaad kon omdat ik overal lees dat je tot je 21ste groeit en anabolen/steroide je groeischijven sluiten.

Nu vroeg ik me af is dit niet te testen of je nog groeit zonder allerlij scans bij het ziekenhuis.

Ik heb het gekregen dus vind eerlijk gezegt ook wel leuk om eff te proberen alleen gaat mijn gezondheid voor alles !

Graag jullie meningen iedereen alvast bedankt

jah joh gewoon doen.
Koop er wat meer bij (100 tabs). Gewoon een Winny only kuurtje doen voor 4,5 weken, goed blijven eten en trainen en dan kom je wel 4,5 kg aan.:thumb:

Ik heb trouwens wel eens op dit forum gelezen over anabolen/steroide en al die bende, maar moet zeggen dat ik van dit ene topic nog meer geleerd hebt dan van al die lappe text.
Zag door de bomen het bos niet meer zeg maar :)

Misschien hele domme vraag hoor eff tussendoor :D
Maar hoe zit met Tribulus Terrestris 625mg ?

Terug
Naar boven