MuscleMeat

stromba op 19e

Ligt aan je gevoeligheid hiervoor.. Maar ik heb het idee als je niet te lang kuurt, en goed nakuurt ed dat er niks aan de hand is!

• Topic Starter Topic Starter
Mja ben er gewoon erg zoorzichtig in :)
Ook omdat iemand zei na AS gebruik is je testosteron spiegel nooit meer hetzelfde.... maar dit geld dus alleen voor te jong gebruik ?

Mja ben er gewoon erg zoorzichtig in :)
Ook omdat iemand zei na AS gebruik is je testosteron spiegel nooit meer hetzelfde.... maar dit geld dus alleen voor te jong gebruik ?

zelfs dat niet,ik heb nergens last van,m'n seksueelleven is nog altijd tip top in orde!!

het kan,maar het is niet altijd het geval,hangt volledig af van jouw lichaam...

maar als je op zeker wil spelen dan wacht je beter...

Dat wachten tot me 21ste doe ik sowieso...
Maar twijfel zelfs om op me 21ste te gebruiken.
Want bij bodybuilding hoort ook gezondheid ( bij mij dan ) ben erge gezondheids freak.

Dat wachten tot me 21ste doe ik sowieso...
Maar twijfel zelfs om op me 21ste te gebruiken.
Want bij bodybuilding hoort ook gezondheid ( bij mij dan ) ben erge gezondheids freak.

dan moet je niet gaan gebruiken,zo simpel is het,want het is niet gezond...tijdens je kuur zal je last krijgen van,hoge bloeddruk,hoofdpijn,soms koortsachtig,je kan last krijgen van je prostaat,acne op alle denkbare plaatsen,als je een gezondheidsfreak bent dan is AS niets voor jou maat!

ok :)

wat ook zo fijn is aan AS dat je striae sneller van krijgt :( heb er nu al last van echt lelijke dingen waar sommige van jullie trots op zijn :S:P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven