MuscleMeat

stromba op 19e

Is beter dan nix, maar ik zou die winny doen joh!

Misschien hele domme vraag hoor eff tussendoor :D
Maar hoe zit met Tribulus Terrestris 625mg ?

Tribulus is een supplement geen steroide. zou je testosteron moeten verhogen, echt stijgen zal het niet. Echter zuivere tribulus werkt wel voor mannen die wat ouder zijn en een lager testosteron spiegel hebben. Gezien jouw leeftijd is je test spiegel hoog zat en zal het dus weinig tot geen nut hebben. Wel zorgt het voor een betere doorbloeding in je lul dus je zal geiler zijn en betere erecties hebben :D.

Goed topic dat je eerst informeert voor je ergens aan begint

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Juriaan

Is beetje allround topic dit :P haha
Tribulus mag dan wel geen anabolen steroide zijn maar verhoogd wel testosteron net als anabolen steroide, dus is dat dan ook niet link voor me 21ste ?

Het kloot toch met je hormonen he ???

Hoi Juriaan

Tribulus mag dan wel geen anabolen steroide zijn maar verhoogd wel testosteron net als anabolen steroide, dus is dat dan ook niet link voor me 21ste ?

Nee het is een kruid afkomstig van een plant, en het verhoogt je testosteron waarschijnlijk niet genoeg om groei te realiseren omdat je jong bent en je test al hoog van zichzelf is. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar als je het probeert scoor dan wel een goede zuivere kwaliteit.

Tribulus zorgt alleen voor een betere doorbloeding in je penis.

Hoi Juriaan

nee tribulus zegt je eigen testosteron te verhogen...

anabolen steroiden vervangen je eigen testosteron,waardoor die volledig plat komt te liggen.

bij tribulus is er geen enkel gevaar voor je hormonale productie,je testosteron niveau zal zich nadien naar gewoon niveau herstellen,als hij al dan niet verhoogd is geweest.

Sorry dat ik zoveel vragen in 1 topic stel hoop niet dat jullie het erg vinden.
Zal proberen nu al me vragen in 1 bericht te knallen.

1 als tribulus zo zwak is kan ik dan niet beter hogere dosering doen dan aangeraden word?

2 als ik ooit ga kuren anabolen/steroide blijft er dan altijd iets in je bloed zitten dat bij doping test naar voren kan komen ?
Want ik wil in toekomst nog wel ringvechtsport wedstrijden doen.

3 Waarom kuren toch zoveel mensen als het slecht is, loop je soms helemaal geen schade op als je goeie kuur + afbouw doet ?
Want ik hoor alleen maar dat je ingewanden ervan naar de klote gaan.

Sorry dat ik zoveel vragen in 1 topic stel hoop niet dat jullie het erg vinden.
Zal proberen nu al me vragen in 1 bericht te knallen.

1 als tribulus zo zwak is kan ik dan niet beter hogere dosering doen dan aangeraden word?

2 als ik ooit ga kuren anabolen/steroide blijft er dan altijd iets in je bloed zitten dat bij doping test naar voren kan komen ?
Want ik wil in toekomst nog wel ringvechtsport wedstrijden doen.

3 Waarom kuren toch zoveel mensen als het slecht is, loop je soms helemaal geen schade op als je goeie kuur + afbouw doet ?
Want ik hoor alleen maar dat je ingewanden ervan naar de klote gaan.

1. nee,heeft geen zin...te veel is ook niet goed

2. elke AS blijft een tijd in je bloed,de 1 al langer dan de andere,maar als je een tijd clean blijft gaat het er vanzelf uit,maar met een middel als Deca kan je tot 18 maanden positief blijven,dus bezint eer ge begint.

3.het is niet echt slecht als je het verantwoord doet,tuurlijk zal je altijd wel iets van schade aanbrengen,maar als je verantwoord kuurt dan herstelt zich dat grotendeels na de kuur,je krijgt pas echt blijvende schade als je domme dingen gaat doen ten gevolge van niet genoeg kennis.

Hersteld zich grootendeels ?:|
Dus je hebt wel sowieso blijvende schade...
Lekker is dat dan.

Hersteld zich grootendeels ?:|
Dus je hebt wel sowieso blijvende schade...
Lekker is dat dan.

ja en nee...je test niveau zal nooit meer dezelfde worden,maar dat wil niet zeggen dat hij je ganse leven nietmeer omhoog zal komen he :D

voor de rest van je organen zal er geen blijvende schade zijn denk ik

edit : de enige schade die ik nu ondervind is de aanzienlijk bijgekomen spiermassa die m'n lichaam terroriseert door overgewicht :D

Testosteron niveau blijft dus na AS rest van je leven lager...?

edit : de enige schade die ik nu ondervind is de aanzienlijk bijgekomen spiermassa die m'n lichaam terroriseert door overgewicht

als dat de enige schade is zou ik het wel mooi vinden :D
Maja je bent 20 man wat doe je met AS :P

Testosteron niveau blijft dus na AS rest van je leven lager...?

edit : de enige schade die ik nu ondervind is de aanzienlijk bijgekomen spiermassa die m'n lichaam terroriseert door overgewicht

als dat de enige schade is zou ik het wel mooi vinden :D
Maja je bent 20 man wat doe je met AS :P

kheb ook weinig last van dat overgewicht ;)

nja,ik had wedstrijdambities,maar die zijn uitgebleven...tzal er ook nietmeer van komen,ik heb geen tijd meer met m'n werk,dus ik laat de AS ook staan...

maar ik heb zeker geen spijt dat ik het heb gedaan...

Maar wat voor schade heeft het dan voor altijd aan je testosteron spiegel?

Maar in principe als je goed kuurt alles goed uitzoekt en niet te jong begint dan hersteld alles 100% in alle opzichten ?
Dan heb je dus ook weer testosteron gehalte voor je met die "bende" begon ?

Terug
Naar boven