napoleon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien hele domme vraag hoor eff tussendoor
Maar hoe zit met Tribulus Terrestris 625mg ?
.Hoi Juriaan
Is beetje allround topic dithaha
Tribulus mag dan wel geen anabolen steroide zijn maar verhoogd wel testosteron net als anabolen steroide, dus is dat dan ook niet link voor me 21ste ?
Het kloot toch met je hormonen he![]()
jah joh gewoon doen.
Koop er wat meer bij (100 tabs). Gewoon een Winny only kuurtje doen voor 4,5 weken, goed blijven eten en trainen en dan kom je wel 4,5 kg aan.![]()

Hoi Juriaan
Is beetje allround topic dithaha
Tribulus mag dan wel geen anabolen steroide zijn maar verhoogd wel testosteron net als anabolen steroide, dus is dat dan ook niet link voor me 21ste ?
Het kloot toch met je hormonen he![]()
Sorry dat ik zoveel vragen in 1 topic stel hoop niet dat jullie het erg vinden.
Zal proberen nu al me vragen in 1 bericht te knallen.
1 als tribulus zo zwak is kan ik dan niet beter hogere dosering doen dan aangeraden word?
2 als ik ooit ga kuren anabolen/steroide blijft er dan altijd iets in je bloed zitten dat bij doping test naar voren kan komen ?
Want ik wil in toekomst nog wel ringvechtsport wedstrijden doen.
3 Waarom kuren toch zoveel mensen als het slecht is, loop je soms helemaal geen schade op als je goeie kuur + afbouw doet ?
Want ik hoor alleen maar dat je ingewanden ervan naar de klote gaan.
nee tribulus zegt je eigen testosteron te verhogen...
.
Hersteld zich grootendeels ?:|
Dus je hebt wel sowieso blijvende schade...
Lekker is dat dan.

Ik heb trouwens wel eens op dit forum gelezen over anabolen/steroide en al die bende, maar moet zeggen dat ik van dit ene topic nog meer geleerd hebt dan van al die lappe text.
Zag door de bomen het bos niet meer zeg maar![]()

Testosteron niveau blijft dus na AS rest van je leven lager...?
edit : de enige schade die ik nu ondervind is de aanzienlijk bijgekomen spiermassa die m'n lichaam terroriseert door overgewicht
als dat de enige schade is zou ik het wel mooi vinden
Maja je bent 20 man wat doe je met AS![]()

Maar wat voor schade heeft het dan voor altijd aan je testosteron spiegel?