XXL Nutrition

stromba

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ben vanzin om een stromba ( winstrol) kuurtje te doen .
Ik dacht aan 6 weken 50 mg .
Moet ik nakuren ?
Hoelang ?
Moet ik pregnil ofzo nemen voor vochtophoping ?
Wat zijn de nadelen van stromba , depressief , geen zaadlozing , puisten haaruitval ??
Is dit voor mijn eerste kuur doenbaar , of net niet?
Want ik lees dat stromba redelijk kanker verwekkend is .
Graag jullie mening .
Thanxx

zou je niet eerst eens rondlezen/zoeken op inet?

Ow je hebt er gewoon zin en je gaat kuren, nou cool. Je weet niet eens waarvoor je pregnyl moet innemen. Ik zou zeggen zoek eens wat op het board en misschien wordt je wel wat slimmer.

Daarbij hangt het af van hoe je dieet is en wat je stats zijn en tuurlijk ook je trainingsverleden :o

of gebruik de search functie

Pregnyl voor vochtophoping??
Ga eerst verder zoeken!!

ik meen dat je bij stromba geen last heb van vocht ophopingen, een van de voordelen

• Topic Starter Topic Starter
oooooh shit foutje .
Pregnyl voor bitchtis bedoel ik .
Maar houd je van stromba ook wat vocht vast .
Maar ik wil wel reageren op die kerel die zegt hierboven van ooh je hebt zin in een kuurtje .
Ik ben er zeker van kerel dat jij al aan de anabolen zat toen ik al 6 jaar naturel train .
Dit is nu mijn 7 de jaar en begin graag licht .
Is daar iets mis mee ??

pregnyl voor bitchtits. Ja inderdaad, van pregnyl kun je gyno krijgen. lol

Best nog wat verder zoeken kerel. En er is inderdaad zoiets als licht beginnen, en hoewel ik al meerdere keren duidelijk gemaakt heb dat zowel te licht als te zwaar kuren weinig voordelen bied, mag je er die mening op na houden. Maar dit is minder dan ik aan mijn oma zou geven.

Stromba is heel licht androgeen, de grootste activiteit ervan komt uit niet genomische progestagene karakteristieken. Heel leuk als je wil gaan sprinten op de 100m. Als je dacht er iets van bij te komen, denk er nog eens over.

Hahahah ik heb nog nooit gekuurd Mixer.

Het probleem is niet dat jij wil gaan kuren maar dat je nog niet basisinfo hebt over AS. Tenminste dat blijkt uit je posts. Je moet eerst weten waarvoor iets dient. Niet lullig bedoeld ofsow. Ik zou als jou was wat meer zoeken over de producten die je wilt gebruiken

cagri51 wie de schoen past.... :D

[Link niet meer beschikbaar]

ja cagry sorry voor mijn reactie .
Maar als je hier geen antwoord krijgt op dit forum , dan begrijp ik niet waarom dit bestaat .
Ok ik zal zelf wel verder zoeken op het net .
Misschien zijn er daar mensen te vinden die mij wel kunnen helpen .

Lol Cagry .
Dus wel een kuurtje .
Je bent echt geestig man .
Ongelooflijk !!!!!
Succes met je Gh kuur zou ik zeggen .
En zeker niet teveel raad hier vragen op dit forum zoals jij doet .
Ik zou zeggen zoek eerst verder op het net voor jij hieraan begint .
Einde discussie .

O die is goed Pump. Maar ik heb nog steeds niet gekuurd. En die kuur is wel zwaar voor iemand die het pakt als eerste kuur. Ik weet het. Maar na lang nadenken ben ik toch maar naturel verder aan het trainen. Mijn basis over anabolen wordt steeds groter. Ben inmiddels al 19 .

En Mixer ik weet wat je bedoeld. Je kunt gewoon vragen wat je het beste kunt gaan gebruiken als een eerste kuur. En wil je gaan cutten of bulken??? Dus het is beter om te kijken welke producten je nodig kunt hebben. En als je weet wat de bijwerkingen ervan zijn en hoe het werkt dan kun je de kuur beter samenstellen. Of je kunt vooraf naar de kuren kijken die anderen hebben gedaan. Snap je wat ik bedoel? Ik denk het wel. Maar veel succes met het zoeken.

Je hebt me volgende post niet goed verder gelezen Mixer. Ik wou eerst kuren en nu nog steeds maar ik heb het nog niet gedaan.
Nou is het einde discussie

Mixer zei:
ja cagry sorry voor mijn reactie .
Maar als je hier geen antwoord krijgt op dit forum , dan begrijp ik niet waarom dit bestaat .
Ok ik zal zelf wel verder zoeken op het net .
Misschien zijn er daar mensen te vinden die mij wel kunnen helpen .
Misschien eerst eens nadenken voor je wat post... Je lijkt me niet erg verstandig overkomen. :o

Ik vind het ook zielig dat mensen je fouten herhalen die je in het verleden hebt gemaakt. Moet iedereen die fouten maken ofsow? Ik heb zelf heel wat fouten gemaakt in het begin en dat weet iedereen hier op de forum. Maar nou ben ik heel wat verstandiger en weet ik veel meer dan eerst. Dit is wat ik kwijt wilde. Dus als er mensen toch zielig willen gaan doen dat iemand zelf in het begin wat fouten maakte, dan zegt ie het maar. Het enige wat ik wou doen is Mixer helpen en hem niet afkraken.

Wat een onzinnige discussie.

Mixer post iets en het is radicaal verkeerd. Hij denkt eerst dat HCG dient om vochtophoping te voorkomen, terwijl je van stromba geen vocht ophoud maar van HCG juist wel. Dan denkt ie dat het een middel is tegen gyno, terwijl je van stromba geen gyno krijgt, maar van HCG juist wel. Daarenboven lijkt hij niet te beseffen dat je van stromba en HCG ongeveer evenveel resultaat hebt.

Oh enne mixer, HCG = pregnyl moest je het niet weten.

De bedoeling van HCG is om je testikels weer op normale grootte te krijgen zodat je na je kuur, wanneer ze een aantal weken niet gebruikt zijn, en wat gekrompen, ze dus weer op normaal niveau functioneren. Dit heet een nakuur, en wordt gecombineerd met Nolvadex en Clomid, selectieve estrogene receptor modulators, die de activiteiten van estrogenen remmen in bepaalde weefsels. De reden daarvoor is tweevoudig. Enerzijds omdat ze de werking van estrogenen blokkeren in de hypothalamus en hypofyse, waardoor je weer normaal GnRH produceert (wat niet zo is tijdens een kuur) en ten tweede om de estrogene neven-effecten die kunnen voorkomen met pregnyl ZOALS GYNO EN VOCHTOPHOPING te verhinderen.

En al wat daarachter kwam vind ik maar een beetje kinderachtig. Al bij al weet ik dat ik een aantal jaren geleden ongetwijfeld dommere dingen gezegd heb dan gelijk wie hier, maar niemand twijfelt er nu nog aan dat ik meer weet dan gelijk wie hier. Wat nog maar eens getuigd dat je best eens wat deftige zelfstudie doet voor je aan iets begint.

6 jaar naturel of 60 jaar naturel kan me geen bal schelen. Dit zijn pharmaceutische middelen en als je die wil gebruiken zonder medische begeleiding kun je beter eerst je huiswerk doen of je komt nog ergens uit waar je niet wil staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven