Fitness Seller

Stronglift 12 weken

rulee

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Vetpercentage
14%
Hallo,

Na 5 maanden fitness is het tijd om het op een andere manier aan te pakken.
Niet omdat ik niet vooruit ga, zeer zeker niet!
Mijn grote drie op dit moment:
BP: 7 x 71KG
DL: 6 x 96KG
SQ: 6 x 86 KG

MAAR ik wil eens wat anders wil proberen, namelijk Stronglifts.
Heb mij zelf even een excel bestandje gemaakt, dit is ook handig voor jullie BB'ers, want het rekent automatisch door. Verander de startwaarde en hij rekent er overal 2,5 kg bij en bij de deadlift 5 kilo!

Graag jullie mening over mijn schema. Ik start bewust niet met een losse stang, omdat ik al wat gewichten aan kan.
BP: met 15kg per kant
SQ: met 15kg per kant
DL: met 20kg per kant
BROW: met 5kg per kant
MilitaryP: met 5kg per kant.

Bijlagen

Heb je dit schema zelf helemaal gemaakt? Je weet dat je van de officiele stronglift 5x5 site een sheet kan downloaden die alles voor je uitrekend?

Verder is de deadlift in stronglift een 1x5 set maar als je het zelf volhoud dan is er niks mis met 3x5. Mocht je een smartphone hebben, er is een stronglift 5x5 app beschikbaar (in ieder geval voor iPhone, ik weet niet hoe het zit met android).

• Topic Starter Topic Starter
Jup, helemaal zelf gemaakt. Als ik die kant en klare gebruik, weet ik niet precies hoe alles wordt berekend. Nu heb ik het zelf eigenlijk hetzelfde gemaakt, en snap ik hoe het in elkaar zit. DL inderdaad 3x, omdat de eerste twee setjes warm-ups zijn.
Ik zal mijn telefoon gebruiken om de waarden juist te hanteren, zodat ik de spreadsheet niet hoef uit te printen. Vind je dat het een beetje goed in elkaar zit?

Mooi man, good luck met de lifts

Verder zit de schema prima in elkaar naar mijn mening, succes ermee!

begin zelf ook weer aan SL, ben er in januari vorig jaar mee gekapt, ik ging met een maat trainen die split deed en ik vind dit eigenlijk ook leuker. Alleen als ik heel eerlijk ben lift ik gewoon nog veel te weinig, dus ga ik mezelf maar even streng aankijken en weer SL hervatten totdat mn compounds zwaar genoeg zijn. (iemand indicaties?)

begin zelf ook weer aan SL, ben er in januari vorig jaar mee gekapt, ik ging met een maat trainen die split deed en ik vind dit eigenlijk ook leuker. Alleen als ik heel eerlijk ben lift ik gewoon nog veel te weinig, dus ga ik mezelf maar even streng aankijken en weer SL hervatten totdat mn compounds zwaar genoeg zijn. (iemand indicaties?)

Wat lift je nu dan?

Pak je met stronglifts ook massa mee? Zou ik op 12 weken nog zo een 3 kilo kunnen aankomen met een degelijk eetschema?

Terug
Naar boven