Raid3r
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
hey,
Ik wil binnenkort weer beginnen met trainen. Om weer snel op kracht te komen wil ik stronglifts gaan doen, heb hier veel goede dingen over gehoord.
Maar trainen gaat eigenlijk alleen lukken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Een constructie waarbij ik dus telkens een dag rust heb gaat niet lukken en dat is wel een vereiste voor stronglifts.
Wat adviseren jullie als oplossing:
- Gewoon toch stronglifts gebruiken zonder rustdagen?
- De oefeningen anders indelen, zo ja hoe?
- Een heel ander schema, zo ja welk? (Wel iets met het zelfde principe, veel compounds)
- anders?
Ik wil wel graag drie keer in de week trainen. Het liefst dus met een schema waarbij ik ook ABxABxx zou kunnen doen als ik een rustige periode heb of AxxBxxx bij een drukkere week.
Bedankt!
Stickyinfo:
-Ik train 1,5 jaar. Maar ben een paar maanden gestopt. Kan de oefeningen technisch goed uitvoeren maar qua kracht ben ik weer een beginner.
-Me doel is sterker en groter worden.
-prioriteiten liggen bij het boven lichaam. (Van nature al geen kippenpootjes)
De versie van stronglifts die ik in gedachte had:
A: Squat , Bench , Rows
B: Deadlift , Chin/pullups , military press
Ik wil binnenkort weer beginnen met trainen. Om weer snel op kracht te komen wil ik stronglifts gaan doen, heb hier veel goede dingen over gehoord.
Maar trainen gaat eigenlijk alleen lukken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Een constructie waarbij ik dus telkens een dag rust heb gaat niet lukken en dat is wel een vereiste voor stronglifts.
Wat adviseren jullie als oplossing:
- Gewoon toch stronglifts gebruiken zonder rustdagen?
- De oefeningen anders indelen, zo ja hoe?
- Een heel ander schema, zo ja welk? (Wel iets met het zelfde principe, veel compounds)
- anders?
Ik wil wel graag drie keer in de week trainen. Het liefst dus met een schema waarbij ik ook ABxABxx zou kunnen doen als ik een rustige periode heb of AxxBxxx bij een drukkere week.
Bedankt!

Stickyinfo:
-Ik train 1,5 jaar. Maar ben een paar maanden gestopt. Kan de oefeningen technisch goed uitvoeren maar qua kracht ben ik weer een beginner.
-Me doel is sterker en groter worden.
-prioriteiten liggen bij het boven lichaam. (Van nature al geen kippenpootjes)
De versie van stronglifts die ik in gedachte had:
A: Squat , Bench , Rows
B: Deadlift , Chin/pullups , military press