MuscleMeat

Strongman Log te koop

Anoniem23518

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Ik heb een log hier staan die ik vrijwel nooit gebruik omdat ik altijd last van m'n onderrug krijg van logpressen. Ik zet hem dus te koop, misschien dat iemand anders hem vaker gebruikt dan ik en er meer plezier van heeft. Big G-men heeft hem vorig jaar in elkaar gelast en is dus onverwoestbaar. :D

Specificaties

Lengte: 175cm inclusief sleeves.
Diameter: 32cm
Afstand tussen grepen: 62cm
Leeggewicht: 57,5kg
Lengte sleeves: 32,5cm
Diameter sleeves: 48-50mm

7mm dik staal in een buisvorm, as I said, onverwoestbaar.

Prijs is 175 euro.

waar woon je

• Topic Starter Topic Starter
Nederhorst den Berg.

Dat is zo'n 140km rijden voor me zal er even over nadenken of ik hem overneem...

Prima, ik hoor het wel.

Bump.

Het is een gave log. Er is een tijd geweest dat het hele forum een log nodig had, nu lijkt het of iedereen vooral weer special bars wil hebben. Een log is in principe een special bar. Nog steeds een van de meest complete OH oefeningen die je kunt doen in mijn optiek.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

En wat ik Daniel ook heb beloofd maar wat nooit nodig is geweest, als je hem op wat voor een manier (bv heel raar laten vallen) toch weet krom te krijgen ofzo, mag je bij mij langskomen, ik repareer het gratis.

Net een auto gekocht, no money:p.

Damn, voor deze prijs is het toch te mooi om te laten liggen, 't is dat ik er al eentje heb anders wist ik het wel!

Ik wil graag wel even benadrukken dat over de prijs niet te onderhandelen valt. Ik heb er zelf 175 euro voor betaald, als vriendenprijsje van Gijs, maar hij is een stuk meer waard. Zelfs nu nog. 175 beschouw ik nog steeds als vriendenprijs zeker als je kijkt naar de degelijkheid van de constructie en de dikte van het gebruikte materiaal. Vergelijkbare logs zijn op internet te koop vanaf 400 euro.

Ik zal inderdaad even een foto maken als ik weer terug in Nederland ben. (zo rond oud & nieuw)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Nope, had daar geen foto bij gezet. Staat op die andere telefoon maar die is bij het Telefoonpaleis. :D

Oh, ik had m'n bericht al verplaatst naar je profiel. :p

fnfnh2.jpg

Niet de mooiste zoals ik al zei maar degelijk als een russische tank in WW2.

ach je kan hem altijd een likje verf geven toch? als het uiterlijk een bezwaar zou zijn.

mooi ding jongens! heb er net zelf 1 gemaakt met een vriend van me... gewoon 1 van een dikke boomstam, weegt leeg 55 kg en hebben we buizen in gezet en handvaten... :-)

Terug
Naar boven