Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon paniek aanval, zo viel ik ook flauw toen ik me bejaarde buurvrouw in d'r naakie zag.
Klopt, als je in een ader injecteerd ga zweten, krijg je t benauwd en je hoort het op je longen als je ademt, alleen trekt t dan niet weg na na een uurtje.
Als je vriendin nou met 2 handen die naald vast houdt, kan jij die zuiger naar achter trekken. Als je dit nooit blijft doen is de kans dat t ooit fout gaat best groot en riskant.
Dat is de neuwe generatie Curtis... Een jaar lang sporadish trainen vinden ze tegenwoordig al genoeg basis![]()
Een gilf af en toe is goed voor die testpiek.Volgende keer een oxazepammetje van te voren er in gooien
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 20:27 ----------
Tegen mij zei je dat je flauw viel toen je er sochtends naast wakker werd? Hoe zit het nou sniezzz??
Ik zette ook bij een maatje en die werd wit en begon ook te shake.
Maar ik heb wel geaspireerd, en kwam geen bloed in de spuit.
Maar bij die gene waar ik het gedaan hebt heeft bij ze linkse bil meer last dan bij zijn rechter bil.
hehe ik geloof echt helemaal niets van je verhaal. vandaar ook mn reacties. Maar hier vind je je info: http://www.spotinjections.com succes!
Tegen mij zei je dat je flauw viel toen je er sochtends naast wakker werd? Hoe zit het nou sniezzz??

Wat een ****ing gebash weer. 90% hier heeft zelf nog net zijn eerste kuur jaar.

Gewoon angst, niks aan de hand.
PS: Weet je zeker dat je vriendin je daarna niet hard in je reet genomen heeft? Misschien een kinky fantasie van haar?
Kom op ouwe. Ik had van jou verwacht dat je hem op zn minst mongol zou noemen![]()

Gappie, ten eerste was ik dronken, en ten tweede vertelde ik het je in emotionele toestand in vertrouwen......
Of moet ik dat verhaal vertellen over jou en die gespierde Thaise Ladyboy?
Vol trots vertellen dat "ZE" een mega klit had (waarsch door de steroids) terwijl het gewoon zijn mini derde beentje was...![]()
hahaha..Het flauw vallen en trillen als een chihuahuatje na een inject is bekend terrijn voor Kriel, vandaar zijn begrip.
![]()