MuscleMeat

Stuiptrekken en flauwvallen

Het flauw vallen en trillen als een chihuahuatje na een inject is bekend terrijn voor Kriel, vandaar zijn begrip.

:D

Trillen bij het zien van een Kathoey bedoel je. t*ring laatst in Chiang mai zat ik met een chickie,kwam er een chick op palen voorbij lopen,bloed mooi dikke t**ten.....alleen zocht die ruzie met een flinke gast hehehehe. Die nokken je zo neer de t*ring. Je zal dat in je hotel kamer hebben brrrrrr. Moet ik Henk weer bellen.....Henk dit lust jij wel in je gaatje....die staat binnen 5 min voor je deur.

Waarom doe je niet:
week 1-6 oyy 100mg pd
week 1-10 375mg testo ena om de 5dagen inject

pas je verder wel op met die oxy . het is echt grote rotzooi voor je lichaam!
een van de enigste anabolen wat ik nooit van mijn leven zal nemen.

mvg mike

Trillen bij het zien van een Kathoey bedoel je. t*ring laatst in Chiang mai zat ik met een chickie,kwam er een chick op palen voorbij lopen,bloed mooi dikke t**ten.....alleen zocht die ruzie met een flinke gast hehehehe. Die nokken je zo neer de t*ring. Je zal dat in je hotel kamer hebben brrrrrr. Moet ik Henk weer bellen.....Henk dit lust jij wel in je gaatje....die staat binnen 5 min voor je deur.

Ik boek gelijk de eerste vlucht!!

je echte volledige naam gebruiken voor een account hier.... prachtig dit

Sommige mensen weten niet wat ze doen en beginnen ze aan AAS.
Ik moet zeggen dat de TS wel ballen heeft!!

facebook fotos zijn grotendeels ook achterhaalt maar maakt niet uit. waar het om draait:

heeft iemand een leuk artikel voor het inspuiten in de quadricep.

want de artikelen die hierop staan staan niet echt richtlijnen bij, en als ik het bij me quads doe kan ik beter aspireren..

Kerel, je hebt nooit 140kg gewogen. Ga ergens anders mensen iets wijsmaken. En ik heb een vermoeden dat je niet de Rens bent die ik op Facebook kan zien.

stronglifts 5x5, succes.

echt he... lekker naald in je bil steken zonder dat je 100% weet hoe het moet....

Terug
Naar boven