MuscleMeat

Nieuws Stunten met vuurwerk kan leiden tot zware straffen

14082011-explosie-flat-tammingecamp-emmen-DSC_0263-250x250.jpg

Hele gevel weggeslagen maar alle ruiten zijn nog intact ???

wat overdreven zeg toen ik 12 was reed ik ook altijd naar belgie om illegaal vuurwerk te halen

het wachten is tot er een totaal verbod op vuurwerk komt

t wordt steeds strenger. kmoest een x omdat ik 1 rotje voor oud en nieuw afstak 4 uur taakstraf houden. slaat helemaal nergens op, en de rede was :"milieu vervuiling en geluids overlast" een motor die langsrijdt maakt nog meer lawaai en is vervuilender maar die mogen wel gewoon rijden ¿

nou begrijp ik wel dat als iedereen dit gaat doen het een chaos wordt maar dit is toch maximaal een waarschuwing waard?

ben niet meer zo van vuurwerk maar 1x per jaar moet kunnen, en de mensen die hun bommen zelf maken mogen wat mij betreft gewoon hun eigen schade betalen.

Prioriteiten...

Waarom lees ik studenten ipv stunten....

Het lijkt me van wel:

Ook 'vuurwerkstunters' die 'bomfilmpjes' op het internet zetten, zullen fanatiek worden opgespoord.

Maar sowieso een beetje overkill om iemand 15 maanden op te sluiten omdat die met vuurwerk heeft gespeeld.

Net meld misdaad anoniem gebelt en heb ze door verwezen naar de topics van SniperX op dat vuurwerk forum.

This gonna be fun

t wordt steeds strenger. kmoest een x omdat ik 1 rotje voor oud en nieuw afstak 4 uur taakstraf houden. slaat helemaal nergens op, en de rede was :"milieu vervuiling en geluids overlast" een motor die langsrijdt maakt nog meer lawaai en is vervuilender maar die mogen wel gewoon rijden ¿

nou begrijp ik wel dat als iedereen dit gaat doen het een chaos wordt maar dit is toch maximaal een waarschuwing waard?

ben niet meer zo van vuurwerk maar 1x per jaar moet kunnen, en de mensen die hun bommen zelf maken mogen wat mij betreft gewoon hun eigen schade betalen.
... denk nou na man, als de politie had 'gewaarschuwd' had je het de volgende keer gewoon weer gedaan en tegen de volgende agent gezegd: ja nee is eerste keer.. oke waarschuwing! ...
gewoon afstraffen, vuurwerk mag op oud en nieuw, niet ergens anders, doe je het wel->middagje vegen.
Van mij mogen ze vuurwerk helemaal afstraffen.. en dan savonds in wat steden op de markt wat proffesioneel vuurwerk. leuker voor iedereen volgens mij

... denk nou na man, als de politie had 'gewaarschuwd' had je het de volgende keer gewoon weer gedaan en tegen de volgende agent gezegd: ja nee is eerste keer.. oke waarschuwing! ...
gewoon afstraffen, vuurwerk mag op oud en nieuw, niet ergens anders, doe je het wel->middagje vegen.
Van mij mogen ze vuurwerk helemaal afstraffen.. en dan savonds in wat steden op de markt wat proffesioneel vuurwerk. leuker voor iedereen volgens mij
t'is echt geen grote moeite om een "waarschuwings" database in elkaar te zetten.... en dat kan dan heel handig zijn voor andere kleine dingetjes die niet mogen maar niet gelijk zo zwaar afgestraft hoeven te worden

Overdreven gedoe zeg , zoveel maanden celstraf wtf. Als je iemand hebt verwond of iets hebt opgeblazen okee , maar alleen voor het afsteken gaat het te ver...

t'is echt geen grote moeite om een "waarschuwings" database in elkaar te zetten.... en dat kan dan heel handig zijn voor andere kleine dingetjes die niet mogen maar niet gelijk zo zwaar afgestraft hoeven te worden
waarschuwingsdatabase.... je doet iets dat niet mag, dan moet je een middagje vegen, helaas.. dat is al een waarschuwing, want als je vaker met halt in aanmerking komt krijg je pas echte problemen.
Er is nog niks aan de hand als je 1x met halt in aanmerking komt.

Hahahaha nou dan kunnen ze hier de lol op.
Hier (en in andere boerengehuchtjes vast net zo) wordt al een tijdje weer volop met carbid geschoten.

Goeie zaak, je zult maar slachtoffer worden van iemand die een vuurwerkbom of iets afsteekt.

Ergens wel terecht, alleen maar irritant, maar dan vind ik dat ze andere dingen ook wat harder mogen straffen.

Bekrompen politiek.
Vereniging Martijn gaat vrijuit en mensen die wat harde knallers afsteken kunnen gaan brommen.

Terug
Naar boven