XXL Nutrition

sunny beach en nog landen waar anbolen legaal zijn ?

ik heb 2 maanden terug ook wat meegenomen uit griekenland, alle ampulletjes in flesje shampoo gedrukt, orals gewoon in toillettas, geen probleem.
Maar ik denk als je extra gecontroleerd wordt in nederland/belgie dat je wel de sjaak bent, je bent dan wel aan het "smokkelen".

zoek gewoon een apotheek die het naar je toe zend in de plaats van al dat gedoe

Laatst bewerkt:
Er is nagenoeg geen controle op vluchten vanuit Griekenland naar NL/BE. Helemaal in de zomertijd, dan zijn er legio aan andere vluchten met herkomsten die veel interessanter zijn om de koffers van te doorzoeken. Je kunt prima je koffer volstoppen met tabak en AAS als je uit Griekenland komt.

seep en olie zijn ongeveer even dik qua vloeistof dacht ik zo. zal wel meevallen, de glazen ampulletjes zijn volgens mij niet echt te zien.
Die glazen ampulletjes zijn juist wel te zien maar het heeft er ook mee te maken wie die scans bekijkt en hoe goed die persoon het bekijkt.

zoek gewoon een apotheek die het naar je toe zend in plaats van al dat gedoe
Dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt want post uit Europa wordt soms wel gecontroleerd dood de douane en al zeker post uit Oost Europa en dat weet ik uit vertrouwelijke bron van mensen die bij de douane werken.

Er is nagenoeg geen controle op vluchten vanuit Griekenland naar NL/BE. Helemaal in de zomertijd, dan zijn er legio aan andere vluchten met herkomsten die veel interessanter zijn om de koffers van te doorzoeken. Je kunt prima je koffer volstoppen met tabak en AAS als je uit Griekenland komt.
Je mag dan ook tabak meenemen als het voor eigen gebruik is maar het klopt wat je zegt.

Dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt want post uit Europa wordt soms wel gecontroleerd dood de douane en al zeker post uit Oost Europa en dat weet ik uit vertrouwelijke bron van mensen die bij de douane werken.

Griekenland is dan buiten de Europese Unie volgens jou ?

In Griekenland kan je dus gewoon een apotheek binnen wandelen en kopen?:D

In Griekenland kan je dus gewoon een apotheek binnen wandelen en kopen?:D

Sterker nog, ze proberen het je gewoon aan te smeren.
Ik vroeg daar alleen of ze het hadden en ze toverden meteen een mandje onder de balie vandaan.
Ik moest een mail sturen en kreeg meteen een prijslijst terug met alle middelen die ze hadden.
Kwa steroids was het niet veel bijzonder, alleen deca en test hadden ze bij de apotheek waar ik was
Wel ook dingen als clen, melanotan etc.
Ze zeiden bestel meteen zoveel mogelijk want verzendkosten werden niet meer dan 16 euro ofzo.

Terug
Naar boven