- Waardering
- 6.323
Why, zelf geen ervaring mee maar in Europe controleren ze zoiets nietsommige mensen
tot over 2 jaar bij locked up abroad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why, zelf geen ervaring mee maar in Europe controleren ze zoiets nietsommige mensen
tot over 2 jaar bij locked up abroad
ik heb 2 maanden terug ook wat meegenomen uit griekenland, alle ampulletjes in flesje shampoo gedrukt, orals gewoon in toillettas, geen probleem.
Maar ik denk als je extra gecontroleerd wordt in nederland/belgie dat je wel de sjaak bent, je bent dan wel aan het "smokkelen".
Die glazen ampulletjes zijn juist wel te zien maar het heeft er ook mee te maken wie die scans bekijkt en hoe goed die persoon het bekijkt.seep en olie zijn ongeveer even dik qua vloeistof dacht ik zo. zal wel meevallen, de glazen ampulletjes zijn volgens mij niet echt te zien.
Dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt want post uit Europa wordt soms wel gecontroleerd dood de douane en al zeker post uit Oost Europa en dat weet ik uit vertrouwelijke bron van mensen die bij de douane werken.zoek gewoon een apotheek die het naar je toe zend in plaats van al dat gedoe
Je mag dan ook tabak meenemen als het voor eigen gebruik is maar het klopt wat je zegt.Er is nagenoeg geen controle op vluchten vanuit Griekenland naar NL/BE. Helemaal in de zomertijd, dan zijn er legio aan andere vluchten met herkomsten die veel interessanter zijn om de koffers van te doorzoeken. Je kunt prima je koffer volstoppen met tabak en AAS als je uit Griekenland komt.
Je mag dan ook tabak meenemen als het voor eigen gebruik is maar het klopt wat je zegt.

Dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt want post uit Europa wordt soms wel gecontroleerd dood de douane en al zeker post uit Oost Europa en dat weet ik uit vertrouwelijke bron van mensen die bij de douane werken.
Griekenland is dan buiten de Europese Unie volgens jou ?
Post binnen de EU wordt ook soms gecontroleerd hoor. Zelden, maar gebeurt wel.
In Griekenland kan je dus gewoon een apotheek binnen wandelen en kopen?![]()
Als je van buiten de EU komt, niet binnen de EU. Wel een uitzondering voor Canarische eilanden.Maximaal 1 slof per persoon. Dat is tegen de prijzen aldaar natuurlijk niet genoeg![]()
Heb ik niet gezegd. Ik weet uit vertrouwelijke bron dat op post uit sommige landen binnen de EU (vooral Oost Europa) wel steekproeven worden gedaan door de Belgische Douane.Griekenland is dan buiten de Europese Unie volgens jou ?
Als je van buiten de EU komt, niet binnen de EU. Wel een uitzondering voor Canarische eilanden.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Net zoals in België dus. 4 sloffen binnen EU wordt als persoonlijk gebruik beschouwd en toegelaten.