XXL Nutrition

Super Massa Kuur

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hello Boys en Girls,

Begin april wil ik beginnen met het volgende:

WK 1 - 12 Trenbolone Acc. 75mg EOD
WK 1 - 14 Sustanon 250mg 2*PW (tot 500mg PW)
WK 1 - 6 Oxy 50/150mg PD
WK 16 - 19 Proviron of Chlomid (wat raden jullie aan)

Graag jullie meningen en tips...

Ik zou trenbolone e (@300-400mg/w) ipv trenbolone a pakken, gezien de lengte van je kuur.
Waarom neem je er oxy bij? Is winstrol geen betere keuze gezien je kuur.

Ik zou als nakuur zeker nolvadex/chlomid erbij pakken, ook ff kijken wat igf/hcg in je nakuur kan doen.

Hoeveelste kuur is dit?

jep tren E nemen.
dianabol of turinabol i.p.v. oxy

proviron kan je nemen vanaf week 12 of 14 tot aan je nakuur(werkt perfect voor mij)

grtz

kicken met dboll is gezonder dan met oxy miss een optie?

(t)oxy er uit...

Hoeveelste kuur?

Waarom Oxy eruit? Onderbouw het dan tenminste.
Dianabol is in verhouding nog giftiger.
@ t.s, gezien je toch lange tijd gaat kuren zou ik het op lange esters houden;

test ent ipv sustanon
tren enth ipc ace
Scheelt weer wat prikjes en de oxy zou ik niet langer dan 4 weken gebruiken.
Daarnaast kan je proviron vanaf week 4 gebruiken tot aan je nakuur op 50mg ed.
En je nakuur zou dan nolva og clomid kunnen worden, alhoewel nolva mijn persoonlijke voorkeur heeft.

als je oxy wil behouden, beperken tot 4 weken
en idd, de lange esthers pakken van test en tren

wat is eig je bedoeling? cutten, want dan zou ik oxy's ook vervangen door winny's (op het einde dan)

nakuur zou ik nolvadex pakken

iedereen zegt nou wel tren acettaat eruit en enanthate erin, maar heb zo onderhand bevonden bij mezelf dat ik een heel stuk beter op korte esters reageer dan op lange ester, t enige na deel is gewoon dat vele prikken en dat je langzamer hand in n spelden kussen veranderd.

korte sters zijn ook n stuk heftiger dan de lange...

De bedoeling lijkt me duidelijk: Super Massa Kuur

Als je echt zo op massa was dan zou ik Test,deca en oxy nemen.

Tren zorgt voor droge massa, dus waarom dan geen deca. Maar tren is iniedergeval ergg lekkerr kracht is ook goed.

iedereen zegt nou wel trenbolone acettaat eruit en enanthate erin, maar heb zo onderhand bevonden bij mezelf dat ik een heel stuk beter op korte esters reageer dan op lange ester, t enige na deel is gewoon dat vele prikken en dat je langzamer hand in n spelden kussen veranderd.

korte sters zijn ook n stuk heftiger dan de lange...

mee eens...korte esters kan je ook eod prikke dus eigenlijk prik je dan maar 1.5x per week meer ..

wat is nou leuk aan tren nemen zonder de bijwerkingen?
**** entah. als je tren neemt is act. the way to go! :P

enne..eod zetten, stel je zet billen en benen kun je een keer p/w ergens in zetten..is echt goed te doen, en als je schouders erbij neemt helemaal.

Waarom Oxy eruit? Onderbouw het dan tenminste.
Dianabol is in verhouding nog giftiger.
@ t.s, gezien je toch lange tijd gaat kuren zou ik het op lange esters houden;

test ent ipv sustanon
trenbolone enth ipc ace
Scheelt weer wat prikjes en de oxy zou ik niet langer dan 4 weken gebruiken.
Daarnaast kan je proviron vanaf week 4 gebruiken tot aan je nakuur op 50mg ed.
En je nakuur zou dan nolvadex og clomid kunnen worden, alhoewel nolvadex mijn persoonlijke voorkeur heeft.

Test in plaats van sust ? Het is niet omdat er in sust korte esters zitten dan het totale product kort is, ik dacht dat sust langer werkte dan enanthaat. En ik ga persoonlijk erg lekker op supersust.

De bedoeling lijkt me duidelijk: Super Massa Kuur

Als je echt zo op massa was dan zou ik Test,deca en oxy nemen[/SIZE].

trenbolone zorgt voor droge massa, dus waarom dan geen deca. Maar trenbolone is iniedergeval ergg lekkerr kracht is ook goed.

agreed.

-rodge

WK 16 - 19 Proviron of Chlomid (wat raden jullie aan)

Geen van beide.

Proviron is een aromatase blokker, Chlomid een SERM. Die laatste heb je nodig voor je PCT, maar dan is Nolva weer beter dan Chlomid.

5 weken Nolva op 20mg per dag zou ik doen. Eventueel 1 a 2 shots 1500IU HCG in week 15 en 16.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie replies guys.

Het is mijn 4e kuur.

Waarom geen dianabol?.... nou daar heb ik al vaker mee gekeurd en wil gewoon eens wat nieuws proberen.
Dat geld ook voor de trenbolone en de sus. Die heb ik nog nooit gehad.
Ik wou gewoon eens een heftig kuurtje doen. (voor mijn doen dan heftig he).
En over trenbolone ace heb ik heel veel goede dingen gehoord.

Daarbij is het een MASSA kuur. Ik wil eens flink groeien.

Kan ik de oxy ook 2 keer 4 weken doen?
De eerste 4 weken van mijn kuur en de laatste 4?
Of raden jullie dit af?
Op die manier zitten er 4 weken tussen en doe ik de dosering wat lager.

oxy's maar eenmaal 4 weken nemen,anders gaat je lever er niet goed uit zien.ik zou ook als ik in je plaats was eerste 4 weken oxy's nemen en dan pas overschakelen op trenbolone ace.zo behoud je veel meer je gains en kracht van die oxy's.

Als je perse oxy nog een keer 4weken wilt nemen moet je naar de dokter toe en je leverwaardes laten meten als deze meevallen kan je het nog een aantal weken gebruiken, maar ik zou het niet aanraden. Gewoon test deca nemen en knallen!

met oxy eindigen lijkt me t slechtse plan ooit. tijdens pct smelt je dan helemaal weg ;)

trlk niet dat vocht verdwijnt na verloop van tijd gewoon als je aan de tren zit, en als hij redelijk op zn voeding let en zout vermijt zal dat vocht wel mee vallen.

en innd wat darkmanx zegt eerst de oxys 4 weken en dan overgaan op tren acetaat,
zoeist dus:
1tm12 sust ...mg
1tm4 oxys ....mg
4tm12 tren acetaat ...mg
15tm18 pct

Terug
Naar boven