AndroidHealthClinic

Super Sust / Super Tren / Winny sycle.

Gmachine

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar post zo goed als niets. Ik zit momenteel in mijne 2e week.. heb dit kuurtje nog niet gezien op dit forum en besloot daarom om tog maar even een logje te maken, ik weet zeker dat mensen dit wel interessant gaan vinden :)
Per injectday 1ml Super tren + 1,5ml Super sust dit 2x perweek op maandag & vrijdag.

stats? maakt niet uit hoeveel je pakt maar hoe je eruit ziet. begingewicht: 80kg / 8-10 % BF

Kuur ziet er als volgt uit:

Week 1-9 Super Tren 2ml perweek. ---> Super Tren 150mg/ml
Week 1-12 Super Sust 3ml perweek. ---> Super Sust 300mg/ml
Week 6-12 Winny tabs.

week 1
vorige week maandag eerste inject gehad, alles zoals normaal beetje stijf.
Vrijdag & en deze maandag de volgende gekregen & jesus.. de pijn was niet te harde.. Dik ei op men kont, stappen, autorijden zitten was bijna onmogelijk. Weet zeker dat de inject zo goed als perfect werd gestoken. de dag nadien begon het serieus te verstijven & op te zwellen. heb gistere ook een trainingsdag moeten skippen omdat ik gwn amper iets kon doen van de pijn.. ibobrufen heeft me er wsat door geholpen & straks is het weer tijd om te knallen in de gym.

Denk dat de pijn komt omdat ik wat te hoog gedosseerd zit & heb dus besloten om op 1-1 te gaan zitten ipv 1SS-1,5ST 2x perweek. heb tegen het einde van de kuur nog zeker Sust over & omdat te tren dan wegvalt ga ik mss die laatste 3 weken op 1,5 zitten maar dat zie ik dan nog wel en eerst hopen dat het morgen wat meevalt ;)

in deze anderhalve week valt de kracht nog wel best mee, alles gaat wel soepel & vlot. Heb wel snel een harde & goede pomp.
momenteel zit ik op +2,5 Kg in anderhalve week :D

ga om de week updaten =)

Laatst bewerkt:
In :)

Hoe zijn je SS/ST gedoseerd?

Succes

Succes! Heb er nu 3 gezet nog nergens last van gehad.. Hoe injecteer je?
Ik ga op bed liggen en doe alles gewoon heel rustig zorg dat je bil goed ontspannen is ;)
Ik masseer daarna de plek lichtelijk een minuutje en dan ff lekker warme douche erop zetten en ff wat meer op mn andere been leunen.

Dit werkt goed voor mij tot nu toe!

Ga je logje volgen nogmaals succes!

Heb je ervaring met "normale" tren?
Nieuwsgierig voor verschil van tren-e vs super tren.

• Topic Starter Topic Starter
Succes! Heb er nu 3 gezet nog nergens last van gehad.. Hoe injecteer je?
Ik ga op bed liggen en doe alles gewoon heel rustig zorg dat je bil goed ontspannen is ;)
Ik masseer daarna de plek lichtelijk een minuutje en dan ff lekker warme douche erop zetten en ff wat meer op mn andere been leunen.

Dit werkt goed voor mij tot nu toe!

Ga je logje volgen nogmaals succes!

leun voorover, word het rechts gezet dan sta ik op men linkerbeen met men rechter voet( tenen) achter men linkerbeen. ben volledig ontspannen, injects zelf verlopen gewoon perfect zonder pijn.. dag nadien normaal stijf maar in de namiddag stijft het hard op, krijg ik een ei op men kont & trekt de pijn vooral boven men staartbeentje, net onder men onderrug.. daar is het ookwat dik. Het voelt niet als injectpijn, net alsof ik kei hard op een steen ben gevallen of geopereerd ben. Ik ga vanaf morgen gewoon op 1-1 zitten endan kijken we wel.
thanks;)

@PuurNakuur neen dit is de eerste x tren

Laatst bewerkt:
In.

Hoe zit het met je voedingsschema en wat voor trainingsschema volg je nu?
Want uiteindelijk wordt je kuur toch merendeels bepaald door hoe goed en hoe strict je je voedingsschema volgt.

Just curious :)

in!

ben wel benieuwd ;)

voor niet gevorderen zijn super injecties niet goed

bron : [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb niks met die superzooi, bekijk de inhoud/samenstelling en doe je ding ermee.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik T500, ook pijnlijk!

Heb je daar je gear vandaan? Ik vertrouw zulke sites voor geen meter!
Hoe kan zoiets lopen? Handel in aas is toch verboden?

Laatst bewerkt:
Heb je daar je geat vandaan? Ik vertrouw zulke sites voor geen meter!
Hoe kan zoiets lopen? Handel in aas is toch verboden?

Er is zoveel verboden.. :D
Er zijn zat sites die gewoon real gear verkopen overigens.

UG Labs hebben ook gewoon websites waarop ze hun producten en testreports "promoten".

Die site heb ik nog nooit gezien en het merk eurochem ook niet...
Vlug een bestelling doen.

Gmachine, laat eens wat horen man, denk dat er wel meer zijn die zich afvragen hoe het met de training & voeding zit.

Post je ook before & after pics?

begin week 3
Ik update zoizo elke week 1 keer ofwel dinsdag/woensdag heb het namelijk druk met het werk.
Ben vanaf vorige vrijdag overgeschakelt naar 2ml sust/perweek ipv 3 omwege van de verschrikkelijke pijn na de injectie.
Van het weekend geen last gehad dus volgens mij kwam het gewoon door de hoeveelheid sust.
stond van de morgend nog op 82.5kg (80kg begingewicht). Wat zegt de spiegel? ik vind mezelf er zeker & vast voller uitzien, zoizo wel wat vocht van de sust want men abs beginnen stilaan minder zichtbaar te worden.
Trainen gaat vlot, ik train meestal piramidaal 12-10-8-6, laatste set gaat ook altijd makkelijk waarmee ik vroeger tog wel moeite mee had.
pomp is niet normaal! ik scheur precies elke training, love it:cool:

Armen & benen zijn altijd men zwakpunt geweest omdat ik eenmaal lange arme & bene heb.. ze lijken moeilijk te groeien maar Armomtrek is van 38,5 naar 40 gegaan in deze eerste 2 weken, ben daar zeer tevreden mee :D

sides?
Merk wel dat ik sneller kwaad word voor iets stom, sneller opgefokt.
de laatste dagen slaap ik zo slecht... ben vannacht wel zeker 10 x wakker geworden met het gedacht: sffs gaat men wekker bijna opstaan.. kijk ik op de klok is het nog maar 1 uur snachts.. hetzelfde om 3 & 5 uur..
vreemde dromen ook, voel me wel uitgerust maar het is niet echt prettig om zoveel wakker te worden wat ik normaal gezien niet heb. maar dat nemen we er maar bij zeker ;)
Zweten doe ik extreem snel nu. druipt gewoon van men gezicht af tijdens de training.

volgens mij moet ik deze week wel gaan knallen want ik wil er wel wat kg's bij!:D

wat men trainings&voedingsschema betreft dat hou ik liever voor mezelf :) ik doe deze log enkel voor de gains/sides/feelings te vertellen omdat ik deze kuur hier nog niet gezien heb.

zal tegen het einde van de kuur/ binnen paar weken wel progressiefotos sturen;) greetz

Laatst bewerkt:
Mij lijkt het toch handig als je je schema's post, anders hebben we niet echt een totaalbeeld en kan iemand die deze log leest niet weten wat voor schema er goed past bij deze kuur. En zelfs al heb je een ondermaats schema dan kunnen we toch zien wat je ermee kunt bereiken en hoe de AAS een rol spelen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening :D
Verder wel nice gains, zal voornamelijk vocht zijn?
En slecht slapen dat is gewoon de trensomnia :P

Mij lijkt het toch handig als je je schema's post, anders hebben we niet echt een totaalbeeld en kan iemand die deze log leest niet weten wat voor schema er goed past bij deze kuur. En zelfs al heb je een ondermaats schema dan kunnen we toch zien wat je ermee kunt bereiken en hoe de AAS een rol spelen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening :D
Verder wel nice gains, zal voornamelijk vocht zijn?
En slecht slapen dat is gewoon de trensomnia :P

zeker wel wat vocht aangezien men abs minder zichtbaar, traps springen er ook wat meer uit, alles is gewoon duidelijk voller in de spiegel.
Kan haast niet wachten tot ik de winny erbij kan gooien:D

Je wilt je voedingsschema niet posten omdat.......?

ik koop men gear zeker niet van sites de gear die ik heb komt niet veel voor in belgie maar wel toppertje :)

Terug
Naar boven