MuscleMeat

Super Sust / Super Tren / Winny sycle.

• Topic Starter Topic Starter
Goeiemiddag, even een korte update

Vanmorge 83.5 op de weegschaal:D begin nu tog al wat ' op te blazen ' van de sust, had gedacht dat het mee zou vallen ivm de lean gains van de tren.. alles staat wat voller, vind het wel mooi staan maar heb liever een wat lager vet% binnen 3 weken gooi ik de winny erbij:rolleyes:

Het slapen gaat de laatste 2 dagen beter, word nietmeer zoveel wakker. Het zweten is ook al een stuk beter.
Motivatie is 200% kan elke dag niet wachten om te knallen in de gym:D pumps zijn ziek & kan haast met elke oefening makkelijk verzwaren. Krijg in de loop van de dag men 6e.

Ik hou jullie volgende week op de hoogte groetjes

Laatst bewerkt:
goeieavond,

In de loop van de dag mijn 7e gehad & deze was geen pretje.
Men maat zet em erin ( deed al meer pijn als normaal) aspireerde geen bloed dus injecteerde rustig verder.
Stond nog voorovergeleund & naald werd eruit gehaald, enkele seconde later begon ik wat te hoesten & nog een paar seconden later leek het net of ik stikte, hoesten & ademen tegenlijk, hart ging wel 10000x zo snel & zweete als een gek! na 5-10 min hevig hoesten ging het wel beter.:( Ook had ik een vieze smaak in men mond.

Denk dat de naald bewogen was na het aspireren & in een ader terecht was gekomen, na injectie zat er ook wat bloed in de naald.

Morgen weeg ik me & update ik deze post even. voor de rest weinig of geen side effects. Kracht gaat nu wel omhoog als een gek:D ik hou jullie morgen updated groetjes

update
Vanmorgen 84kg op de weegschaal- 4kg in 3 weekjes:D, eind 6e week laat ik even mijn bf% meten

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel, XXL Nutrition bied het wel voor België.

halverwegen week 5

Ochtendgewicht: 85,6kg
begingewicht: 80kg

armomtrek 38-->41
schouders zetten ook serieus uit nu

kracht is gewoonweg belachelijk aan het toenemen; vet % wel wat gestegen maar vind de vollere look wel iets hebben ;)
Vandaag inject gekregen ben terug verhoogt ik zit nu op 1ml tren/ 1,3ml sust each 3 days ( dus verhoging van 0,6 sust perweek). ik heb momenteel geen last ofzo aan men kont als dit zo blijft verhoog ik wss volgende week naar 1,5ml sust.
word elke dag rond 4-5uur wakker met men rug & nek zijknat van het zweet:mad: men hoofd voelt soms alsof men hersenen er zijn uitgenomen, heb et wel eens heel moeilijk & depri feeling en denk over alle domme dingen na.. weet wel dat dit wss van de tren is maar het is best deprimerend, enkel s'avonds heb ik het.

gym daarintegen is super, binnen anderhalve week gooi ik de winny erbij:D

Laatst bewerkt:
even een korte update

rechtsonder men rechtertepel voelde ik in de douche een ovaal iets.. het lijkt net of het een opgezwollen klier is. tepels jeuken niet & zijn ook niet gevoeliger dan normaal ze zien er gewoon normaal uit, door het constand voelen & denken eraan & is het wel iets gevoeliger nu..
zou dit gyno zijn? of mss gwn een opgezwollen klier? heb alvast 1.25mg letrozole & 10mg nolva binnen & ga dit elke dag aanhouden & kijken hoe het evolueerd? wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven