Gmachine
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Goeiemiddag, even een korte update
Vanmorge 83.5 op de weegschaal
begin nu tog al wat ' op te blazen ' van de sust, had gedacht dat het mee zou vallen ivm de lean gains van de tren.. alles staat wat voller, vind het wel mooi staan maar heb liever een wat lager vet% binnen 3 weken gooi ik de winny erbij
Het slapen gaat de laatste 2 dagen beter, word nietmeer zoveel wakker. Het zweten is ook al een stuk beter.
Motivatie is 200% kan elke dag niet wachten om te knallen in de gym
pumps zijn ziek & kan haast met elke oefening makkelijk verzwaren. Krijg in de loop van de dag men 6e.
Ik hou jullie volgende week op de hoogte groetjes
Vanmorge 83.5 op de weegschaal
begin nu tog al wat ' op te blazen ' van de sust, had gedacht dat het mee zou vallen ivm de lean gains van de tren.. alles staat wat voller, vind het wel mooi staan maar heb liever een wat lager vet% binnen 3 weken gooi ik de winny erbij
Het slapen gaat de laatste 2 dagen beter, word nietmeer zoveel wakker. Het zweten is ook al een stuk beter.
Motivatie is 200% kan elke dag niet wachten om te knallen in de gym
pumps zijn ziek & kan haast met elke oefening makkelijk verzwaren. Krijg in de loop van de dag men 6e.Ik hou jullie volgende week op de hoogte groetjes
Laatst bewerkt:

Ook had ik een vieze smaak in men mond.

men hoofd voelt soms alsof men hersenen er zijn uitgenomen, heb et wel eens heel moeilijk & depri feeling en denk over alle domme dingen na.. weet wel dat dit wss van de tren is maar het is best deprimerend, enkel s'avonds heb ik het.