AndroidHealthClinic

super susta gs

duurt bij mij ook altijd redelijk lang voordat de lange esters echt goed inslaan...maar hij zal nu snel genoeg wel wat merken..
die susta was volgens mij wel goeie shit, voor sommige is die wat hoge dosering wat pijnlijk dus beetje mengen met die deca en gaan met die banaan

Is zijn voedingsschema wel op orde?

Wat zijn zn stats en heeft ie al eerder gekuurd?

in de 4e week op die dosis moet je al zeker wat kilos gepakt hebben...zeker met sus en deca

Met alle respect aan de topicstarter. Er zijn meerdere gasten die vertellen niets te merken terwijl ze al aardig wat kg's erop hebben zitten. Verwachten zijn altijd te hoog voor de newbees.

Hij zal vast wel een aantal kg's gepakt hebben maar niet het resultaat bereikt hebben dat ie verwachtte, Peter?

• Topic Starter Topic Starter
stats weet ik niet precies. dit is zijn 2de kuur en reageerde er de vorige keer goed op. voeding is ook ok

Suat zei:
Met alle respect aan de topicstarter. Er zijn meerdere gasten die vertellen niets te merken terwijl ze al aardig wat kg's erop hebben zitten. Verwachten zijn altijd te hoog voor de newbees.

Hij zal vast wel een aantal kg's gepakt hebben maar niet het resultaat bereikt hebben dat ie verwachtte, Peter?

Hij is nog geen enkele kilo bij gekomen, van kracht en de potentie merkt hij ook niks en dat is toch wel zeer vreemd na 4 weken.

Suat zei:

Hij is nog geen enkele kilo bij gekomen, van kracht en de potentie merkt hij ook niks en dat is toch wel zeer vreemd na 4 weken.

Hoe lang geleden was de vorige kuur?

vier weken sust/deca? dan hoor je inmiddels met een varkenskop rond te lopen...:D

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik van die super-susto toch wel bloedje geil wordt...echt soms viesgeil gewoon :D

Wellicht zijn de grondstoffen van GS niet van oude kwaliteit?? Het kan natuurlijk weleens voorkomen dat er eens in de zoveel tijd iets fout gaat.

Het blijft een beetje speculatie.

Suat zei:
Wellicht zijn de grondstoffen van GS niet van oude kwaliteit?? Het kan natuurlijk weleens voorkomen dat er eens in de zoveel tijd iets fout gaat.

Het blijft een beetje speculatie.

Idd ja.
Dit is 1 van de redenen dat ugl namen niet meer worden genoemd in treads op usa fora!
Om ergens achter te komen moet je dan minimaal x weken lid zijn en zoveeel posts hebben.
Dan kan je een mod of vet vragen.

Dit is speculatie dat helemaal verkeerd kan aflopen zoals we gezien hebben.

Ook te bescherming van deze labs zou het al een goed idee zijn om die namen slechts via pm te laten gaan.

reactie

een vriend van mij zit ook op 400mg deca en 600sustanon van gs het duurt redelijk lang eer deze begint te werken maar na een week of 5 schoot hij in ene keer omhoog qua kracht en gewichtik zelf zit in week 3 op hetzelfde spul ma neem ook dianabol erbij van gs ben al 5kg aangekomen dus werkt prima volgens mij

Terug
Naar boven