Fitness Seller

Superdrol!

Bezoekers in dit topic

jeremia

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
1.237
Waardering
1
Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen superdrol+rebound xt.
Maar wanneer kan ik superdrol het beste innemen?s'morgens bij het eten of voor het trainen of voor het slapen? Graag wat advies..

Ik heb maar 1 potje gehaald dus het word een verkorte kuurtje, maar dat doet er niet toe. Ik moet gewoon weten wanneer ik ze het beste kan innemen. :D
 
verdeel het over 2x op een dag! bijv. 's morgens en 's avonds!

Hou anders ff bij per week hoeveel kg je aankomt!

Succes!
 
1 potje is genoeg voor 2 kuurtjes :| tenzij je 4 weken 40mg gaat doen... (hehehe dan ga je dood van de side effects :p ...figuurlijk dan )

en doe je alleen rebound XT als nakuur?
 
Ik heb net nog een superdrol door het toillet gespoelt:D
 
..
 
Laatst bewerkt:
ik heb wat op bb.com zitten rondkijken en men haalt met 1wk 10mg en 2wkn 20mg al monsterlijke resultaten. tussen de 3 en 8 kilo!! in 3 weken!!

ze hebben dan wel een heel de tuinen filiaal leeggekocht voor hun nakuur :D
 
ja ik doe alleen rebound xt als nakuur lijkt mij wel genoeg..tenzij je argumenten hebt dat het niet zo is.

Ik dacht dat er 90stuks in een potje superdrol gingen maar bij 1fast400 zitten er maar 60 in viel me pas op toen ik ze kreeg. :o

Dus ga ik maar voor dit:

week1: 10mg p/d superdrol
week2: 20mg p/d
week3: 20mg p/d
week4: 30mg p/d

Week5: 100 mg p/d Rebound XT
Week6: 75 mg p/d
Week7: 50 mg p/d
Week8: 25 mg p/d
 
als je die amerikaanse nakuren bekijkt gebruiken ze echt een hele apotheek voor lever en nier protectie.

het gebruikt van saw palmetto, nolva en milkthistle e.d.

ik weet zelf niet in hoeverre dit echt nodig is.. of het echt zo "schadelijk" is voor de lever.

mijn advies: verdiep je eerst nog even in deze materie voordat je begint :) ( en zorg natuurlijk voor een tiptop eetschema voor max resultaat )
 
Superdrol is duidelijk geen pro-hormoon bro....

Zou overigens de laatste week skippen, en er 3 week van maken gezien de sides en het feit dat het gewoon een oral steroid is.;

Week 1 : 10mg
Week 2 : 20mg
Week 3 : 30mg
 
Ik heb zitten lezen amerikaanse boards en sommige nemen alleen op trainingsdagen superdrol.. dus op rustdagen snoepen ze niet..

hoe denken jullie hierover? :rolleyes:
 
lijkt me niet erg zinnig....

gewoon de aanwijzingen volgen :)
 
Infinity zei:
Ik heb net nog een superdrol door het toillet gespoelt:D

Ik dacht ook even in het Gare Hanenhok te zitten...
 
Infinity zei:
Ik heb net nog een superdrol door het toillet gespoelt:D

Hoe meer superdrol-topics dat ik lees, hoe grappiger dat deze grap wordt!!!!
Ik lig echt plat vant lachen. :coffee:
 
Infinity zei:
Ik heb net nog een superdrol door het toillet gespoelt:D
hahaha. hij blijft tóch grappig...

Was het deze dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Neem het gewoon elke dag, en verspreid het over de dag. Ik voelde de methasteron nog wel doorwerken de week nadat ik gestopt was dus het zal wel een lange halfwaarde hebben.

Begin met 10 mg en dan kan je daarna omhoog naar 20, wat voor mij meer dan genoeg was. Bij 30 krijg je alleen maar eerder sides. Bovendien als je lekker gaat op een lage dosering doe je ook langer met je potje.

PS zitten jullie in topics over anadrol ook poep grapjes te maken en topics over winstrol trollen grapjes? :o Superdrol lokt het natuurlijk wel extra uit maar het is dus methyl masteron.
 
Reem zei:
Neem het gewoon elke dag, en verspreid het over de dag. Ik voelde de methasteron nog wel doorwerken de week nadat ik gestopt was dus het zal wel een lange halfwaarde hebben.

Begin met 10 mg en dan kan je daarna omhoog naar 20, wat voor mij meer dan genoeg was. Bij 30 krijg je alleen maar eerder sides. Bovendien als je lekker gaat op een lage dosering doe je ook langer met je potje.

PS zitten jullie in topics over anadrol ook poep grapjes te maken en topics over winstrol trollen grapjes? :o Superdrol lokt het natuurlijk wel extra uit maar het is dus methyl masteron.

wat heb je als nakuur gebruikt? en hoeveel KG heb je over gehouden?
 
Peppino zei:
wat heb je als nakuur gebruikt? en hoeveel KG heb je over gehouden?

Nolva. 3 a 4 kilo overgehouden van de 5 die ik aankwam...de gains zijn best droog, voor 3 weken niet verkeerd dacht ik zo.
 
Binnenkort is het gedaan met superdrol, het mag ook al niet meer verkocht worden.
 
Back
Naar boven