KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Zender: National Geographic
Om 23:00 uur!
Om 23:00 uur!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook aan het kijken, lekker negatieve insteek allemaal..
nu moest ik echt lachen!
hahah ja ik dacht ook al wtfzoals te verwachten uiteraard
we moeten het natuurlijk niet minimaliseren ook, maar wrm volgen ze eens geen testgroep enkele jaren, van mensen die 1 kuur per jaar doen van 10 weken...?
---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------
nu moest ik echt lachen!
"our children inject motoroil in straight into their vains" hahaha![]()

Ook gekeken. Zo negatief was het niet, eerder realistisch. Tieners moeten inderdaad geen anabolen nemen en orale anabolen kan je ook beter vermijden. En de bijwerkingen klopten allemaal. Echter is dit natuurlijk te beperken, herstellen en zelfs te voorkomen door bepaalde middelen te nemen en de hoeveelheden AAS. En het blijft een feit dat je je lichaam genoeg rust moet gunnen na een kuur om te herstellen.
Één ding snap ik niet goed uit de documantaire, en dat is als iemand 'slecht eet', 'slecht slaapt', 'weinig / nie traint', dat de persoon toch zal groeien als hij anabolen gebruikt?
Ligt het aan mij of klopt dit gedeelte niet? Anabolen werken, maar het is toch ook weer niet een supermiddel ?
Als je een ecto bent die nooit traint zal je echt wel een paar kilootjes aankomen door gebruik van AAS.