AndroidHealthClinic

Superhuman steroids

zoals te verwachten uiteraard
we moeten het natuurlijk niet minimaliseren ook, maar wrm volgen ze eens geen testgroep enkele jaren, van mensen die 1 kuur per jaar doen van 10 weken...?

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

:Dnu moest ik echt lachen!

"our children inject motoroil straight into their vains" hahaha :D

Ze hebben duidelijk gezegd dat ze geen testpersonen voor 10/20jaar mogen volgen. En daarbij is in deze docu duidelijk naar voren gebracht waarom steriods schadelijk zijn, dus waarom wil je een groep volgen die maar 1x per jaar een korte kuur volgt? Omdat het dan minder schadelijk is en dus wel acceptabel kan zijn?

Altijd mooi zulke docu's.
Alleen jammer dat het echt gaat over kuur van minimaal 10jaar.
Om te reageren op post hierboven, er werd ook gezegd dat meeste van de aandoeningen die naar voren zijn gekomen na een paar jaar gebruik zijn.
Zijn dus denk ook mensen die graag willen weten wat de aandoeningen zijn van kortere kuurtjes en daarbij dus ook het lichaam laat herstellen.
Kwam niet echt naar voren of die bber Michalik dat ook deed.

Ik ben ook wel benieuwt of het lichaam zichzelf telkens weer geheel kan herstellen.

Dat was het nadeel met deze docu.
Michalik zei wel: ja we rookte niet, aten gezond, deden cardio enzo.
Maar vertelde niet of die nakuurtjes deed en hoeveel tijd er tussen de kuren zat.
Maakte de docu incompleet maar wel educatief.

Pro's gaan nooit off

In die Docu, het gedeelte over Ben Johnson, is echt de halve waarheid. In Bigger Stronger Faster lieten ze zien dat diegene die na hem kwam ook steroids gebruikte, hij gaf het zelfs toe. En dat zeggen ze hier weer niet.

Ook goed om te zien dat dezelfde doctoren erin zitten als BSF. Alleen die vader van dat kind dat is gestorven is echt een mong**l, zeggend at het alleen maar door steroids kwam.

Kun je hiervan een herhaling terugzien op internet? Heb het gemist. :(

Pagina 1 staat ie.
Veel BS

Is het echt zoveel BS ?
Moet ervan uit gaan dat dit zo goed als allemaal gebaseerd is op minimaal 10jaar kuren zonder pauzes enzo.

Je gaat er dood aan enz.
Ga zelf op onderzoek uit zou ik zeggen.
Verantwoord kuren bestaat

Ben er niks wijzer van geworden.
Heb het ook niet helemaal afgekeken.

In die Docu, het gedeelte over Ben Johnson, is echt de halve waarheid. In Bigger Stronger Faster lieten ze zien dat diegene die na hem kwam ook steroids gebruikte, hij gaf het zelfs toe. En dat zeggen ze hier weer niet.

Ook goed om te zien dat dezelfde doctoren erin zitten als BSF. Alleen die vader van dat kind dat is gestorven is echt een mong**l, zeggend at het alleen maar door steroids kwam.

Die vader van dat kind kwam me al bekend voor. In het begin al "doing steroids is like playing russian roulette". Zijn zoon is dood(omdat het gewoon een emo was) en nu is hij dat als voorbeeld aan het gebruiken om op tv te komen als babbelend hoofdje om er geld mee te verdienen. Geen respect voor je eigen kind denk ik dan.

Inderdaad goed om te zien dat dezelfde mensen eraan meehielpen. Voor zieke mensen is het een wondermiddel en voor gezonde mensen een rampenmiddel...
De media maakt er gewoon een te grote onzinshow van. Dat ze zich eerst maar eens buigen over alcohol en andere harddrugs, maar allicht verdienen ze daar teveel op dus dat blijft op de achtergrond.

is toch vet oud

Ze hebben duidelijk gezegd dat ze geen testpersonen voor 10/20jaar mogen volgen. En daarbij is in deze docu duidelijk naar voren gebracht waarom steriods schadelijk zijn, dus waarom wil je een groep volgen die maar 1x per jaar een korte kuur volgt? Omdat het dan minder schadelijk is en dus wel acceptabel kan zijn?

omdat dan mss zou blijken dat één jaarlijkse "normale kuur" van circa 8 à 10 weken, geen negatieve gevolgen geeft op lange termijn bijvoorbeeld.
je kan jaren non-stop kuren toch niet vergelijken met een 8weken kuurtje

want nu wordt het allemaal over dezelfde kam geschoren, en dat vind ik niet objectief.

omdat dan mss zou blijken dat één jaarlijkse "normale kuur" van circa 8 à 10 weken, geen negatieve gevolgen geeft op lange termijn bijvoorbeeld.
je kan jaren non-stop kuren toch niet vergelijken met een 8weken kuurtje

want nu wordt het allemaal over dezelfde kam geschoren, en dat vind ik niet objectief.
Gast, Jij wil niet graag horen dat kuren slecht is ofwel?

Ga lekker door zou ik zeggen.

En ookal gebruik je 1x per jaar, Dan slippen je aderen alsnog dicht minder snel natuurlijk.

Gast, Jij wil niet graag horen dat kuren slecht is ofwel?

Ga lekker door zou ik zeggen.

En ookal gebruik je 1x per jaar, Dan slippen je aderen alsnog dicht minder snel natuurlijk.

eeej gast! heb ik ooit gezegd da kuren nie schadelijk is?!

ik vraag mij gewoon af waarom er geen onderscheid gemaakt wordt tussen jaren nonstop kuren en een jaarlijkse kuur(tje)

want zoals altijd bij zulke reportages nemen ze de meest extreme voorbeelden. en dan denk ik altijd, wat heb ik hier nu aan??

begrijp je me nu of moet ik het nog eens uitleggen?

10 weken paar jaar kuren heb je ook niks aan misschien voor de vakantie dat je er wat beter uit ziet maar wil je er echt je voordeel mee doen moet je vaker kuren in het jaar.

Terug
Naar boven