Fitness Seller

supermassakuur

oreily

Novice
Waardering
0
dit word denk ik mij volgende kuur:rolleyes:

week 1 t/m10 1000mg sustanon pw
week 1t/m10 1000mg deca wk
week 1t/m10 dianabol 30 mg pd

en natuurlijk een goede nakuur :o

kan je de nakuur der ook bijzetten?
wel een rare kuur als ik het mag zeggen :s

vervang de dia gewoon voor 150mg drol...

wat een k*tkuur om het zo maar ff te zeggen...10 weken aan de dbol en daarnaast ook nog eens 2000mg inject zetten pw? je lever zal er ws niet zo blij mee zijn als jijzelf

klaas zei:
vervang de dia gewoon voor 150mg drol...

of door 1000mg drol, dan is het allemaal wat in evenwicht :D

Nee serieus nu, 1000mg test (veel maar... nog doenbaar denk ik), 1000mg deca (is dat niet erg veel deca?) en dan MAAR 30 mg dbol, kan je toch beter 50mg dbol nemen (6 weken max.) en de deca wat omlaag gooien want bij zo een dosering zou je wel wat sides kunnen verwachten denk ik...

Ben in ieder geval wel benieuwd naar de resultaten van deze "megakuur" :D

Gr.

pfff je bent 20 man...

wat is je achtergrond wat betreft kuren?

dbol max 4-6 weken.
1000mg deca is erg veel. maar dit ligt natuurlijk ook aan wat je gewend bent om te doen. maar als je echte leeftijd 20 is dan zou dit nog niet nodig moeten zijn.

test altijd 2 weken doorlaten lopen op de deca dit om het herstel te gemakkelijken.

-rodge

ook dat nog ja...dan moet je toch al heel wat kuren achter de rug hebben alvorens je met deze hoeveelheden gaat beginnen. wat zijn je stats?

ik zeg 1 ding; vette overkill

d8 dat dit een grapje was..ook al serieus dan de oral iets van 4-6 weken nemen...en de deca is toch wel errug hoog...zou eerder 4-600 deca nemen..

50 Dollar zei:
wat een k*tkuur om het zo maar ff te zeggen...10 weken aan de dbol en daarnaast ook nog eens 2000mg inject zetten pw? je lever zal er ws niet zo blij mee zijn als jijzelf

Geen k*tkuur, wel erg zwaar idd.
Misschien dboll juist aan het begin 4 weken of aan het eind 4 weken?

Zou persoonlijk de deca wel verlagen.

Spoor je niet of zo?

1000 mg deca...... Dit mag je doen wanneer je minstens 115 kg weegt (bij 1.90 m/12% bf). Lijkt me dat dit in jouw geval toch niet aan de orde is!

Wat wordt je volgende kuur? 1500 mg deca, omdat je bang bent dat je lichaam dan niet meer op lage doseringen reageert?

Lijkt een rage te worden, megadoseringen. Gelet op je eerdere vragen ben je niet klaar om te kuren, dus al helemaal niet voor de doseringen die jij noemt.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 23 was fout bij invullen mijn stats zijn bankdrukken 150 squat 210 deadlift 250 ben 110 kg

• Topic Starter Topic Starter
maar ga de d-boll verlagen naar 6 week

wat is je kuurverleden?
dit zou ik zeker niet als 2e of 3e kuur doen...

EricR zei:
Lijkt een rage te worden, megadoseringen. Gelet op je eerdere vragen ben je niet klaar om te kuren, dus al helemaal niet voor de doseringen die jij noemt.

Je pakt de woorden uit mijn mond, wat is dat eigenlijk met die zotte doseringen :rolleyes:

Nu de DBol nog op 100mg dan heb je mooie ronde getallen......:p

FF serieus...
Dit slaat echt nergens op voor iemand van jouw leeftijd. Ik denk niet dat je volwassen genoeg bent om de gevolgen van zulke doseringen te overzien.

Terug
Naar boven