AndroidHealthClinic

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling:
star6.png
6/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Klinische Studies tonen aan SuperPump vergroot de Spiermassa en verbetert de vetverbranding.

De Studie:
    Deelnemers deden mee aan twee onderzoeken, in willekeurige volgorde, gescheiden door een week:
    1) alleen training
    2) dezelfde training met SuperPump250.

?Tijdens het SuperPump 250 onderzoek, namen deelnemers 1 dosering van het supplement 30 minuten voor de training.

?Tijdens het placebo onderzoek, dronken de deelnemers water.

De training bestond uit 10 sets: 5 sets voor de biceps en 5 sets voor de triceps.
    Alle gewichten, herhalingen en rustperiodes waren strict gecontroleerd en bleven gelijk van het ene naar het andere onderzoek.

Op deze manier, konden verschillen door het supplement gemakkelijk worden opgemerkt.

Veranderingen in droge spiermassa en lichaamsvet warden opgemeten met de ?gouden standaard? en een van de meest gevoelige instrumenten beschikbaar: duale-energie x-ray absorptiometrie (DEXA).

Interpretatie van de Studie:

Placebo (training): een toename van 3.5% in droge massa van de armen.

SuperPump250? (training + supplement): een toename van 9% in droge massa van de armen.

Met andere woorden, als de deelnemers precies dezelfde training deden (dezelfde gewichten, hoeveelheid sets en herhalingen) maar 1 dosering SuperPump 30 minuten voor de training innamen, wonnen ze 2.5x meer massa in hun armen.

1 van de deelnemers won zelfs 5x zoveel massa!

SuperPump 250? :
    -Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250% in vergelijking met een placebo!
    -Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    -Met Dezelfde training ? Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    -Verlies lichaamsvet in 1 dosering!

Aanbevolen gebruik op trainingsdagen:
    Neem 2 - 3 maatscheppen met 250 - 350 ml van uw favoriete drank 30 - 40 minuten voor de training (bij voorkeur op een lege maag) Voor maximaal resultaat is het aan te bevelen om geen maaltijd of proteine shake binnen 45 minuten na inname van SuperPump250 te nemen. Opgelet: Individuen die gevoelig zijn voor stimulanten moeten beginnen met een halve dosering (1 - 2 maatscheppen) om de tolerantie te bepalen. Neem niet meer dan drie (3) maatscheppen per 24 uur.

Aanbevolen gebruik op NIET trainingsdagen:
    Neem 1 maatschep met 110 - 240 ml van uw favoriete drank.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Sample
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit punch blast flavor: niet lekker, maar het ging binnen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (20g)
  • Waar heb je het supplement gekocht? bb.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gratis
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee, weinig energie en pomp tov andere pre-wo

Mijn review:
Ok, ff een sample zakje superpump250 genomen voor mijn repetition upper body day.
Ik dacht dat ik wel een lekkere pomp zou krijgen maar het bleef een beetje uit, ong hetzelfde als ik anders ervaar..wel iets meer aders dan anders..
Qua ingredienten is het een goed product, smaak is slecht..toch de smaak die ik had.
Mss met 2 scoops had ik meer energie en pomp maar had maar 1 zakje dus..

Controlled Labs White Flood tabs wint deze!

Superpump-250_Gaspari-Nutrition.jpg

gaspari-superpump-info.gif

Volgens mij was er al een review van dit product. Bij mij werkte het ook niet naar behoren. Moest op het laatst 3,5 schep nemen ofzo.

Kan geen kwaad meerdere reviews over 1 product, daar gaat deze sectie namelijk over zo krijg je verschillende meningen... Denk dat je dit product toch iets langer hoort te gebruiken om een betrouwbare mening/review te kunnen plaatsen.

Kan geen kwaad meerdere reviews over 1 product, daar gaat deze sectie namelijk over zo krijg je verschillende meningen... Denk dat je dit product toch iets langer hoort te gebruiken om een betrouwbare mening/review te kunnen plaatsen.

Amen.. Helemaal in dit geval..
Is het niet mogelijk om een soort van criteria te hanteren waaraan voldaan moet worden om een revieuw te schrijven? Ik heb het al vaker aangekaart, maar er schieten revieuws de grond uit waar ik van denk; schrijf dan niet..

Ach uit reacties als deze kunnen lezers genoeg opmaken denk ik :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb dit review maar neergezet omdat dit een pre-wo product is..normaal gezien voel je vanaf de eerste dosering wel of het iets voor jou is of niet..
Wss is 1 scoop niet voldoende maar geeft bv 2 scoops weer teveel nerveusiteit.

Dit product vergeleken met White Flood komt White Flood er gewoon als winnaar uit!

ik heb dit review maar neergezet omdat dit een pre-wo product is..normaal gezien voel je vanaf de eerste dosering wel of het iets voor jou is of niet..
Wss is 1 scoop niet voldoende maar geeft bv 2 scoops weer teveel nerveusiteit.

Dit product vergeleken met White Flood komt White Flood er gewoon als winnaar uit!

he-le-maal niet mee eens, je hebt testers gepakt. En niet de volledige pot opgemaakt. Op deze manier kun je geen conclusie trekken en een 6/10 is veelste weinig man, dit is een top product erkend door veel mensen.

ben bezig met een 280 gram potje hiervan en voelde na de eerste dosis al een krachttoename dus werkt voor mij wel aardig maar ook niet ongelofelijk goed..heb nog niets gemerkt van het droger worden van dit product maar dat zal ik wel meten dan als ik ermee klaar ben:)

goeie review! dr was idd al een review hierover maar meerdere kunnen nooit kwaad:D

he-le-maal niet mee eens, je hebt testers gepakt. En niet de volledige pot opgemaakt. Op deze manier kun je geen conclusie trekken en een 6/10 is veelste weinig man, dit is een top product erkend door veel mensen.

maar niet iedereen, voor mij dus niet!

Ik vond het ook niet zo super als de meeste hier beschrijven. De eerste week merk je wel wat meer energie en pomp, maar dat gaat wel gepaard met slapeloosheid en wat nerveusheid. En na een keer of 5 dit gebruikt te hebben is het effect al veel minder, en moet je de dosis behoorlijk verhogen (naar 3 scoops), waardoor je ook veel sneller door de dure pot heen gaan. Ik vind het product niet waar maken wat het beloofd:)

Ik vond het ook niet zo super als de meeste hier beschrijven. De eerste week merk je wel wat meer energie en pomp, maar dat gaat wel gepaard met slapeloosheid en wat nerveusheid. En na een keer of 5 dit gebruikt te hebben is het effect al veel minder, en moet je de dosis behoorlijk verhogen (naar 3 scoops), waardoor je ook veel sneller door de dure pot heen gaan. Ik vind het product niet waar maken wat het beloofd:)

Dit was een beetje waar ik naartoe wilde gaan. Gaspari belooft:

Increase the muscle building power of your workout by 250% as compared to placebo!

Up to 5 times the muscle building power of a regular workout!

Same workout – Up to FIVE TIMES more muscle!

Drop Body Fat in a single dose!

Maakt ze'n claims niet waar, maar dat kan je natuurlijk over bijna elk supplement zeggen..

Iedereen doet wat hij wilt met deze review:)

Grtzzz

Ik heb het zondag voor het eerst gebruikt. ik stack het samen met size-on die zuip ik tijdens het trainen. Ik heb voor de eerste keer 2 schepjes genomen. En merkte wel dat ik wat energieker was en langer door kon gaan.. Maar om nouw te zeggen WAUW. Maar misschien moet je lichaam er aan wennen. Ik zal voor de zekerheid morgen 3 schepjes nemen en evenkijken wat er gebeurd.

Supercharge en zeker NOX pump doen bij mij veel meer.

Het zou verboden moeten worden! ;)

Ik pak 3schepjes van dit product en ik concentreer me nu beter op het trainen en het geeft mij net dat kleine duwtje die ik nodig heb..
Maar toen ik er mee begon 2weken geleden nam ik 1 schep en voelde ik helemaal niks net als met NoXplode..
Vind het best wel een aanrader..

Ik word hier vrij nerveus van. Ik heb dit sinds 2 weken. Ik begon met 1 scoop om de tolerantie te bepalen, daarna 1.5 scoop, en gisteren 2 scoops...

Nou ik werd me er een partij nerveus van, ik kon me niet concenteren en ik wilde mijn training ook niet afmaken. Toen ik thuis kwam was ik nog steeds erg onrustig, zweten, erg snelle hartslag...

Iemand tips hoe ik dit beter zou kunnen gebruiken?

Terug
Naar boven