Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Wilde toch es een keer een review plaatsen, want ik lees ook graag die van anderen. Is een tijdje geleden dat ik dit product heb gebruikt, maar toch.
Heb superpump eerst een keer los gebruikt. Gaf een lekkere trainingsboost, en goede pomp. De combi met size on nu al 2x gekocht. Echt super lekker trainen en ook echt size on. Het extra volume verdwijnt weer nadat je gestopt bent, maar ik ben toch goed vooruitgegaan tijdens het gebruik zowel in omvang als in kracht. Absolute getallen heb ik niet zo paraat, want het was al voor de zomer dat ik het voor het laatst heb gebruikt. Ik hou wel van zo'n volumizer. Of het ook echt bijdraagt aan groei, daar twijfel ik aan. Maar het effect van creatine is duidelijk. Verder nog een hoop waardevolle hulpstoffen in de potten. Ik ben overtuigd van deze gaspari producten.
De combi is wat mij betreft een aanrader, en zeker voor die prijs.
- Soort supplement: Creatine + toevoegingen
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? SuperPump 250
Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250% in vergelijking met een placebo!
Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
SizeOn
SizeOn is de eerste creatine formule met een ‘twee-fasen’ transportsysteem waarbij absoluut geen ‘oplaadfase’ nodig is en snelle, geleidelijke en maximale spiervolumisatie wordt verzekerd. Daarnaast is SizeOn™ het enige cel volumiserende product op de markt met Outlast ™, de eerste koolhydraat re-energizing matrix speciaal ontwikkeld voor bodybuilders en atleten met bio-engineering. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5-7 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? prima smaak
- Welke dosis heb je gebruikt? conform label op pot.
- Waar heb je het supplement gekocht? workout.be
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? super goedkoop toen 68 euro voor de combi
- Wat heb je voor dit supplement betaald? totaal 68 euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeer zeker. goede trainingsbooster en lekkere pomp. En size on gaf ook echt volume.
Mijn review:
Wilde toch es een keer een review plaatsen, want ik lees ook graag die van anderen. Is een tijdje geleden dat ik dit product heb gebruikt, maar toch.
Heb superpump eerst een keer los gebruikt. Gaf een lekkere trainingsboost, en goede pomp. De combi met size on nu al 2x gekocht. Echt super lekker trainen en ook echt size on. Het extra volume verdwijnt weer nadat je gestopt bent, maar ik ben toch goed vooruitgegaan tijdens het gebruik zowel in omvang als in kracht. Absolute getallen heb ik niet zo paraat, want het was al voor de zomer dat ik het voor het laatst heb gebruikt. Ik hou wel van zo'n volumizer. Of het ook echt bijdraagt aan groei, daar twijfel ik aan. Maar het effect van creatine is duidelijk. Verder nog een hoop waardevolle hulpstoffen in de potten. Ik ben overtuigd van deze gaspari producten.
De combi is wat mij betreft een aanrader, en zeker voor die prijs.