MuscleMeat

SUPPER zweten tijdens slaap

dgpe

Cool Novice
Waardering
0
ALoha, ik heb de volgende vraag is het normaal dat ik supper hevig zweet tijdens slaap ? ik ga om 23.30 slapen en wordt om 2uur wakker helemaal bedekt in het zweet, dons enz suppr nat. Is dat normaal ? ik neem No-explode, nitrix, cellmass, syntha6. ZOu het mss aan deze producten liggen ? Ik neem telkens voor het slapen gaan syntha 6 dan 30 mins later cellmass zou het mss an deze producten liggen dat ik hevig zweet tijdens dat ik slaap?

groetjes dgpe

Dat zou goed kunnen. Probeer het uit, neem een week een uur voordat je gaat slapen niets meer.

En dit is niet echt wetenschap :D

Misschien wilt hij een wetenschappelijke verklaring hebben voor zijn probleem? :D

Kan ook een symptoom zijn van een zware infectie zoals bijvoorbeeld HIV.

Wat lach je? Het is zo.

ik heb het al jaren maar ik denk dat het aan de hoeveelheid vocht ligt wat je overdag consumeert

ALoha, ik heb de volgende vraag is het normaal dat ik super hevig zweet tijdens slaap ? ik ga om 23.30 slapen en wordt om 2uur wakker helemaal bedekt in het zweet, dons enz suppr nat. Is dat normaal ? ik neem No-explode, nitrix, cellmass, syntha6. ZOu het mss aan deze producten liggen ? Ik neem telkens voor het slapen gaan syntha 6 dan 30 mins later cellmass zou het mss an deze producten liggen dat ik hevig zweet tijdens dat ik slaap?

groetjes dgpe

;)

Misschien plas je nog in je bed?

j/k

Misschien ben je overtrained.

Is er niet iets anders in je priveleven waar je verschrikkelijk door aan't stressen bent, bewust danwel onbewust?

al gedacht aan de meest logische oplossing ? verwarming afzetten en dunnere dekens opleggen ?

• Topic Starter Topic Starter
alvast merci voor de hulp mensen,

De verwarming staat uit, kamer is genoeg afgekoeld.
IK dring suppr veel overdag dus wie weet....
en hiv zeker en vast niet
En nee ik pis niet in mijn bed lol.

Stress niet echt ik ben niet zo'n stresser.

Ik denk dat ik te veel vocht opneem voor ik gaa slapen.
Met die shakes...

Das zeker 30 ounce water dak opzuip voor het slapen gaan dus ik denk dat da wel is de oorzaak zou kunne zijn.

Alvast nen dikke merci voor jullie hulp.

groetjes dgpe

zweten is een manier van je lichaam om af te koelen, dus waarom zou je door veel vocht tot je te nemen gaan zweten (warm worden)???
dan zou je wakker moeten worden om te gaan pissen.

ps. het is SUPER en niet SUPPER

Zweten kan enorm veel oorzaken hebben. stress idd, maar ook allerlei ziekten. niet om je bang te maken ofzo hoor :p

Ik heb vorig jaar ook een tijd gehad dat mijn lakens aan de bovenkant nat waren van het zweet. Niet normaal gewoon.

Een oorzaak kan zijn dat je een slecht ventilerend matras hebt, dat je tijdens je slaap je ingewikkeld hebt in je dekbed waardoor je niet meer rustig om kunt wentelen en/of, een slechte ventilatie in je kamer.

supplementen durf ik niet te zeggen, maar zou dat ook niet uitsluiten. je kunt er even helemaal mee stoppen natuurlijk om te zien hoe het dan gaat.

kan ook door extreme angst komen :) maar dat zal het wel niet zijn in jouw geval

• Topic Starter Topic Starter
ahhh se merci voor weeral die extra info.

groetjes

heb 't ook weleens gehad, dekbed helemaal doorweekt. Geen idee waar dat door kwam.

misschien zijn het natte dromen?

Waarschijnlijk ben je gewoon incontinent. Als het goed is kun je hier best oud mee worden.

Terug
Naar boven