Fitness Seller

SUPPER zweten tijdens slaap

Ik krijg het van mn casiene shake's voor het slapen.
Ik zweet het uit blijkbaar

ik heb er ook meer last van dan die van mij, moet wel zeggen dat sinds ik gestopt ben met smoren dat ik er veel minder last van heb

Zit je aan de Tren?

s,nachts erg zweten

meestal bij het gebruik van een testosteronverhoger komt overmatig zweten vaak voor.

Zoals aangegeven kan van alles zijn, gewoon een keer bloed laten prikken voor full checkup.
Dan kun je een aantal ernstige oorzaken waarschijnlijk van je lijstje schrappen.
Kan sowieso geen kwaad om eens in de zoveel tijd je bloed eens te laten checken.
Dan heb je voor later ook wat waardes ter vergelijking.

Supper?? Zweet jij je avondeten uit? Das inderdaad erg vreemd...

Ik heb dat eens meer dan een jaar gehad. Zowel zomer als winter. Bleken de eerste signalen te zijn van overtraining. Schema en voeding aangepast en probleem opgelost.

Ik heb dat eens meer dan een jaar gehad. Zowel zomer als winter. Bleken de eerste signalen te zijn van overtraining. Schema en voeding aangepast en probleem opgelost.

Waaruit bleek dat?

Heb hier een ruime maand geleden ook last van gehad. Hoewel ik toen 5-6 keer per week trainde, doe ik dit nu nog steeds maar heb ik er inmiddels geen last meer van.

Mij prestaties begonnen iets te verminderen maar niet drastisch. Ik begon van de 1ne in de andere keelontsteking te lopen en dat werd aaneensluitend. Amandelen zijn dan uiteindelijk weggenomen en dat op mijn 43e. Om een lang verhaal kort te maken: heb mijn bloed voor de operatie door een sportarts laten onderzoeken en daar bleken nog geen drama's te zijn, maar ik zat op de rand. Heb dan ook 2j elke 3 dagen een full body workout gedaan soms perioden met HST principe. Daarbij nog 2 dagen vetverbranding en dieeten om vet% te verliezen en je kan de optelsom maken voor iemand van 42. Vetverbranding is 2 dagen gebleven, maar kracht is verdeeld over 3 dagen waarbij grote spiergroepen borst en rug voorlopig 3x week en andere spiergroepen momenteel maar 1 keer/week. Kben gerecupereerd, prestaties zijn omhoog en ik heb echt een groeiboost gekregen op korte tijd.

Terug
Naar boven