- Waardering
- 3.699
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mij lag het aan m'n matras, ik had zo'n ruimtevaartrubberen matras, werd toen regelmatig badend in het zweet wakker, inmiddels heb ik een verenmatras en ik word zelden meer wakker badend in het zweet.
wat ook hielp bij mij was tijdens het douchen (ong 1u voordat ik ging slapen) de kraan steeds kouder zetten en een beetje rillend in bed stappen.
Ik heb er sinds ik weer train namelijk ook last van als de ziekte. Het kan aan de training liggen die om 20.00 uur plaatsvindt en om 22.00 of 22.30 duik ik mijn nest al in. Misschien is mijn lichaam nog niet genoeg afgekoeld als ik mijn nest in ga.Kan aan vanalles liggen.
Je voeding, alcohol, druggebruik (blow je?), matras en/of lakens ed (reactie op materiaal), overactieve schildklier, andere hormonen(al dan niet leeftijdgebonden), suikerziekte, enz.
Maw er is dus niet zomaar een reden aan te wijzen.

ALoha, ik heb de volgende vraag is het normaal dat ik supper hevig zweet tijdens slaap ? ik ga om 23.30 slapen en wordt om 2uur wakker helemaal bedekt in het zweet, dons enz suppr nat. Is dat normaal ? ik neem No-explode, nitrix, cellmass, syntha6. ZOu het mss aan deze producten liggen ? Ik neem telkens voor het slapen gaan syntha 6 dan 30 mins later cellmass zou het mss an deze producten liggen dat ik hevig zweet tijdens dat ik slaap?
groetjes dgpe
zweten tijdens slapen is normaal tijdens de zomer, dit is erg vreemd. Volgens mij is je geweten in de knoop je hebt iets gedaan maar het is nog geheim. Vooral als je een moord hebt gepleegd is het lastig, maar ik kan je vertellen dat bij de 2de keer dat gevoel veranderd in een soort van kick.