XXL Nutrition

SUPPER zweten tijdens slaap

Kan aan vanalles liggen.

Je voeding, alcohol, druggebruik (blow je?), matras en/of lakens ed (reactie op materiaal), overactieve schildklier, andere hormonen(al dan niet leeftijdgebonden), suikerziekte, enz.

Maw er is dus niet zomaar een reden aan te wijzen.

Toen ik dat had had ik last van me lever (pfeiffer) toen dreef ik me bed uit.

overtrained ?

doktersbezoek is gewoon het beste denk ik, als ik al die oorzaken hier zo zie dan. ;P

zou wel eens aan je supps kunnen liggen ;misschien een rare vraag heb je een nieuw bed of een nieuw matras gekocht want daar kan het ook aan liggen ik heb dat ook gehad eerst een waterbed nu een pocketveringmatras en nu merk ik veel meer dat ik zweet.

bij mij lag het aan m'n matras, ik had zo'n ruimtevaartrubberen matras, werd toen regelmatig badend in het zweet wakker, inmiddels heb ik een verenmatras en ik word zelden meer wakker badend in het zweet.

wat ook hielp bij mij was tijdens het douchen (ong 1u voordat ik ging slapen) de kraan steeds kouder zetten en een beetje rillend in bed stappen.

bij mij lag het aan m'n matras, ik had zo'n ruimtevaartrubberen matras, werd toen regelmatig badend in het zweet wakker, inmiddels heb ik een verenmatras en ik word zelden meer wakker badend in het zweet.

wat ook hielp bij mij was tijdens het douchen (ong 1u voordat ik ging slapen) de kraan steeds kouder zetten en een beetje rillend in bed stappen.

Die gaan we eens proberen :) Ik heb er sinds ik weer train namelijk ook last van als de ziekte. Het kan aan de training liggen die om 20.00 uur plaatsvindt en om 22.00 of 22.30 duik ik mijn nest al in. Misschien is mijn lichaam nog niet genoeg afgekoeld als ik mijn nest in ga.

train zelf ook laat in de avond, vaak tot half 11 en dan ga ik meestal rond 1u douchen en 2u slapen.

moet zeggen dat ik er de laatste tijd echt en stuk minder last van heb, denk dat het vooral door m'n matras komt, maar kan ook omdat ik nu wat minder ben gaan eten.

Kan aan vanalles liggen.

Je voeding, alcohol, druggebruik (blow je?), matras en/of lakens ed (reactie op materiaal), overactieve schildklier, andere hormonen(al dan niet leeftijdgebonden), suikerziekte, enz.

Maw er is dus niet zomaar een reden aan te wijzen.

precies.
maar normaal lijkt het me niet.

dus ff naar de huisarts ;)

ALoha, ik heb de volgende vraag is het normaal dat ik supper hevig zweet tijdens slaap ? ik ga om 23.30 slapen en wordt om 2uur wakker helemaal bedekt in het zweet, dons enz suppr nat. Is dat normaal ? ik neem No-explode, nitrix, cellmass, syntha6. ZOu het mss aan deze producten liggen ? Ik neem telkens voor het slapen gaan syntha 6 dan 30 mins later cellmass zou het mss an deze producten liggen dat ik hevig zweet tijdens dat ik slaap?

groetjes dgpe

Ik denk dat je lichaam zich m.b.v. zweet ontdoet van gifstoffen en vrije radicalen. Het zou kunnen zijn dat door die combinatie van supplementen toxische stoffen vrijkomen (het zijn nl. allen vrij sterke supplementen).

Heftig nachtelijk zweten kan grofweg 6 oorzaken hebben:

1. te warme slaapkamer of niet goed ventilerend beddengoed.
2. sommige infectieziekten (zoals bij hiv hoef je je lange tijd verder niet ziek te voelen.)
3. sommige vergiftigingen.
4. emotionele spanningen (kunnen ook verdrongen zijn.)
5. genetische aanleg voor sterker zweten.
6. vetzucht en sommige, hiermee verband houden systhemische afwijkingen in het lichaam.

No Explode zit toch ook tsjokvol allerlei suikers ? Daar ben je ook wel even mee bezig in je slaap lijkt me ...

Ik had een matras berschermer die mijn zweet niet doorliet..ik werd dan ook zeiknat wakker.

Heb de hele zooi weggeflikkerd en een bed van het merk Auping gekocht. Sindsdien slaap ik als een oss.

zweten tijdens slapen is normaal tijdens de zomer, dit is erg vreemd. Volgens mij is je geweten in de knoop je hebt iets gedaan maar het is nog geheim. Vooral als je een moord hebt gepleegd is het lastig, maar ik kan je vertellen dat bij de 2de keer dat gevoel veranderd in een soort van kick.

zweten tijdens slapen is normaal tijdens de zomer, dit is erg vreemd. Volgens mij is je geweten in de knoop je hebt iets gedaan maar het is nog geheim. Vooral als je een moord hebt gepleegd is het lastig, maar ik kan je vertellen dat bij de 2de keer dat gevoel veranderd in een soort van kick.

Jij zweet van het teveel films kijken denk ik :D

Ik kreeg het van Melatonine.

Mischien moet je wat meer zout eten, dat houdt namelijk vocht vast. Merk zelf tijdens trainen dat als ik weinig zout eet een hele droge b**kes krijg en met wat meer zout heb ik dat een stuk minder.

Mischien zou dit ook voor jou werken maar dan met slapen.

neem je susta of deca? want kan daardoor ook komen

Super is trouwens zonder dubbele p.

Van No-Xplode heb ik hetzelfde..
Telkens ik No-Xplode gebruik word ik 's nachts badend in het zweet wakker :o
Als ik het niet gebruik hebk er geen last van :s
Dus ik vermoed dat het daaraan ligt..

Terug
Naar boven